دارندگان عنوان، فرانسه از ترس ایتالیا برای بردن بازی افتتاحیه شش ملت جان سالم به در می‌برد

صادره به تاریخ، صادره در تاریخ، تاریخ صدور: اصلاح شده:

فرانسه با پیروزی 29-24 خارج از خانه مقابل ایتالیا در روز شنبه، از ترس بزرگی جان سالم به در برد.

مدافع عنوان قهرمانی در 15 دقیقه آخر با نتیجه 24-22 شکست خورده بود تا اینکه ماتیو ژالیبرت، هافبک تعویضی، پس از اینکه تیبو فلامنت، اتان دومورتیه و توماس راموس که امتیازات دیگر را به دست آوردند، در نیمه اول تلاش تعیین کننده را به ثمر رساند.

ایتالیا که از نظم ضعیف فرانسه نهایت استفاده را کرد، با تلاش آنگه کاپوزو، یک ضربه پنالتی و امتیاز از کفش توماسو آلن پاسخ داد و استعداد و اعتماد به نفس تازه خود را به نمایش گذاشت، اما در حالی که Les Bleus چهاردهمین تست خود را انجام داد، به نتیجه رسید. پیروزی متوالی

فرانسه که 18 پنالتی در مقابل آنها داشت، شنبه آینده به ایرلند سفر می کند و ایتالیا یکشنبه آینده در Twickenham به مصاف انگلیس می رود.

کاپوئوزو، مدافع کناری ایتالیا که ششمین تلاش خود را در 8 بازی ملی به ثمر رساند، گفت: “ما در برابر یکی از تیم های برتر جهان قرار گرفتیم. مایه تاسف و افتخار است.”

فرانسه بیشتر از اینکه مغرور باشد راحت شد.

کاپیتان آنتوان دوپون گفت: “ما تلاش خواهیم کرد تا نکات مثبت این تست را حفظ کنیم، اما بدیهی است که موارد منفی بیشتر از مثبت بود.”

همه چیز برای تیم فابین گالتی خوب شروع شد، اما همه چیز قبل از وقفه شروع شد و نیاز به عمق زیاد نیمکت آنها بود تا در نهایت در ورزشگاه المپیکو پیروز شوند.

دفاع تهاجمی آنها در همان ابتدا تفاوت را ایجاد کرد زیرا فلامنت قبل از گلزنی در بین تیرها، یک ضربه از استفن وارنی را دفع کرد.

ایتالیا با اولین پنالتی آلن به جدول رسید اما آتزوری در آستانه بود. مدت کوتاهی پس از اینکه چارلز اولیوون یک ضربه را برای ضربه زدن منتفی کرد، راموس توپی را برداشت که دامیان پنادو و کاپوزو برای آن با هم رقابت می‌کردند و ضربه عرضی رومن نتاماک را دنبال کردند تا ضربه را به زمین بزنند و میهمان را با 9 امتیاز برتری دهد.

آلن با یک پنالتی دیگر آن را به 6 کاهش داد زیرا فرانسه برای بد انضباطی آنها پرداخت – نقصی که آنها پس از استراحت نتوانستند آن را اصلاح کنند.

اما یک ضربه عرضی دیگر از Ntamack توسط Dumortier جمع آوری شد، که دویدن خود را در بین پست ها به پایان رساند تا اولین بازی خود را با یک تلاش جشن بگیرد.

با این حال، ایتالیا از طریق کاپوزو، که پس از طفره رفتن تکل گرگوری آلدریت به کرنر شیرجه زد، قبل از اینکه آلن با یک ضربه پنالتی دیگر امتیازات عقب افتاده را به 5 امتیاز کاهش داد، پاسخ داد.

پس از یک پنالتی زودهنگام برای فرانسه، ایتالیا یک ضربه پنالتی دریافت کرد و اولیوون به دلیل فرو ریختن ماول محکوم شد.

با حضور یک بازیکن اضافه در زمین و یک امتیاز اختلاف، میزبان به آتش کشیده شد و درست قبل از اینکه اولیوون با پنالتی چهارم آلن به زمین بازگردد، پیش افتادند.

با این حال، تغییرات گالتی به سرعت نتیجه داد زیرا جالیبر پس از راه اندازی رومن تائوفیفنوآ جایگزین همکار خود برای بازگرداندن برتری فرانسه برای همیشه، به نتیجه رسید.

(رویترز)

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما