خانه های 250000 دلاری در ویسکانسین، پنسیلوانیا و آلاباما

کائوکاونا شهری در حدود 100 مایلی شمال میلواکی است که در کنار رودخانه فاکس قرار دارد. این خانه که فروشندگان با استفاده از مواد مناسب دوره بازسازی کردند، در فاصله نیم مایلی چندین پارک، از جمله پارک لا فولت و پارک هیدرو، که روی رودخانه قرار دارد، فاصله دارد. منطقه حفاظت‌شده ایالت هزاران جزیره، همچنین روی رودخانه، کمتر از پنج دقیقه با ماشین فاصله دارد.

بسیاری از 17000 نفر از ساکنان شهر برای کار و خرید به Appleton که حدود 20 دقیقه با شما فاصله دارد، رفت و آمد می کنند. خلیج گرین با ماشین نیم ساعت راه است. میلواکی حدود دو ساعت راه است.

اندازه: 1850 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 135 دلار

در داخل خانه: یک مسیر سنگفرش شده از پیاده رو به ایوان سرپوشیده جلویی خانه منتهی می شود که در کنار آن ستون های سنگی کم ارتفاع قرار دارد.

درب ورودی مستقیماً به اتاق نشیمن باز می شود که دارای چوب های اصلی و یک شومینه با آجر قرمز رنگ است.

اتاق ناهار خوری از طریق یک درگاه گسترده است که توسط کابینت های داخلی قاب شده است. در یک طرف این فضا، درهای فرانسوی به یک اتاق آفتابی روشن باز می شوند که در حال حاضر به عنوان دفتر کار خانگی استفاده می شود. در طرف دیگر، از طریق درگاه عریض دیگری، آشپزخانه ای با کابینت های چوبی قرار دارد که تکمیل کننده کارهای چوبی اصلی خانه است، پشت کاشی با سایه سبز مناسب دوره زمانی، پنجره ای با شیشه رنگی روی سینک و فضای صبحانه مشرف به حیاط خلوت. . گلخانه و باروتخانه نیز در این قسمت از خانه وجود دارد.

هر سه اتاق خواب در طبقه دوم قرار دارند که از یک راه پله در اتاق نشیمن می توانید دسترسی داشته باشید. اتاق خواب اصلی، در بالای پله‌ها، یک حمام متصل با دوش به روز شده و یک ماشین لباسشویی و خشک‌کن روی هم دارد. دو اتاق مهمان یک حمام مشترک در انتهای سالن با یک وان و دوش ترکیبی دارند.

فضای بیرونی: یک پاسیو خارج از گلخانه، بین خانه و گاراژ مجزا قرار دارد. حیاط خلوت مسطح با چمن محوطه سازی شده و شامل انباری است. گاراژ دارای جای پارک برای دو ماشین می باشد.

مالیات: 2,669 دلار (تخمینی)

مخاطب: Jill Coenen، Century 21 Ace Realty، 920-841-0462; c21ace.com


این خانه در مرز بین محله‌های کنزینگتون و پورت ریچموند، در منطقه‌ای است که به طور فزاینده‌ای در بین خریدارانی که برای اولین بار خانه خریداری می‌کنند محبوبیت دارد. خواربارفروشی Kensington Community Food Co-op حدود نیم مایل دورتر است. خیابان فرانکفورد، چند بلوک بالاتر، به محله فیش‌تاون مجاور می‌رسد، مقصدی برای غذاخوری و تفریحات شبانه. اتوبوس‌هایی که در امتداد خیابان حرکت می‌کنند، این منطقه را به مرکز شهر متصل می‌کنند، سفری که حدود نیم ساعت طول می‌کشد.

رانندگی به نیوجرسی، در سمت دیگر رودخانه دلاور، حدود 20 دقیقه طول می کشد. فرودگاه بین المللی فیلادلفیا نیز کمتر از نیم ساعت فاصله دارد.

اندازه: 1300 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 188 دلار

در داخل خانه: درب ورودی، چند قدم بالاتر از خیابان، به فضای نشیمن با پوشش‌های بلوط، آجرهای نمایان، قفسه‌های شناور چوبی بازسازی‌شده، شومینه‌ای شیک و پلکانی به سطح دوم باز می‌شود.

این فضا به یک منطقه ناهار خوری با دیواری مشکی که دارای پوشش چوبی است می ریزد. یک دری به پاسیو جانبی در پشت این منطقه قرار دارد. فراتر از آن یک آشپزخانه اوپن با لوازم جدید، پیشخوان های کوارتز و یک صبحانه کوچک است. پله های این قسمت از خانه به زیرزمین کامل منتهی می شود که شامل یک حمام کامل، یک اتاق رختشویی و یک فضای باز است که می تواند به عنوان یک اتاق خواب اضافی یا یک اتاق خانوادگی استفاده شود.

هر سه اتاق خواب در طبقه بالا، خارج از یک راهرو که شامل یک بار است، با یک یخچال کوچک است. اتاق خواب اصلی، در انتهای سالن، به اندازه کافی بزرگ است که یک تخت کوئین را در خود جای دهد. یک حمام مشترک که دارای یک وان و دوش ترکیبی است با دو اتاق خواب دیگر خارج از راهرو.

فضای بیرونی: پاسیو بتنی در کنار خانه به اندازه کافی بزرگ است که می تواند مبلمان ناهارخوری و باربیکیو یا چندین جعبه باغ را در خود جای دهد. در بازسازی اخیر یک سیستم نظارتی به خانه اضافه شد.

مالیات: 2,401 دلار (تخمینی)

مخاطب: گوردون استاین، قطب نما، 267-570-3757; compass.com


فلورانس، مقر شهرستان لادردیل، یکی از جوامعی است که شاولز را تشکیل می‌دهد، منطقه‌ای در شمال غربی آلاباما در نزدیکی رودخانه تنسی که به‌خاطر تاریخ موسیقی و مناظر دیدنی‌اش معروف است. جشنواره WC Handy Music، جشنی از موسیقی محلی، هر ماه جولای در فلورانس برگزار می شود. این شهر همچنین خانه روزنباوم، تنها اقامتگاه طراحی شده توسط فرانک لوید رایت در آلاباما است.

دانشگاه آلابامای شمالی حدود پنج دقیقه با ماشین فاصله دارد. پارک مک فارلند، یک پارک ساحلی با یک منطقه کمپینگ و یک ساحل کوچک، تنها 10 دقیقه با شما فاصله دارد. بیرمنگام دو ساعت رانندگی است. ممفیس حدود سه ساعت راه است.

اندازه: 2207 فوت مربع

قیمت هر فوت مربع: 118 دلار

در داخل خانه: خانه از خیابان عقب افتاده است، با یک راهرو به سمت کنار و درب ورودی در مرکز نما قرار دارد.

در سمت چپ سرسرا آفتابی یک اتاق نشیمن با کف‌های چوبی سخت، یک شومینه با دورتادور آجری و طاقچه سفید و پنجره‌های بلند رو به حیاط جلویی قرار دارد.

کف‌های چوبی به سمت اتاق ناهارخوری ادامه می‌یابد. در یک طرف این فضا یک اتاق خانوادگی با یک شومینه آجری با رنگ مشکی است که در کنار قفسه‌های کتاب قرار دارد. در سمت دیگر آشپزخانه ای به روز شده با کابینت های تیره، لوازم استیل ضد زنگ، پیشخوان های بلوک قصابی و پشتی کاشی های مترو سفید است. دری از آشپزخانه به حیاط خلوت باز می شود.

هر سه اتاق خواب خارج از راهرویی هستند که از سرسرا تا پشت خانه امتداد دارد. اتاق خواب اصلی، در یک انتهای سالن، به اندازه کافی بزرگ است که یک تخت کینگ را در خود جای دهد. حمام اختصاصی به روز شده دارای دوش و روشویی چوبی است. دو حمام دیگر در انتهای مقابل سالن یک حمام مشترک دارند.

زیرزمین نیمه تمام شده در حال حاضر به عنوان دفتر خانه و اتاق موسیقی استفاده می شود.

فضای بیرونی: یک پاسیو شنی در کنار خانه دسترسی آسانی به حیاط خلوت شیبدار دارد که درختان بالغ آن کاشته شده است. گاراژ متصل، در سطح زیرزمین، فضایی برای دو ماشین دارد.

مالیات: 1170 دلار (تخمینی)

مخاطب: Kelli Lambert، Coldwell Banker Pinnacle Properties، 256-810-8856; zillow.com

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما