آمریکا دوربین‌های بولین‌های کی‌ں شده توویری ایران کم شدند!

يك مقام امريكيني در باقاء با دو مديامين امريكيني در پي تعليم دو سويفي كود از سوي ايران در دوربينهاي ن سويفها مفقود شده است.

به گزارش ایرنا، یک مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، در گفت و گو با این روزنامه و استریت ژورنال در این رابطه مدعی شد: مشخص نیست دوربین ها هنگام بازداشت ضبط شده یا به داخل اتاقک سقوط کرده اند. آب زمانی که بیرون کشیده شدند و دوباره رها شدند

این روزنامه آمریکایی نوشت که به گفته مقامات آمریکایی، دوربین ها، رادارها و سایر تجهیزات این شناورها به صورت تجاری در دسترس هستند و جزو فناوری های طبقه بندی شده نیستند، اما دسترسی به دوربین ها و بازرسی از نزدیک شناورها می تواند تصور بهتری از قابلیت های این شناورها

ایالات متحده آمریکا با توقیف دو شناور جاسوسی در روز جمعه موافقت کرد.

نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که ایران نیروی دریایی را برای مدت کوتاهی تحت نظارت شناور بازداشت و سپس آزاد کرده است.

تیموتی هاوکینز، سخنگوی نیروی دریایی پنجم، از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

نیریو میریدی ارتش جموهری اسلامی ایران جزئیات تعریف دو سوفیل سبیری نیریو میریگی امریکی را سنترافه کرد.

بر این اساس ناوشکن های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین اجرای ماموریت حفظ امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ و مبارزه با دزدی دریایی و تروریسم دریایی با چند فروند شناور کوچک ویژه کوچک که در کشتیرانی بین المللی حضور داشتند، برخورد کردند. مسیر و اقدام کرد به مکان و به منزور ادم از وقودة از استقدم و به منزور از وقدم از استقدم از برامی استقدم از کنتورتنده آن نوب تورد به آن به نوو بهاد به آن ونوف بهاد و حماک خطمه دهت و مصیر همک را بدهند. .

اما با تغییر مسیر، نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ بار دیگر با رویت این شناورها مواجه شدند و به ناچار پس از توقف و کنترل شناورهای مذکور و اطمینان از ایمنی ملوانان، شناورهای فوق را رها کرده و از کنترلر درخواست این نوع تجهیزات کردند که این نوع رفتار و حرکت متوقف و مسیر حرکت تغییر کرد، اما کشتی ها مجدداً با آن مواجه شدند و فرماندهی لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی تروریستی اقداماتی را برای کنترل انجام داد. و شناورها را متوقف کرد و از حوادث پیش بینی شده جلوگیری نشد.

جمهوری اسلامی ایران پس از توقف و کنترل این کشتی‌ها و اطمینان از ایمنی دریانوردان و تماس‌های مکرر خطرناک، پاسخی نداده و در حین دریانوردی از کنترل خارج شده و باعث ناامنی و به خطر افتادن ایمنی شناورها در مسیر شده و احتمال آن وجود دارد. اقدامات تروریستی نیز مورد توجه قرار گرفت.

به منظور تامین امنیت دریانوردان، شناورهای مذکور پس از بازرسی و بررسی های ایمنی لازم بازیابی و شناورهای مذکور با تصمیم فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق امن و از طریق نیروهای آمریکایی شناسایی شدند. نیروها، آنها کشف شده اند و در مورد امنیت برای آنها توضیح داده شده است.

جموهری اسلامی ایران این موردی مغایر با سیستان و امینی دیرانوردی را از ترایک متعدد سیایتای و بین تعریفانی براین کرد بریک کرد.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما