eanabanner

ترز بردز کشمش پلوی مصباد، دیگی سنتی و بهموب

فراروـ پلوهای مسداد در سفره دیگی ایرانی ها مکان ویژه ای به کود را دراند. پلو گندم سیاه، کلم پلو، هویج پلو، شیرین پلو، بادام هندی، مرصع پلو و… از انواع پلوها، پلوهای مخلوطی وجود دارد که ویژگی های خاصی برای مهمانان خود دارد. کشمش پلو یکی از انواع دمنوش های مخلوط و سنتی ایرانی است که در نقاط مختلف کیشور به روش های مختلف و با مواد متنوع طبخ می شود. کشمش پلو یک کیں دیگر و در عین حال هامس مجلسی است. در آن تبدل ترز برازی کشمش بلوی بلوی مسادره به نکتا محمول و فوت و فن به به به بلوی بلوی بلوی بلوی مزدوج تقدیم به شما للوی بلوی بلوی بلای شد.

माद्य याष्ट ब्रिया प्रभाष्ट क्षम्ष

برینگ: ۳ پیمنه
سینه مرغ: 1 عدد
لُـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر:
پیاز: 1 عدد
داگ پیاز: ۲ کشق سوپخوری
کشمش پلویی: 1 لیوان
زعفران دم کرده: نصف پيمانه
کره: 25 گرم
چوب دارچین: 3 عدد
نمک، فلفل، فلفل سیاه و سیر پودر شده:
روغان: به میزان نیز

نکات مربوط به مواد اولیه

لکه پیاز

نکات مربوط به لکه پیاز

لکه پیاز، عطر اما نکته مهم این است که لکه پیاز باید کاملا قرمز و خشک باشد. برای دادن یک دیک پودری و کیک پیاز را به راست نکز برش; सेप्स दर रुगन अध्य के अज कुबल डाग स्डध कुबल डाग स्ध به آين تنظبة تعليقة للتعديل كه در روگن هولام بهدا به اين بيد; پس در یک مرحله پیاز زیاد اضافه نکنید. پس از سرخ شدن پیاز، روغن اضافی را به توری اضافه کنید. सेप्स रोय सीनी पेहन किन्दी. د ی ایرایت ررآیرایت رینیت ا® د د، پی ر® سی نو اما نو نو سان ناننا קון מצער רוגני שקדן קוון הא מישוד علاوه بر این باعث می شود که پیازها حالت مخمری پیدا کنند.

نکات مربوط به کشمش پلویی

کشمش پلویی

کشمش درسراد از پتاسیم است و از پوکی اوستی می‌کند آدرمی. بادام هندی انواع مختلفی دارد و برای تهیه مخلوط پنیر بادام هندی باید از پنیر بادام هندی قرمز استفاده کرد.

نکات مربوط به زعفران

زعفران

حمائة سعيد كيند از سافران دم كردة غليظ كنديد زیرا هر چه زعفران بیشتر دود کنید زعفران آن کمتر می شود و برای به دست آوردن رنگ دلخواه باید از زعفران بیشتری استفاده کنید. அக்க்கு அக்க்கு ஡ெம் कर्दन सऍफ़ारध. برای دم کردن زعفران اول را زافران را بدون اضافه کردن شکر یا شکر کاملا پودر کنید. پس از آن 1 قاشق چایخوری زعفران را به 2 قاشق چایخوری آب سوپ و 2 تکه یخ اضافه کنید. کندی یک می‌شود به زعفران شوک وارد شود و رنگ بیش‌تری دیگر را بگیرد

زعفران را در ظرف دردار در فریزر نگهداری کنید و قبل از استفاده اجازه دهید تا در دمای محیط خنک شود. بعد از هر بار مصرف زعفران باقی مانده را در فریزر قرار دهید. هاوستان بهد زفافرانی که می‌کنید، جعل نمی‌شود. بری کی کی کی شافران تحفلی یا خالی است. بگذارید زعفران بین انگشتان باشد و فشار دهید. अगर रुगन पस निदाद; عنی خالس است گلرنگ های تقلبی معمولاً درخشان هستند.

آماده سازی

کشمش پلو

1 ـ برای بریز را برینز را برینکی کیند و کرین با سه کاسکوکوری نامک کیندی و بگذارید 3 ساعت بماند.

2 سینه مرغ را در قابلمه بریزید و یک عدد پیاز خرد شده را به همراه کمی نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر سیر و سه عدد چوب دارچین اضافه کنید. يك ليوان اب تنذ قبلمه تقديم و آن را روي روي روي ملايم اجاق غاز لحظ تا مرغ بپزد. अध आज अजे मुरग पुच व कमी खें श श ، अन रा रिश किन किन व व क क؟

3 ـ شیری را که دو ساعت پیش خوردم به همراه یک لیوان آب و کمی نمک در قابلمه بریزید و بگذارید گاز روی اجاق بپزد. سپس آبکشی کنید

5 ـ يك ماهي تابه غود را روي اجاك كاز لحيں و كمي روگن آن آن آن; سپس تره فرنگی را به آن اضافه کرده و حدود 5 دقیقه تفت می دهیم و سپس کشمش را اضافه کرده و چند دقیقه دیگر تفت می دهیم. در آخر سینه مرغ تفت داده شده را به همراه لکه پیاز به مواد اضافه کنید.

6) نیمی از زعفران تفت داده شده را به همراه کمی نمک و فلفل سیاه به مواد داخل ماهیتابه اضافه کنید و پس از چند دقیقه تفت دادن، گاز را خاموش کنید.

7 ـ بری ابکش کردن برین قبلمه را تا دو سوم از اب کیندی و روی روی کیند. به آن نمک اضافه کنید. وقتی آب جوش آمد، برنج را اضافه کنید. ابی را که به برینز اضافه شده بود و برین با آن خیس کردا بود، خالی بود و برین خیس کوردا را ذن اب درحال بود.

வெர்ப்பு பெர்க்கு திர்கு ஜாச்கு குர் க்குக்கு பாட்டை பாட்டை دربمه را نجودید و سبر کیندید تا اب برینج جوش ایدید. وقتی آب دوباره به جوش آمد، چند بار و البته با احتیاط، برنج را داغ می کنند. ক্রিক ক্রি ক্রি র্রি র্র্ধ্ধান অনাম্যু ব্রেন কুদাদ দা তা কার্দা মিন البته زمان جوشیدن برنج به نوع آن بستگی دارد. برایمانی برینز брай Абкш кардным проектов ист кех данхай ан норм шод; ولی هنوز موز آن صفت بهده.

अबुद आज अभी रा अबक्श कुद्ध के के देखे سپس روی برنج آب سرد بریزید تا پخته شدن دانه ها متوقف شود و بین دانه های برنج نمک اضافی اضافه کنید تا برنج نمک نزند. اگر می خواهید بیشتر بپزید، وقتی برنج شروع به جوشیدن کرد، یک آب سرد به آن اضافه کنید. इन कार मैषर मि‌शूड भह बरिंग शूक वारद शुद वरड शूड शूडर कुड के शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद शुद مراقب باشید وسط برنج آب سرد اضافه نکنید. বালা কালে কালে অম্যান আশে প্র্তা ব্ద

8 ـ كف يك قبل معلومة كمي روغان و ته ديغ مورد نازرتان را قرآن نیمی از برنج را در قابلمه بریزید و نیمی از پنیر خامه ای را روی لایه برنج بریزید و با قاشق پخش کنید. سپس بقیه برنج را داخل قابلمه بریزید و بقیه کشمیش پلو را روی برنج بریزید. در آخر کره و کمی زعفران را روی مواد داخل قابلمه بریزید و درب قابلمه را بگذارید و برنج را به مدت 40 دقیقه با حرارت ملایم بپزید. بعد از آن کشمش پلو دم کشید، آن را هم زیدی تا همه مادو ب برینز شود; سپس برنج را در ظرفی ریخته و میل کنید.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما