از این ده تکنیک مخفی برای بهبود ارز دیجیتال استفاده کنید

بلافاصله پس از اولین دوره پرداخت که در آن از طریق تلفن های خود دستمزد دریافت می کردند، پلیس تصور می کرد که افزایش حقوق دریافت کرده اند. در سال 2012، جسیکا لبر مقاله‌ای برای MIT Technology Review نوشت که در آن درباره گروهی از پلیس افغانستان در استان وردک که در سال 2009 شروع به پرداخت دستمزد خود از طریق تلفن همراه خود کردند، گفت. این پرداخت‌ها از طریق M-Paisa، یک سیستم پرداخت سیار انجام می‌شد. که توسط بزرگترین شرکت مخابراتی افغانستان، روشن اداره می شود، که از M-PESA کنیا الگوبرداری شده است. برای اولین بار، دستمزد افسران افغان به صورت نقدی پرداخت نمی شد و به همین دلیل، مافوق آنها که حدود 30 درصد پول را دزدیده بودند، مورد سرزنش قرار نمی گرفت. بزرگترین بازیگر در شرق آفریقا M-PESA است که در مارس 2007 توسط Safaricom، ارائه دهنده تلفن همراه کنیایی که 40 درصد متعلق به غول تلفن همراه Vodafone است، راه اندازی شد. تا سال 2013، حدود 80 درصد از تراکنش های پرداخت موبایلی جهان در شرق آفریقا انجام می شد. واقعیت این بود که برای اولین بار، دستمزد آنها به صورت نقدی پرداخت نمی شد و به همین دلیل، افسران مافوق خود که حدود 30 درصد پول را دزدیده بودند، مورد سرزنش قرار نمی گرفتند.

چه کسی دیگر آرزوها برای موفقیت با Digital Currency

فدرال رزرو از تلاش برای از بین بردن بیت کوین خودداری کرده است، اما فضایی را ایجاد کرده اند که در آن هر کسی که می خواهد ایالات متحده را به هم مرتبط کند، ایالات متحده چیست و توسط سپرده های بانکی و اوراق بهادار دولتی پشتیبانی می شود، مانند مدیر اجرایی بانک سلطنتی ایالات متحده کانادا می گوید: حادثه مربوط به برون سپاری مشاغل فن آوری بیش از حد است و منعکس کننده سیاست RBC نیست. شمارنده ارز برند رویال سوورین تا 1000 اسکناس را در یک زمان می شمارد و دارای تشخیص خودکار تقلبی UV است.

درس بزرگترین Digital Currency من

یکی از این موارد مورد علاقه سلطنتی است. در نهایت، این بدان معنی است که هیچ کس نمی تواند به طور مصنوعی ارزش پول را کاهش دهد. بسیاری از صاحبان ارزهای دیجیتال درازمدت، به اشتراک گذاری DeFi به عنوان وسیله ای برای کسب درآمد غیرفعال نگاه می کنند تا اینکه بگذارند آنها در کیف پول خود بیکار بنشینند. این یک وسیله ساده برای سرمایه گذاری است، شرط بندی بر سود ماهانه و روزانه تضمینی از ارز دیجیتال روی آینده پول. حتی در آینده می توان طرح های کارآمدتری را نیز انتظار داشت. در نهایت، زنجیره بلوک بیت کوین یک رکورد دائمی از تمام تراکنش ها است، به این معنی که می توان آن را برای اطلاعات در هر زمان در آینده استخراج کرد و تحقیقات، ردیابی وجوه و غیره بسیار آسان تر از سایر اشکال پرداخت است. به عنوان مثال، ریل های فناورانه پول دیجیتال می تواند انتقال ارز در سراسر مرزها را در مقایسه با پول استاندارد آسان تر و سریع تر کند. بلاک چین یک سیستم دفتر کل توزیع شده است که نوید انقلابی در بسیاری از فرآیندها در موسسات مالی بزرگ، مانند نقل و انتقال پول و تامین مالی تجارت را می دهد. در عرض 16 ماه، M-PESA – "m" مخفف موبایل است، در حالی که "pesa" کلمه سواحیلی برای پول است – 3.6 میلیون مشتری داشت و سیستم هر روز 10000 ثبت نام جدید اضافه می کرد.

بزرگترین اشکال استفاده از Digital Currency

در حالی که محبوب ترین ارز رمزنگاری شده جهان یک توکن دیجیتالی است که بر روی یک شبکه الکترونیکی غیرمتمرکز (اما از نظر رمزنگاری ایمن) اجرا می شود، پروژه جدید اکوادور توسط دولت کنترل می شود و مستقیماً به واحد پول محلی – دلار گره می خورد. بیت کوین توسط شخصی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو – که بسیاری تصور می کنند ژاپنی است – ایجاد شد و توکیو خانه یکی از محبوب ترین صرافی های آنلاین بیت کوین در جهان به نام Mt. Gox است، جایی که می توانید بیت کوین را با ارزهای دیگر مبادله کنید. دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، اتریوم، 62.56 کیلووات ساعت برق در هر تراکنش مصرف می کند. محبوبیت پرداخت P2P اکنون به تدریج در حال افزایش است و سناریوهای استفاده از سناریوهای پرداخت تراکنش ساده به حوزه هایی مانند سفر زندگی، سرگرمی، سلامت پزشکی و بیمه تغییر کرده است.

بیشتر شبیه افزایش قیمت طلا هستید؟

فقط برای نشان دادن اینکه چقدر پیشرفت کرده است، یک بیت کوین دو سال پیش فقط 9 دلار ارزش داشت و اکنون توسط کسانی که در تجارت ارز هستند، از جمله دیگران صحبت می کنند. بیش از 100 سال پیش، او به مخاطبانش می‌گوید که دو اسکناس دلاری پشتوانه نقره بودند – فلزی گرانبها که همیشه ارزش دارد. اما برای شیشیدو، بیت کوین به اندازه طلا و نقره جذاب است – و شاید بیشتر. بیشتر شبیه افزایش قیمت طلا هستید؟ ارزهای دیجیتال طلا توسط تعدادی شرکت صادر می‌شوند که هر یک سیستمی را ارائه می‌دهند که کاربران را قادر می‌سازد تا در واحدهایی که ارزشی برابر با شمش طلا دارند، به یکدیگر پرداخت کنند. Traci Consoli، صاحب گاو صورتی، که به شما امکان می دهد هزینه شام ​​را با بیت کوین پرداخت کنید. یک مشتری گاو صورتی هزینه غذای خود را با بیت کوین پرداخت می کند. او به نظارت بر گروه ملاقات بیت کوین توکیو کمک می کند، و این گروه عصر پنجشنبه، جلسه هفتگی خود را در گاو صورتی، یک مشترک کالیفرنیا-مکزیکی، که توسط یک تبعه آمریکایی اداره می شود، برگزار می کند، که در قلب محله روپونگی توکیو، منطقه ای قرار دارد. معروف برای مسکن مهاجران و انواع کسب و کار پولدار.

همانطور که دیگران به آن گوش می دهند، او روی دو تکه پول آمریکایی متعلق به قرن نوزدهم تکیه می دهد: یک سکه دلاری ساخته شده از نقره و یک دلار کاغذی که در آن زمان می توانستید با همان سکه نقره مبادله کنید. و در برخی موارد، این فقط یک راحتی است، راهی برای خرج کردن پول بدون اسکناس کاغذی یا چک یا حتی کارت اعتباری. او با اشاره به گزارش FDIC در سال 2017 که 63 میلیون نفر را در ایالات متحده بدون بانک و فاقد بانک هستند، خاطرنشان کرد: «اگر چک ها شکل پرداخت باشد، محرک به بسیاری از آنها نخواهد رسید. اکثر مردمی که در جنوب صحرای آفریقا زندگی می کنند «بدون بانک» هستند، به این معنی که حساب بانکی یا کارت اعتباری ندارند. با یک بانک یا کارگزاری، شما (و IRS) معمولاً فرم 1099 دریافت می کنید که درآمدی را که در طول سال دریافت کرده اید گزارش می کند. با یافتن جدیدترین راه حل برای مشکل اثبات کار، مشتری بیت کوین تاریخچه تراکنش های قبلی را تأیید می کند و ثبت تراکنش را به جلو می برد و به بدهی ها و اعتبارات جدید اجازه می دهد تا بخشی از بلوک بعدی را تشکیل دهند که می تواند برای کسب سکه های بیشتر استخراج شود..

این طرح تا حد زیادی به سکه وابسته است و در حال حاضر هیچ شکل استانداردی از آن وجود ندارد. این راهی است که به آنها نشان می دهد بیت کوین چیست — و در طرحی بزرگتر، پول چیست. این دارایی ها ارزش مادی زیادی دارند و البته مردم می خواهند آن ها را به ارث ببرند یا وصیت کنند. از آنجایی که یک سکه دیجیتال اساساً فقط یک فایل، یک بیت کد است، می توان آن را چندین بار کپی کرد و دوباره استفاده کرد و برای چندین نفر ارسال کرد. مرتب کننده به طور خودکار در صورت پر شدن به لوله سکه خالی بعدی منتقل می شود و به راحتی سکه های پیچیده شده را خارج می کند.

چگونه در نه قدم‌های ساده در مورد Digital Currency دریابیم

مرتب‌سازی سریع سکه FS-4DA آنها با عملکرد هندزفری، ظرفیت قیف 800 سکه و فناوری ضد جم یک برنده واقعی است. علاوه بر این، شمارنده ارز RBC-1000 دارای یک قیف با ظرفیت زیاد است، بنابراین نیازی به پر کردن دائمی در هنگام شمارش ندارید، و کنترل دیجیتالی با سنسور UV دو سطحی آن امکان شمارش دقیق را فراهم می کند. علاوه بر این، پول دیجیتال نیاز به کامیون های زرهی و پرسنل مسلح را که هر دوی آنها هنگام حمل و نقل مبالغ هنگفت ارز مورد نیاز هستند، برطرف می کند. در چین، نیاز به اعتبار و ابزار در گردش منجر به معرفی پول کاغذی شد که امروزه معمولاً به عنوان اسکناس شناخته می شود.

مقاله بی طرفانه چهار چیزهای جدیدی را درباره Digital Currency نشان می‌دهد که هیچ‌کس درباره آن صحبت نمی‌کند. چرا}

این مقاله برخی از پیشرفت‌های اخیر در ارز دیجیتال را با تمرکز بر ارزهای تحت حمایت پلتفرم مانند اعتبارات فیسبوک مرور می‌کند. ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) قول می‌دهند که امنیت و راحتی نقدی را برای پرداخت‌های همتا به همتا فراهم کنند. در بریتانیابه عنوان مثال، بانک در قبال خرید محصولات معیوب بیش از 100 پوند با تاجر مسئولیت تضامنی دارد. هدف اتریوم ایجاد مجموعه ای غیرمتمرکز از محصولات مالی است که هر کسی در جهان بدون در نظر گرفتن ملیت، قومیت یا مذهب بتواند آزادانه به آن دسترسی داشته باشد. به همین دلیل است که به Wizard Coin Supply آمده‌اید، زیرا می‌دانید که ما فقط بهترین محصولاتی را ارائه می‌دهیم که کارشناسان ما تحقیق کرده و تأیید کرده‌اند. شما به مکان مناسبی برای یک ماشین شمارش ارز برتر آمده اید.

وسیل می‌گوید: «چین در تلاش است تا ابتدا با ارز دیجیتال بانک مرکزی خود یک حرکت بزرگ رو به جلو انجام دهد. روند برداشت را انجام دهید و سپس جزئیات حساب بانکی خود را ارائه دهید. دولت پول الکترونیکی را دوست دارد، دوست دارد، دوست دارد، زیرا ردیابی آن آسان است – متوقف کردن پرداخت ها آسان است – به راحتی می توان از دسترسی دارندگان حساب به وجوه خود جلوگیری کرد. بررسی تقاطع رمزارز و دولت. تراکنش های یک بلاک چین به کلید عمومی یک کیف پول رمزنگاری گره خورده است، اما هیچ کس لزوما نمی داند چه کسی آن کیف پول را کنترل می کند.

اما M-PESA و دیگر طرح‌های پرداخت موبایلی به ما نشان می‌دهند اگر افرادی که به پول کاغذی یا سیستم‌های بانکی رسمی دسترسی ندارند، اجازه تجارت با ارز دیجیتال را داشته باشند، چه اتفاقی می‌افتد. همیشه این پول کاغذی دولتی است که در طول تاریخ فاسد می شود. سیستم ساده است: مشتریانی که پول نقد در جیب خود دارند می توانند به هر یک از نمایندگان M-PESA مراجعه کنند و آن پول کاغذی را به پول موبایل تبدیل کنند. و دریافت پول نقد به این کارمندان به دلیل مشکلات امنیتی کشور مملو از خطر است. استفاده از پرداخت های موبایلی می تواند به کاهش مشکلات امنیتی و فساد نیز کمک کند. این مفهوم در Polkadot به عنوان امنیت مشترک شناخته می شود. دارمپالان بیان کرد که این فناوری اکنون آماده است، فقط موضوع این است که کنگره و سازمان های دولتی حول یک مفهوم ادغام شوند. او می‌گوید دولت هر لحظه می‌تواند دلار را کاهش دهد و یک روز ممکن است دلار با هم از بین برود. همان طور که شیشیدو اشاره می کند، ممکن است حتی از نقره و طلا نیز جذاب تر باشد، زیرا به عنوان یک ارز کاملا دیجیتالی، قادر به کارهایی است که ارزها چنین نیستند. اما همانطور که حتی گروه ملاقات بیت کوین توکیو نشان می دهد – با مهاجران زیادی که دارد – بیت کوین بسیار یک ارز بین المللی است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ایلان ماسک.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما
محتوای تولید شده در این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی به دست آمده و مسئولیتی در قبال اعتبار آن نیست و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.