eanabanner

ویدئو ضرب و شتم دانش آموز حیدرآباد مجبور به سر دادن شعار & الله هو اکبر& ، & جای ماتا دی& ، ثبت نام FIR & WATCH اخبار هند

حیدرآباددر یک ویدئوی ویروسی تکان دهنده، یک دانشجوی بنیاد آموزش عالی ICFAI (IFHE) در حیدرآباد مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، توسط سایر دانشجویان موسسه مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و مجبور به سر دادن شعارهای الله اکبر، جای ماتا دی می شوند. . این دانش آموزان همچنین به اتهام اقدام به قتل محکوم شده اند. این پرونده پس از مراجعه مقتول به پلیس با شکایت از آزار و اذیت 15 تا 20 نفر در اتاق خوابگاهش به ثبت رسید.

«در اول نوامبر، چند دانشجوی مدرسه بازرگانی ICFAI، دانشجویی را در اتاق خوابگاه دانشگاه به دلیل اظهارات ادعایی‌اش علیه حضرت محمد (ص) کتک زدند. او مجبور شد شعارهای «جای ماتا دی» و «الله هو اکبر» را سر دهد. به نقل از ANI، پرونده تحت قانون منع پاره کردن TS ثبت شده است.

پلیس گفت: «دانشجوی قربانی با طرح شکایتی اعلام کرده است که در اتاق خوابگاه خود در محوطه دانشگاه توسط 15 تا 20 نفر مورد آزار و اذیت جسمی و جنسی قرار گرفته است. FIR u/s 307, 323, 450, 342, 506 r/w 34 IPC, Sec4 (i)(ii) قانون منع پاره پاره شدن Telangana را ثبت کرده است.»

در این ویدئو، برخی از دانش‌آموزان را می‌توان دید که قربانی را به اتهام اظهارات تحقیرآمیز علیه حضرت محمد (ص) مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. شنیده می‌شود که پسرها او را مجبور می‌کنند «الله هو اکبر» بگوید، در حالی که برخی می‌گویند: «ایدئولوژی او را اصلاح می‌کنم، او را به کما می‌کشیم».

طبق این شکایت، 15 تا 20 نفر به اتاق خواب مقتول هجوم بردند و در حالی که او را متهم به جریحه دار کردن احساسات مذهبی کردند، او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. مهاجمان همچنین از او خواستند در حالی که او را کتک می زدند، شعار الله اکبر و جای ماتا دی سر دهد. او همچنین در جریان حمله و اعضای خانواده‌اش تهدید شد.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما