eanabanner

تناسب اندام ویرات کوهلی از تمرینات فشرده گرفته تا رژیم گیاهخواری، به برنامه روزانه او پی ببرید سلامت نیوز

ویرات کهلی: کاپیتان سابق تیم کریکت هند یکی از سرسخت ترین و سرسخت ترین بازیکنان کریکت است که می تواند به سرعت روند بازی ها را تغییر دهد. او بدون شک یکی از شناخته‌شده‌ترین کاپیتان‌های کریکت هند است، هم به دلیل توانایی‌ها و هم سطح آمادگی جسمانی‌اش. او اکنون به بهترین ضربات خود پس از یک شکست کوچک بازگشته است.

در دنیای ورزش، ویرات بارها و بارها استانداردهای آمادگی جسمانی و عملکرد قدرتمند را تعیین کرده است. نگاهی به روال تناسب اندام و رژیم غذایی کوهلی ممکن است انگیزه ای برای هر کسی باشد که به دنبال نکات تمرینی و رژیمی برای قوی تر شدن است. بیایید به برنامه ورزشی و استراتژی تغذیه او نگاه کنیم.

ویرات کوهلی: روتین تناسب اندام

کاپیتان سابق تمریناتی را انجام می دهد که هدف آن افزایش و حفظ خاصیت ارتجاعی عضلات است. غالباً تأکید ویژه‌ای بر افزایش قابلیت انفجار و قدرت در نیمه پایینی دارد. برخی پیشنهاد می کنند که ورزشکاری مانند ویرات که از دویدن گلزنی لذت می برد، به سمت بالاتنه آنها ترجیح می دهد. اما این دقیق نیست.

در واقعیت، سبک بازی او برای طیف وسیعی از اقدامات، خواه از خفاش استفاده کند یا نه، به نیروی انفجاری پایین تنه‌اش متکی است.

همچنین بخوانید : Virat Kohli: گیاهخوار یا گیاهخوار؟ رژیم غذایی Virushka را اینجا ببینید

ویرات کوهلی پنج روز متوالی ورزش می کند و در این بین دو روز استراحت می کند. حرکات ترکیبی و تمرینات هوازی اغلب بخشی از برنامه تمرینی او هستند و به او کمک می کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد. در نتیجه، کاپیتان بر روی تقویت بدنی در طول فصل خارج از فصل، و همچنین تقویت کمر، پاها و هسته خود تمرکز می کند، همانطور که در یک مجله مردانه ذکر شده است.

او هرگز از گرم کردن مناسب غافل نمی شود. او ترجیح می دهد 20 دقیقه با سرعت 15 کیلومتر در ساعت بدود. روتین او چندین گروه عضلانی را به طور همزمان هدف قرار می دهد زیرا از تمرینات ترکیبی لذت می برد. ظاهراً همانطور که در فیلم‌های تمرینی او دیده می‌شود، او هنگام انجام حرکات لانژ، اسکات و ددلیفت جلو می‌پیچد.

ویرات کوهلی: برنامه غذایی

تعداد کمی از مردم می دانند که ویرات رژیم گیاهخواری دارد. بسیاری از شبه گیاهخواران به طور موقت ماهی، غذاهای دریایی یا مرغ مصرف می کنند. برای جلوگیری از کمبود ویتامین، بازیکن کریکت از رژیم غذایی سرشار از پروتئین استفاده می کند که شامل تخم مرغ، دال، کینوآ، سبزیجات و اسفناج است.

همچنین بخوانید: تولدت مبارک ویرات کوهلی: عکس های دیده نشده تولد پسر با همسر آنوشکا شارما شایان ستایش هستند، اینجا را بررسی کنید

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما