دوربینی حاوی مواد رادیواکتیو در منطقه هیوستون گم شده است

اداره خدمات بهداشتی ایالت تگزاس اعلام کرد، یک دوربین صنعتی که حاوی مواد رادیواکتیو بسته شده است، برای چند روز در منطقه هیوستون مفقود شده است، زیرا کارگران متوجه شده اند که از محل کار خود رفته است.

این وزارتخانه گفت که چندین لایه حفاظتی مواد رادیواکتیو را احاطه کرده است و سطوح تشعشعات خارج از دوربین برای عموم مردم خطرناک نیست، اما هر کسی که آن را دارد باید با احتیاط رفتار کند.

این دستگاه که دوربین رادیوگرافی نامیده می شود، روز پنجشنبه پس از اینکه کارگران در شمال مرکز شهر هیوستون بودند، ناپدید شد. تا روز یکشنبه پیدا نشده بود.

این وزارتخانه روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: «مواد رادیواکتیو در داخل یک کپسول مهر و موم شده است که به نوبه خود در داخل دوربین با محافظ محافظ و سایر ویژگی های ایمنی مهر و موم شده است».

این دوربین که 53 پوند وزن دارد، متعلق به Statewide Maintenance Company است. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، دستگاه هایی مانند دستگاهی که گم شده است اغلب در صنعت ساخت و ساز برای تولید تصاویر رادیوگرافی استفاده می شود زیرا آنها می توانند ترک ها یا نقص هایی را که با چشم غیر مسلح قابل درک نیستند را تشخیص دهند.

استیو استین، سخنگوی این شرکت گفت، روز پنجشنبه، کارگران شرکت Statewide Maintenance مشغول انجام رادیوگرافی صنعتی بودند که در این مورد برای بازرسی جوش استفاده شد.

دوربینی که آقای لارا آنتون گفت که استین گفت که هزینه ای بین 15000 تا 20000 دلار بوده است که کارگران پس از بازگشت به محل کار خود از یک رستوران فست فود، واقع در حدود 9 مایلی شمال مرکز شهر هیوستون، متوجه گم شدن آنها شدند.، سخنگوی سازمان خدمات بهداشتی و درمانی کشور

این شرکت و بخش در حال همکاری با مقامات محلی اجرای قانون برای یافتن دوربین هستند. این شرکت همچنین 3000 دلار جایزه برای بازگشت خود در نظر گرفته است.

مقامات با استفاده از یک دستگاه تشخیص تشعشع که سطوح تشعشع دوربین را از حدود 50 فوت دورتر می خواند، شعاع پنج مایلی را جستجو کرده اند. آنتون گفت. به رهن‌فروشی‌های منطقه و فروشندگان ضایعات فلزی هشدار داده شد که اگر دستگاه گم‌شده به یکی از سایت‌های آن‌ها ختم شود، هوشیار باشند.

هر کسی که دوربین را پیدا کرد که دارای علائم تشعشع در بیرون است، نباید سعی کند آن را باز کند، بلکه با اورژانس یا بخش خدمات بهداشتی تماس بگیرد تا آن را برای جابجایی ایمن بازگرداند.

خانم “اگر کسی بخواهد آن را جدا کند و به مواد رادیواکتیو برسد، خیلی سریع خطرناک است.” آنتون گفت.

یک کپسول رادیواکتیو کوچکتر از یک پنی که به عنوان حسگر در معدن استفاده می شد، در ژانویه در استرالیا ناپدید شد.

مقامات معتقد بودند که در حین حمل و نقل از یک کامیون سقوط کرده است و آنها انتظار داشتند هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا آن را پیدا کنند. جستجو به پایان رسید و ظرف شش روز پیدا شد.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما