eanabanner

اولین حضور سیذارت مالهوترا و کیارا آدوانی پس از گره زدن & ساعت اخبار مردم

دهلی نو: سیذارت مالهوترا و کیارا آدوانی که تازه ازدواج کرده اند یکی از دوست داشتنی ترین زوج های بالیوود هستند. از زمانی که آنها تصاویر عروسی خود را به اشتراک گذاشتند، طرفداران آنها در سراسر کشور به سادگی از آنها می ترسیدند. اکنون، این دو برای اولین بار به عنوان زن و شوهر در فرودگاه جیسالمر در حالی که به سمت دهلی می‌رفتند، ظاهر شدند.

در حالی که سیدارت یک شلوار جین معمولی آبی با یک کت چرم مشکی پوشیده بود، کیارا یک کت و شلوار سنتی مشکی با شال خاکستری انتخاب کرد. سرخابی هم روی سرش گذاشته بود. طرفداران از دیدن اولین تصاویر پس از عروسی بسیار هیجان زده بودند و شروع به نشان دادن عشق خود در بخش نظرات کردند. یکی از کاربران اظهار داشت: “او در آن ظاهر با سیندور و چودا خیره کننده و درخشان به نظر می رسد.” کاربر دیگری افزود: “بعد از Virat و Anushka آنها شبیه یک زوج واقعی به نظر می رسند.”

سیذارت و کیارا در یک مراسم عروسی صمیمی در کاخ جیسالمر سوریاگاره در 7 فوریه با هم ازدواج کردند. آنها در حضور دوستان نزدیک و اعضای خانواده عقد کردند. کاران جوهر، مانیش مالهوترا، شهید کاپور، جوهی چاولا و میرا راجپوت کاپور از جمله افراد مشهور حاضر در مراسم عروسی سید کیارا بودند.

ویدیو را اینجا ببینید

چند ساعت پس از ادای عهد مقدس، سیدارت و کیارا با به اشتراک گذاشتن تصاویری مسحورکننده از مراسم عروسی رویایی خود، خود را نیمه بهتر یکدیگر معرفی کردند. “آب هوماری رزرو دائمی هوگای های.” ما در سفری که در پیش داریم، به دنبال برکت و عشق شما هستیم.”

برای این مراسم، سیدارت یک شروانی عاج با درخشش سلطنتی نفیس را انتخاب کرد، در حالی که کیارا یک لنگای صورتی طرح Manish Malhotra را به تن کرد که دارای جزئیات گلدوزی پیچیده از معماری رومی بود. این الهام از عشق خاصی است که تازه ازدواج کرده به شهر گنبدها دارند. کالیراهای کیارا آدوانی همچنین توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرد زیرا حروف اول زوج را داشت و همچنین به سگ خانگی فقید سیدهارت اسکار ادای احترام می کرد.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما