eanabanner

این آخر هفته چی بپزیم

خوب، تمام شد، و شما آن را انجام دادید! شما روز شکرگزاری را شکست دادید (یا حداقل از آن جان سالم به در بردید)، و یخچالی پر از باقی مانده برای اثبات آن دارید. اکنون یک مشکل خوب وجود دارد: با همه اینها چه می‌خواهید بکنید؟

من همیشه فکر می‌کردم که سوپ، فراتر از ساندویچ‌های مورد نیاز (لطفاً مقداری سس فلفل قرمز را در مایونز روی من بریزید)، سوپ بالاترین شکلی است که بوقلمون باقی‌مانده می‌تواند داشته باشد. حتی اگر انرژی لازم برای پختن لاشه چیده شده را در آبگوشت ندارید، باز هم می توانید انواع سوپ های زیبا درست کنید. من اخیراً در مورد رویکرد سه آشپز به سوپ باقیمانده برای The Times نوشتم، و دستور العمل ها واقعاً فوق العاده هستند – و با قابلمه معمولی من بوقلمون-سبزی-سبزی-لوبیا سفید متفاوت هستند.

یک سوپ جو بوقلمون غلیظ و دلچسب از کریستیانا د کاروالیو، با عطر و بوی گیاهان وجود دارد. یک گامبو تند تند با میگو، گوجه فرنگی و سبزی از گیل جنینگز. و یک گلدان فوری ابریشمی آرام‌بخش (در بالا) که لیان چن با باقی مانده اردک از میز شکرگزاری خود درست می‌کند، اما می‌توانید با بوقلمون درست کنید. من عاشق سوپ ها بودم، اما مهمتر از همه، دوست داشتم در مورد این سنت های مختلف شکرگزاری یاد بگیرم.

اگر سوپ مورد علاقه شما نیست، ما تناسخ های دیگری برای باقی مانده های شما داریم. یکی از چیزهایی که برای اولین بار هیجان زده می‌شوم، تیکا ماسالا بوقلمون ثمین نصرت است که با ادویه‌ها معطر و همراه با ماست و خامه غلیظ است. اجازه دهید جشن در تمام آخر هفته ادامه یابد! برای چیزی سبک تر، من ظاهر pho ثمین را با آبگوشت شفاف و بارهای سبزی، چیلی سبز و جوانه لوبیا دوست دارم. همچنین، پای قابلمه بوقلمونی سارا دی گرگوریو با رویه بیسکویت، که می‌تواند سبزیجات باقیمانده‌ای را که به دنبال خانه هستند، در خود جای دهد، بسیار دنج است.

می دانید چه چیز دیگری این آخر هفته همه را دنج می کند؟ فر را روشن کنید تا برای صبحانه مقداری رول دارچینی ساده و بدون مخمر بپزید. یا، اگر هنوز مهمان دارید و به یک دسر شیک اما بی مزه نیاز دارید، می توانید بین این کیک هویج لیمویی یا یک گالت افرا-اسپان زنجبیلی که از پای هم راحت تر است، یکی را انتخاب کنید.

برای دستور العمل ها به اشتراک نیاز دارید، زیرا این چیزی است که آشپزخانه ما را مشغول می کند. به‌عنوان مشترک آشپزی نیویورک تایمز، اکنون می‌توانید تا 10 دستور غذا در ماه هدیه دهید، که یک موهبت برای برنامه‌ریزی قبل از تعطیلات برای خانواده و دوستانتان است. همچنین می‌توانید ما را در YouTube، Instagram و TikTok بیابید، جایی که پیاز کاراملی‌شده Sue Li که برای فصل تعطیلات عالی است، نسخه نمایشی شادی‌بخش خود را دریافت می‌کند. (شما می توانید دستور اینجا پیدا کنید).

امروز، البته، جمعه سیاه است، با دیوانگی های پر زرق و برق و معاملات مشکوک. اگر در حال غواصی هستید، می توانید با دنبال کردن پوشش جمعه سیاه Wirecutter از حدس و گمان خودداری کنید. آنها دود و لیمو را آزمایش کردند تا شما و هرکسی که برایش هدیه می‌خرید، مجبور نباشید.

مانند باقیمانده‌هایتان، این یک جشن چند روزه است – پس از جمعه، شنبه کسب‌وکار کوچک (خرید محلی، خرید کوچک!) دریافت می‌کنیم. اما برای دسر، #سه شنبه هدیه می گیریم. امسال دهمین سالگرد این سخاوتمندانه بزرگ است که در سال 2012 توسط هنری تیمز در خیابان 92 Y به عنوان “روز خوب برای روح” آغاز شد. #GivingTuesday در دهه اول خود به انتقال میلیاردها دلار به سازمان های خیریه در سراسر جهان کمک کرده است، اما این فقط پول نیست. وب‌سایت سازمان‌دهنده راه‌های عملی برای استفاده از زمان، تلاش و اقدامات روزمره خود را برای ایجاد جامعه و کمک به تسکین رنج، دور و نزدیک فهرست می‌کند. را همه جا هشتگ موارد بیشتری را ارائه می دهد.

میلیون‌ها راه برای ابراز سخاوت زیاد شما وجود دارد – اما، دوباره، این مشکل خوبی است.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما