خودکشی دانش آموز کلاس 10 در دهلپور راجستان، صاحبخانه پس از دیدن حلق آویز شدن بدن بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داد اخبار هند

جیپور: در یکی دیگر از موارد خودکشی دلخراش از راجستان، یک دانش آموز کلاس 10 به دلیل فشار امتحان در منطقه Dholpur با حلق آویز کردن خود در یک اتاق اجاره ای به زندگی خود پایان داد. خبرگزاری PTI روز پنجشنبه به نقل از پلیس گزارش داد که صاحبخانه اتاق اجاره ای پس از مشاهده جسد در حال حلق آویز شدن بر اثر حمله قلبی درگذشت. به گفته پلیس، این حادثه در مستعمره ماداواناند دولپور رخ داد، جایی که پوشپندرا راجپوت (17 ساله) به عنوان مستاجر زندگی می کرد و در یک مدرسه خصوصی تحصیل می کرد. به گفته پلیس، او چهارشنبه از روستای خود بازگشت و همان شب خودکشی کرد.

یکی از اعضای خانواده صاحبخانه که بهادر سینگ (70 ساله) نام داشت، جسد را در اتاق حلق آویز دید و فریاد زد و درخواست کمک کرد. به گفته پلیس، وقتی سینگ جسد را حلق آویز دید، سلامتی او به طور ناگهانی بدتر شد و در نهایت به زمین افتاد.

ویجی مینا، افسر خانه ایستگاه نیهالگانج گفت: “یک یادداشت خودکشی از اتاق دانش آموز به دست آمده است. ظاهراً صاحبخانه پس از دیدن جسد آویزان در اتاق بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست داده است. اجساد در سردخانه بیمارستان نگهداری می شوند.”

اجساد پس از تشریح جنازه به اعضای خانواده تحویل داده شد. پلیس افزود: یک پرونده تحت بخش CrPc ثبت شده است.

در اوایل ماه فوریه، آبیشک 17 ساله، دانشجوی مربیگری در کوتای راجستان، به دلیل فشار امتحانات، با حلق آویز کردن خود، خودکشی کرد. پسری که از UP’s Badaun آمده بود، در دو سال گذشته در خوابگاه کوتا زندگی می کرد و برای آزمون ملی واجد شرایط بودن (NEET) آماده می شد. او مدتی قرار نبود مربیگری کند اما کلاس های آنلاین را از خود خوابگاه می گرفت.

آبیشک در یادداشت خودکشی نوشت: “من از شما عذرخواهی می کنم. من به میل خودم به کوتا آمدم. هیچ کس به من فشار نیاورد. متاسفم دیدی، مامان، متاسفم بهای، دوستان متاسفم. من را ببخشید، من باختم. این چرا می خواهم بمیرم.»

با دریافت اطلاعاتی در مورد خودکشی آبیشک، پدر آرام سینگ صبح جمعه به کوتا رسید. او گفت والدین می دانند که چگونه کودکان را بزرگ می کنند و به آنها آموزش می دهند، اما موسسات مربیگری “تبعیض” می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که “به همین دلیل است که کودکان دست به خودکشی می زنند. چرا چنین وضعیتی پیش می آید؟ فضایی که کودکان دست به خودکشی می زنند چگونه است.”

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما