اثر هایفو بهتر است یا آر اف دکتر واعظ شوشتری متخصص پوست در اصفهان

آر اف بهتر است یا هایفو

از دیگر کاربردهای این پروسه می توان به برطرف کردن خطوط اخم و خنده ، چین و چروک های پوستی و خطوط اطراف دور چشم اشاره نمود. همچنین آر اف فرکشنال برای لیفت پوست و از بین بردن شلی غبغب موثر می باشد و می توان از این مزیت برای سفت کردن پوست گردن نیز استفاده نمود. گاهی یک روش برای فردی بهترین روش است در صورتی که در فرد دیگر، روش دیگری برای رفع عوارض پوستی موثرتر خواهد بود؛ بنابراین بهتر است که انتخاب روش مناسب برای درمان به پزشک سپرده شود.

آر اف بهتر است یا هایفو

این نوع دستگاه ها برای لیفتینگ پوست مناسب می باشند و در  لیپولیز بافت چربی  موثر  نمی باشند. این توضیح به این معنا نیست که آر اف برای لیفت صورت کاربردی ندارد.خیر بلکه به این منظور است که هایفو نسبت به آر اف در لیفت صورت برتری بیشتری دارد و همینطور هایفو ، پیری پوست را به تعویق می اندازد. کلینیک زیبایی گلدن رویال مرکز زیبایی پوست و مو و لیزر با مجهزترین تجهیزات روز دنیا و بهترین امکانات آسایشی و رفاهی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

مقایسه هایفو و آر اف

برخلاف بسیاری از استراتژی‌های جوان‌سازی که یا برای انواع پوست‌های تیره خطرناک هستند یا عوارض جانبی بالایی دارند، درمان با ترمیا برای همه نژادها، هر نوع پوست، به‌ویژه برای رنگ‌های تیره و همچنین پوست‌های برنزه بی‌خطر است. علاوه بر این، از این دستگاه می توان برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های پوستی با نتایج موثر استفاده کرد. دوره نقاهت پس از درمان با هایفو بسیار کوتاه است و زمان بهبودی حداکثر 2 الی 3 ساعت طول می کشد. اغلب بیماران می توانند بلافاصله پس از اتمام جلسه هایفوتراپی سر کار خود بر گردند و یا فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند. باید تا 3 ماه پس از اتمام جلسات صبر کنید تا نتیجه کامل را دریافت کنید چون طی این 3 ماه کلاژن سازی کامل می شود و نتیجه مطلوب تری کسب می کنید اما برای نتیجه فعلی تنها 2 هفته صبر کنید. کسانی که از امواج رادیویی مثل لیزر برای ترمیم پوستشان استفاده کرده اند نمی توانند بلافاصله از میکرونیدلینگ استفاده کنند.

  • از کشیده شدن دستگاه هایفو روی سطح خارجی پوست برای محکم کردن، کشیدن و لیفتینگ بافت پوست استفاده می شود.
  • و تعداد شات مناسب،‌ کیفیت کارتریج دستگاه نیز میتواند در نتیجه نهایی تاثیر گذار باشد.
  • با افزایش سن، صورت ما ترکیبی از افتادگی، چین و چروک و فرورفتگی را نشان می دهد.
  • در واقع تاثیر آر اف در مرز باریکی از آسیب‌های جزئی و مفید و آسیب‌های خطرناک و سوختگی ایجاد می‌شوند.
  • بسته به ویژگی های پوستی افراد ممکن است تعداد جلسات کمتر یا بیشتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز باشد.

هر چقدر تعداد قطب های دستگاه آر اف بیشتر می شود، نفوذ امواج رادیو در لایه های پوست سطحی تر می شود. آر اف چند قطبی جهت رفع اسکار و جوانسازی سطحی پوست استفاده می شود. تفاوت هایفو و آر اف در هزینه ها شامل استفاده از نوع دستگاه و روش درمانی و تعداد جلسات می باشد که در هر کلینیک و مرکز درمانی هزینه ها بر حسب موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه خواهد شد. آراف باعث افزایش خون رسانی در ناحیه درمانی می شود و همچنین موجب بازسازی پوست می شود با افزایش خون رسانی و کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر، ملانین های پوستی کاهش پیدا کرده و پوست روشن تر می شود. رفع جای لک، درمان شل شدگی پوست، بهبود منافذ بزرگ پوست، درمان چروک های دور چشم، درمان ترک های پوستی، لیفت و بالا کشیدن پوست برخی از کاربردهای این روش درمانی هستند. این روش نیز حداقل ۱ سال ماندگاری دارد و برای بهبود عوارض حداقل به ۳ جلسه درمان نیاز است.

آر اف و هایفو چیست؟

البته اگر در سنین پایین تر نیز مشکلات حاد و جدی برای پوست به وجود آمد، می توان از لیزر و آر اف استفاده کرد. به طور کلی می توان بیان کرد که نباید از روش آر اف فرکشنال در سنین پایین و جوانی استفاده کرد. تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال شامل موارد مختلفی می شود که باعث می شود افراد بتوانند به راحتی یکی از این دو روش را برای جوانسازی پوست خود انتخاب کنند. سالم بودن و زیبایی پوست تاثیر زیادی روی زیبایی چهره ی افراد دارد به همین سبب مردان و زنان زیادی به آن توجه می کنند و در صورت بروز مشکل سعی می کنند به سرعت آن ها را برطرف کنند.

آر اف بهتر است یا هایفو

افرادی که در ناحیه پوستی که قرار است میکرونیدلینگ روی آن انجام شود، تبخال و یا عفونت دارند. افرادی که در طول یک سال اخیر، تحت اشعه درمانی و یا پرتو درمانی قرار گرفته اند. ملانوسیت‌ ها از دیگر سلول‌ هایی هستند که در ساختار پوست انسان وجود دارند و وظیفه‌ ی تولید ملانین که یکی از رنگ‌دانه‌ های پوستی مهم در انسان می‌باشد را بر عهده دارند. در هایفوتراپی با تابش امواج صوتی این سلول‌ ها تحریک می‌شوند و ملانین بیشتری را تولید می‌نمایند. زمان انتظار به ناحیه و روش درمان انتخاب شده برای بیمار بستگی دارد.

چقدر زمان میبرد تا من نتایج هایفو را ببینم؟

در بیشتر موارد از هایفو برای درمان افتادگی و لیفت صورت و گردن استفاده می شود. در انتها لازم است این نکته را بدانید که هزینه آر اف نسبت به هایفو کمتر می باشد. در مبحث متعلق به مقایسه عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف در امر جوانسازی پوست، می توانید مشخصات و ویژگی های مربوط به دستگاه جوانسازی آراف را، مورد بررسی قرار دهید. دستگاه یاد شده جهت درمان بیماری ها و مشکلات پوستی، از نیدل ها یا سوزن های بسیار ریز به همراه امواج رادیوفرکوئنسی استفاده می کند.

آر اف بهتر است یا هایفو

معمولا توصیه می شود که افراد یک جلسه در سال اقدام به هایفوتراپی کنند. امواج فراصوتی مورد استفاده در این روش قادر به نفوذ به لایه های عمیق پوستی است. با نفوذ امواج فراصوتی به درون پوست، حرارت به ۷۰ درجه می رسد و سلول های پوستی تحریک می شوند. برای انجام این روش باید از دستگاه لیزر آر اف فرکشنال استفاده کرد و با استفاده از آن بر روی لایه های عمقی و سطحی پوست تاثیر گذاشت. به دلیل تهاجمی نبودن این روش، می توان آن را به عنوان یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست انتخاب کرد.

هایفو و ترمیا هر دو از روش های غیرتهاجمیبرای جوانسازی پوست هستند که می توانند به عنوان جایگزین جراحی لیفت صورت مورد استفاده قرارگیرند. دستگاههایفو از انرژی متمرکز اولتراسوند دستگاه هایفو چیست برای هدف قرار دادن لایه های زیرین سطح پوست استفاده می کند. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث سوختگی پوست می شود و پوست آفتاب سوخته یا برنزه شده با هایفو قابل درمان نیست.

بلکه به مرور پس از گذشت حدود 6 تا 8 هفته تغییرات پوستی به تدریج مشاهده می شوند و پس از گذشت حدود 6 ماه بیشترین اثربخشی و تغییرات را می توان شاهد بود. هایفو به جز تاثیرات مهمی که در لیفت پوست و افزایش استحکام بافت پوست صورت دارد ، می تواند پروسه Aging یا پیری را به تعویق بیندازد و در سنین بالاتر هم یک پوست شفاف و زیبا را برای فرد به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید در حال حاضر برخی افراد کلاهبردار، دستگاه‌های تقلبی را به جای دستگاه‌های اصلی با قیمتی بسیار بالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به همین دلیل اگر شما هم زمانی قصد داشتید در کلینیک زیبایی‌تان از دستگاه هایفو استفاده کنید، بهتر است سراغ شرکت‌های معتبری همچون شرکت پرمون مد بروید و آن را با گارانتی بی‌قید و شرط و خدمات پس از فروش عالی تهیه کنید. 4- بدلیل تکنولوژِی مورد استفاده در هایفو ، هزینه درمان به مراتب بیشتر از آر اف است.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما
این پلتفرم از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و از صحت داده‌های منتشر شده مسئولیتی نمی‌پذیرد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.