eanabanner

جایی که حتی غذا هم جادویی است شکار گنج برای طعم های کارائیب کلمبیا

این منطقه خارج از مسیر استاندارد توریستی است، بنابراین شما باید مقدار زیادی پزو کلمبیایی در دسترس داشته باشید (1 دلار برابر است با 4800 پزو)، زیرا کارت های اعتباری به طور گسترده پذیرفته نمی شوند. همچنین اگر اسپانیایی بلد نیستید، یک برنامه مترجم یا یک فرهنگ لغت جیبی همراه خود داشته باشید، اگرچه اکثر اپراتورهای گردشگری فردی را در کارمندان خود دارند که تا حدودی انگلیسی صحبت می کند. حمل و نقل عمومی در دسترس است، اما استفاده از آن آسان یا کارآمد نیست، و اتومبیل های کرایه ای در برخی از جاده ها دشوار است. من با تور گیلرمو لامدرید با قیمت مناسب (285 دلار از Cartagena به Rincón del Mar، Sincé و Galeras؛ 75 دلار اضافی برای گسترش به Santa Cruz de Mompox) و تور مارس د لووا بی‌نظیر، بهترین تماس از طریق WhatsApp (+57 311-666-) رفتم. 5933) یا از طریق ایمیل ([email protected]).

اقامتگاه: در Rincón del Mar، یکی از اتاق‌های دو نفره با بالکن را در اقامتگاه بوم‌گردی شیک روستایی Dos Aguas Lodge در کنار ساحل رزرو کردم که قیمت‌های آن از 85 دلار در شب شروع می‌شود. من متوجه شدم که اقامتگاه در طول بخش ساحلی سفر من یک پایگاه خانه عالی است. تجارب محلی ارائه شده بر روی تخته گچی در منطقه پذیرایی شامل انواع وسوسه ها (از جمله، قایق رانی حرا، پیاده روی در جنگل و دوچرخه سواری، طبل زدن و رقصیدن، و تخته پارویی ایستاده) بود، اما ندای بانوج های عالی قرار داده شده متقاعد کننده بود. هم.

رستوران ها: Rocio’s Place در Isla Tintipán نسخه ای نفیس از arepa de huevo، علاوه بر غذاهای محلی محلی با غذاهای دریایی و نارگیل، در میزهای کنار دریا ارائه می شود. برای رفتن به آنجا باید از سرزمین اصلی قایق سوار شوید. (من سفرم را ترتیب دادم که هزینه آن 17 دلار رفت و برگشت از طریق هتل است.) سپس – در حالی که منتظر سفارش خود در Rocio’s Place هستید – در نظر بگیرید که یک قایق دوم کوچکتر را به همسایه سانتا کروز دل ایسلوت (Santa Cruz del Islote) ببرید که طبق گزارش ها متراکم ترین قایق جهان است. جزیره پرجمعیت ارزش 10 دقیقه ای را دارد که برای پیاده روی کل شهر نیاز دارید.

رستوران دونده مینگو در گالراس در داخل کشور، غذاهایی را سرو می‌کند که شامل سوپ سوپ خامه‌ای خامه‌ای است. مرغ خورش نارگیل؛ و اردک دودی

جاهایی برای دیدن: برای راه اندازی بازدید از Casa de la Cultura یا هر چیز دیگری در Sincé، با Kelly Aguas Aldana ([email protected]) تماس بگیرید. Galeras معمولاً در طول جشنواره Cuadros Vivos و خرنوب پذیرای هزاران بازدید کننده است و در حالی که فضای هتل کم است، خانه‌های محلی به مهمان‌خانه‌هایی برای این مناسبت تبدیل می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر با روث سارا لوپز (+57 313-585-2090) تماس بگیرید. در یک یادداشت جانبی، شما آنقدر به Mompox نزدیک خواهید بود، شهری رویایی و چند صد ساله در جزیره ای در رودخانه Magdalena – و یک سایت میراث جهانی یونسکو – که باید به فکر اضافه کردن سه ساعت به رانندگی خود باشید (و یک یا دو شب مانده به سفرتان) تا میدان ها، کلیساها و سواحل رودخانه را کشف کنید.


سفر نیویورک تایمز را دنبال کنید بر اینستاگرام، توییتر و فیس بوک. و برای خبرنامه هفتگی اعزام سفر ما ثبت نام کنید برای دریافت نکات تخصصی در مورد سفر هوشمندانه و الهام بخش برای تعطیلات بعدی خود. رویای یک فرار در آینده یا فقط سفر با صندلی راحتی؟ ما را بررسی کنید 52 مکان برای رفتن در سال 2023.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما