امیرعبداللهیان ما با دقت و سرعت به آمریکا پاسخ می دهیم

وزیر امور خارجه کیشورمن و «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر امور خارجه امارات متحده عربی امروز (پنجشنبه) اول شهریور ماه به ویژه مهمترین موضوعات مورد علاقه کیشور و همچنین آخرین تحولات مذاکره برای رفع تحریم ها و تبادل نظر.

امیرعبداللهیان استیاکی کاری دولت ایت‌الله سید ابراحمی ریسی در پی‌کنگ با همسایگان را مورد کامر کارد کرد.

وزیر امور خارجه کیشورمان با اظهار نظر خرصاندی از تعریف روشد رو به روش دو کیشور، هل و فصل بیک کوسولی بریں به ایرانیان در عمارات از جمالات ایرانی در آن کیشر را شد.

همکاران من با دقت و سرعت پاسخگو هستند

رئیس دیپلماسی کیشورمان طی آخرین تحولات مربوط به مذاکرات تصمیم به رفع تحریم ها برای همتایان اماراتی خود گرفته و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حسن نیت و جدیت خود را برای دستیابی به یک توافق قوی و پایدار نشان داده است. و همکارانم با دقت و سرعت در האל מצערים מצטן ו אחדר סאזי אפשוע אתם.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در اولین روز ماه اعلام کرد که پاسخ دولت آمریکا به نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل مسائل باقی مانده در مذاکرات با هماهنگی انجام شده لغو شد. از مذاکرات اروپایی و افزود: بررسی تفصیلی نظرات طرف آمریکایی آغاز شده است و ایران пс аз за программы программыха، ход онлайны др эн селиса ра бех конформационный болье керд.

وزیر امور خارجه ششم ماه در گفت و گوی تلفنی با مردم عمانی نیز گفت: پاسخ طرف آمریکایی به دقت بررسی شد.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات نیز در این گفت وگوی تلفنی بر اهمیت روابط کیشور با ایران، آمادگی خود برای گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری و همچنین برگزاری نشست های دوجانبه اقتصادی و کنسولی تاکید کرد.

وی همچنین درودهای گرم خود را به شیخ محمد بن زید، رئیس دولت امارات و رئیس جمهوری کیشورمان ارسال کرد.

کیشورمن وزیر امور خارجه نیز به رئیس جمهور کیشورمان برای شیخ محمد بن زاید ریس عمارات را بولگد کرد.

پیش از این خبرگزاری رسمی امارات (WAM) با اعلام این گفت و گوی تلفنی اعلام کرده بود که دو طرف در خصوص روابط دوجانبه و راه های ارتقا و تقویت این روابط در راستای منافع مشترک و وزیر امور خارجه امارات گفتگو کردند. وی در این گفتگو تاکید کرد که این کشور خواهان تقویت همکاری با کشورهای همسایه به منظور استقرار عناصر امنیت و ثبات در منطقه و تحقق آرمان های ملت های منطقه برای توسعه و شکوفایی است.

وزیر امور خارجه کیشورمان 29 خرداد نیز حضور رژیم اشغالگر قدس در منطقه را عامل بی ثباتی و ناامنی و عامل رعب و وحشت و خرابکاری در کل منطقه خواند. به براحین یمن گفت: تداوم جنگ و فیلمان ها و نازععت به نفع هیک یک از ها و رکھے. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هشتمین ماه از سال گذشته نیز بر اهمیت گفتگوی تلفنی با مردم امارات تاکید کرد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما