ادامه فعالیت در اینستاگرام و واتس اپ مشروط است؟

عضو کمیته نظارت شورای اسلامی وزیران برای تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در رایانه با تاکید بر اینکه ادامه محدودیت‌های دسترسی به اینستاگرام و واتس‌اپ هنوز قطعی نشده است، گفت: از نظر آن‌ها که با اینستاگرام و واتس اپ قرارداد و تفاهم نامه می بندند، شرایط جمهوری اسلامی» ایران را بشیرند و تعدید به تعربین لیسیمی می شوند، منی برای تعلیمی آن ها نَهیں نِیں داشد.

به گزارش اسنا، مهدی باقری با بیان اینکه «محدودیتی در دسترسی به اینترنت و همچنین برخی پیام رسان ها و نرم افزارها با تصمیم اپراتور برای تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در رایانه صورت نگرفته است»، اظهار داشت: قانوناً هر نهاد و کمیته ای مختص به خود را دارد. مسئولیت؛ وظیفه کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه این است که مشکل دائمی است و قوانین مربوط به قوانین است.

وی افزود: شورای امنیت ملی و شورای امنیت کیشور در مورد مسائل جاری و اجرایی تصمیم گیری می کنند و تصمیمات آنها بر اساس قانون گذاری و عزم دائمی نیست. این شوراها در مواردی مانند آنچه امروز رخ داد تصمیم می گیرند و تصمیمات آنها نیز بالاتر از تصمیمات شورا است.

उरणा समावरण भाषाय शेकानी दर अचार बेख बेह व वाटशाप अचालाऋ देशीनी गी नेदे स स स स स स स स स स नेदे नेदे नेदे नेदे नेदे नेदे गी गी गी गी गी गी गी गी गी गी गी गी गी गी गी गी नेदे नेदे गी गी गी नेदे गी गी गी गी नेदे नेदे नेदे गी नेदे गी गी गी गी गी नेदे गी गी गी नेदे गी नेदे गी नेदे गी गी गी गी नेदे गी नेदे गी गी नेदे गी गी गी नेदे

این عضو کارگروه در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت دسترسی به نرم افزارهای اینستاگرام و واتس اپ ادامه خواهد داشت، مصادیق محتوای مجرمانه را در رایانه مشخص می کند؟ تاکید کرد: بنده اطلاعی ندارم که گفته باشد پس از بازگشت به شرایط عادی قصد جلوگیری از فعالیت این نرم افزار بوده است. در آئین مدر املاً در آن پیزینگیری نمی دهند و از هیک نیاده، کومیسی، کیمیت و فردی نشینیدهام ک در این پیدی کیزیندی بشندند.

باقری در ادامه با تاکید بر اینکه در تصمیم گیری های ملی باید همه جوانب در نظر گرفته شود، گفت: نه طرفی راضی است که به کسب و کار کسی لطمه وارد شود و نه ما راضی هستیم که کسانی که مورد آزار و اذیت قرار می گیرند به بهانه تجارت از اینترنت استفاده کنند کند و به جان. و مال مردو و بیت المال لتمه بزعدن; گرداً کسی هیت کسب و کارش براک فزا مجازی است نیز راضی نیست که بدون هیک کرمی و بوک کے بہاش، ازیران و عمد کے کے کے شود.

وی با بیان اینکه «در جایی دستور کشتن تعدادی از اراذل و اوباش داده شده است»، افزود: تمام امکاناتی که برای شبکه سازی این اراذل و اوباش فراهم شده در دنیای مجازی وجود دارد. متأسفانه افرادی که اکنون در مناطق مختلف کشور مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و تعدادی از آنها جان خود را از دست داده اند، نوجوانانی هستند که به هیچ وجه با این خشونت ارتباطی ندارند.

شرایط را به حالت عادی برگردانید و از مردم در تمام ظرفیت ها استفاده کنید

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی شورای قضایی گفت: شرایط را به حالت عادی برگردانید و مردم از همه ظرفیت ها از جمله فضاهای مجازی به ویژه برای کسب و کار استفاده کنند، جای همه ماست اما زمانی که شرایط کشور به این شکل باشد. که امنیت جان و مال مردم تأمین شود». همه مسئولانی که این ماجرا را در کیشور دنبال می کنند بسیار علاقه مند هستند که اوضاع هر چه زودتر به حالت عادی بازگردد، اما همانطور که آقای وزیر کیشور نظر خود را اعلام کردند، بازگشت وضعیت به حالت عادی منوط به این است که آژانس های امنیتی کیشور گزارش می دهند که آنها کاملاً مورد آزار و اذیت قرار می گیرند یا அக்குத்து ஶுர்க்கு யெயை அயா மெட்டு ஶுர்ப்ப்ப்ப்ப்பு

باقری تاکید کرد: من به عنوان نماینده مجلس و با رویکرد حقوقی می گویم تلگرام، اینستاگرام و واتس اپ ربطی به موضوع ندارند، اما آنچه مطرح است قانون و مصالح مردم است. با تعليقة تلعمر به شرت تبريبة جموهري العسلمي لهند هموري اسلامي نهديم; فقط زمانی که این پیام رسان در ایران شروع به کار کرد به همین منوال بود و تلگرام در ابتدای فعالیت خود با رویکردی که قوانین را رعایت می کرد در کیشور شروع به کار کرد اما بعدا به دلیل عدم رعایت قوانین از کار افتاد. قوانین.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها پیام رسان ها یا نرم افزارهای خارجی مانند اینستاگرام، بلکه حتی پیام رسان های داخلی نیز هرگاه اقدام به تحریک مردم و همکاری با آنها کنند، قطعا با واکنش هایی مواجه خواهند شد.

این عضو کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه رایانه را تعیین می کند. نمی‌توان به پیام‌هایی مانند واتس‌اپ اجازه کار داد، اما قرار است وسیله‌ای برای ارتباط و پشتیبانی از هرج و مرج باشد. ما نمی خواهیم از یک طرف مشکل را به مردم خدمت کنیم و از طرف دیگر نمی خواهیم ابزار دست دشمن را با دست خودمان فراهم کنیم. آنچه مهم است این است که اگر اینستاگرام و واتس اپ یا هر نرم افزار دیگری به قوانین جمهوری اسلامی ایران پایبند باشد، قطعا مشکلی برای فعالیت در ایران وجود نخواهد داشت.

بارها از اینستاگرام و و و و ت ا و و ت ا و و ت ا و و و و ت ا و ا و و و و و ت ا و ا و و و و ت ا و ا

در با بیان اینستاگرام “baraha эz Instagram in Vatsap havstene шедь ke ba Iran company condrennd, ema nezigrftnd”، این مجموعه: همانطور که اگر امروز اینستاگرام می خواهد در کشورهای اروپایی فعالیت کند و اغتشاشگران و اغتشاشگران را آموزش دهد، در ایران خلاف قانون است، واتس اپ و اینستاگرام هم می توانستند در امنیت ایران کمک کنند اما به هیچ وجه همکاری نکردند و به طور کامل فضایی برای تمرین ایجاد نکرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جان و مال مردم اولین موضوعی است که نمایندگان مجلس دنبال می کنند و برای ما مهم نیست که بستر تخریب امنیت مردم از طریق نرم افزار و پیام رسانی فراهم شود. خارجی یا داخلی؛ در صوت عديد ما دول هر نرمفازر و سملوه‌اي كه به روست دهد، هم بود. اینستاگرام و واتس‌اپ قبلاً فضایی را برای کسب‌وکار خود فراهم کرده‌اند، اما زمانی که فضایی برای زندگی و پول فراهم کردند، با محدودیت‌های دسترسی مواجه شدند. با این وجود به یادرمد که تا به حال هیک کادام از دولوتان والمعلومات و شوری ملی سیکریت بری آدمی از فیلمتیا این نرم افزارها دیکینی بشکندی بشکند.

منذی برای فعالیت برادی اینستاگرام و واتس اپ به روست مودال وجود ندارد

باگری در بیاین با بیان آنک “باعد از عز کریں سموت به هدی ادیدی کیک بہ شور مدولی، بری کریں اینستاگرام و واتس اپ ممنوع است”، گفت: از نازر من آن از آن اینستاگرام و واتساپ قراردادها و تفاهم نامه ها و شرایط جمهوری اسلامی امضا می شود. از ایران را بتحرند و تعدد به تعربة للسلسلام می شوند، منعی بریا تعلیقة آنها وحدة نقدة.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما