eanabanner

فراراو (ویدئو) كلمة بازي استقلام ۰

تیم های استقلال و سپاهان برای اولین بار در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:05 امروز (جمعه 31 اسفندماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. یاسین سلمانی در دقیقه 53 و رامین رضاییان در دقیقه 57 برای زردپوشان اصفهانی گلزنی کردند تا مورائیس در دیدار پرتغال در هفته اول لیگ برتر پیروز شود.

استقلال که با هدایت فرهاد مجیدی در اولین بازی فصل دوم شکست خورد. آخرین شکست استقلال 379 روز پیش و در آخرین هفته لیگ گذشته، لیگ دوم مقابل همین سپاهان و در تهران هم به تساوی رسید.

نیمه اول

دقیقه 6: بی‌احتیاطی رامین رضاییان و ختای کفّی آن تیایر روی استکلی‌ها کارت زرد را بری به همیر داشت.

دقیقه 28 : بازیکنان سانتر عسالی استلل در محوطه جریمه سپاهان به تیم اسفاهانی درند که در آن شاهنه ساپینتو و ایتستل به پنالتی دردن.

دقیقه 35: عسل تند و تیز یامگ به شکلی خطرناک از کامے دروازہ سپاهان ترادر ​​کرد و در بردی نیز کهہ جلالی را دوفان دور کرد.

دقیقه 45: تحمه به سود صبحان را اومید نورافکن با شوتی حمک راهی درواز استکللی کرد ک سید حسین حسینی بیک تعریف آن طوب را برکس داد. طوب برکسدی در شیشتی خاص خوب زیر پی فرشاد احمدزاده کار چرٹ ام که این پیدر از روی خت شش قدم را باز هم حسینی با اخترالعملی عالی راهی کرنت.

نصف روز

دقیقه 45: محمد علی‌نژاد دیگر اختاری در بازی تیم سپاهان بود.

دقیقه 53: حملة تند و تيز سباهاني‌ها از جنها راست تسوبر علي‌نژاد، زردبوشان اسفاهاني را به ولين گل بازي را را. آلی‌نژاد با ویک فرارا دیدنی وارد هِیزه‌ای استه‌کل шد در اب یا کَت‌بک را رارا را والی پانالتی بخ یاسین سالمانی کاخ کاخ‌باغال پا و می‌چینی این پیدر وَرد دروازا سید حسین حسینی شد.

دقیقه 54: سباهانی‌ها بعد از گل زاهد بازهم روی یک تنته اما خطرناک ظاهر شد اما این بار روزبه کشمی با یک تکل توپر را از مکهانلو مغانلو دور کرد.

دقیقه 57: بازیکنان سپاهان دست‌ بردار نوبودند و بار دیگر با یک نتیک امهله شریدی تسوبر رامین رضاییان به گل دوم خود رکیسیند. شوت رضاییان از درن کاینی کیں پس از به پای روزبه‌ کشمی کامی کینت داد و به گل دوم زردپوشان اسفاهانی به کے.

دقیقه 64: پرتبا و بلدت استقلاب می‌رفت تا یک سیستون را خالک کند ک رشید مازاهیری به خوبی توپر را از اسلان متهری دور کرد.

دقیقه 72: شوت فنی ریگی از پشت حسینی کیکی به شکلی کهیا زهریک از بالای داروزا استړلی به بیرون رفت.

دقیقه 85: ساحنه درباد به پنالتی در حسینی کیهی سپاهان ساید استیکلی ها را درورد در آن ساهنة مدافع سپاهان آرمان رمضانی را کرگد کرد اما داور به پنالتی نهدت

دقیقه 90: تعلل سّاهانی‌ها تنتیه امهما خطرناک آن تیم را هدر داد و کهاه فنی حسینی در آن ساهنی نیز از بالای درواز به بیرون رفت.

دقیقه 1+90: محمد کریمی از داور کارت زرد کشف شد

استقلال ترکیب: سید حسین حسینی، روزبه کشمی، رفایل سیلوا (62-امیرعلی سادیکی), Jafar Salmani, Arif Gholami, رضا میرزایی (62-پیمان بابایی), ابوالفضل جلالی, مهدی مهدیــور, زوبیر نیک‌نفس, Sajjad Shahbazzadeh (62-ارسلان متهری) و سکه یامگا

دستور سپاهان: رشید مازهاهری، راناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن (84-میلاد زکیـور)، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی (84-نیلسون جونیور)، فرشاد احمدزاده (73-محمدرضا حسینی)، محمدعلی‌نجاد و شهریار مغانلو.

داور: بیزن هیدری

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما