eanabanner

صعود ایران به فینال با قیچی بھرتانهای پیاــی

کد خبر: 1852018 |
14 آبان 1401 ساعت 20:46 |
24.4K بازدید |

37
نقطه نظر

تیم ملی ایران 5 تیم ملی عمارات 2

تیم ملی فوتول استفاده ایران با سبط امارات به فینال مفادنی بین قره‌ای سود کرد

صعود ایران به فینال با قیچی بھرتانهای پیاــی

به گزارش “ورزش سه” از ساعت 19:30 امروز تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله نیمه نهایی جام بین قاره ای به مصاف امارات رفت و هدفی جز شکست میزبان و راهیابی به فینال این رقابت ها نداشت.

پس از گذشت 3 دقیقه از شروع بازی، بهزادپور اولین گل تیم ایران را به ثمر رساند. دومین تو بید اماریتی‌ها در یک املکا از تعلل دفاع و دروازبان ایران را بردند بازی را به ساوی را به ساوی را به ساویی. در تایم اول با تساوی 1-1 به پیاین ریسیت.

در ابتدای بازی دوم در حالی که بازی با دقت دنبال می شد، گل ششم ایران بعد از چند روپیه به ثمر رسید. در حالی که 1 دقیقه به پایان وقت دوم باقی مانده بود، میرجلیلی توپ را به اکبری داد و این بازیکن با نتیجه 2-2 توپ را به پایان وقت دوم رساند.

با برامت وقت سوم توپو و میدان کامل در اختبار صیپودران علی نامداری کار کریپت. در يك سحنه معصومي زاده با شوت سينه گل سوم اين تيم را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد معصومی زاده با ضربه ای نرم و تکنیکی به توپ ضربه زد و کاپیتان ایران با یک ضربه تند توپ را به عقب برگرداند و دروازه امارات را 4 بر 2 به سود ایران به زمین زد.

ایرانی‌ها گلزدن با قیچی بھرتان را بیخیال نشیدند. 1 دقیقه بعد گل ایران توپ را به میرشکاری رساند تا این بازیکن با یک ضربه دروازه دوم را باز کند و گل پنجم تیم ملی را به ثبت برساند.

نکته جالب اینجاست که ایرانی ها در چهار راند مسابقه پیروز شدند و توپ را به پشت دروازه زدند و یک جور بدشانسی هم داشتند.

در نهایت تیم ملی فوتبال ساحلی با نتیجه ۵ بر ۲ امارات را شکست داد و به فینال رقابت های بین قاره ای راه یافت. در دیگر دیدار نیمه نهایی، برزیل در فینال پاراگوئه را شکست داد و فردا برزیل و ایران دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما