ساعت‌های TAG Heuer اکنون لمسش را دارند

اگرچه بیشتر وقت خود را در TAG Heuer می گذراند، اما گهگاه در دوره های métiers d’arts در La Chaux-de-Fonds École d’Arts Appliqués تدریس می کند. او می گوید: «زمانی که در دهه 1980 در مدرسه ساعت سازی بودم، تنها بودم، تنها زن بودم، اما اکنون زنان تقریباً نیمی از دانش آموزان مدرسه La Chaux-de-Fonds را تشکیل می دهند.

او گفت: «اما هنوز فقط مردان در حوزه تحقیق و توسعه ساعت سازی هستند. “این یک صنعت بسیار محافظه کار است – واضح است. وقتی این همه زن در بازار هستند، مسلماً صنعت باید حرکت کند، مجبور می شوند خود را تطبیق دهند و آنها را استخدام کنند.»

ام‌اس. Forestier-Kasapi گفت که متقاعد شده است که تعداد بیشتری از زنان در تحقیق و توسعه صنعت را به سمت بهتر شدن تغییر خواهد داد. او گفت: “حساسیت متفاوت است، چشم ها متفاوت است.” “به همین دلیل است که من در مورد ثروت صحبت می کنم. ما در ابتدا چیزهای مشابهی نمی بینیم و این برای همه چیز صدق می کند.

او همچنین یک کلاس استاد سالانه تدریس می کند که در آن دختران 11 تا 14 ساله با هم کار می کنند تا یک ساعت ساده بسازند. این سازمان توسط Élargis tes Horizons Genève (به انگلیسی Expanding Your Horizons Geneve) سازماندهی شده است، یک سازمان غیرانتفاعی که امیدوار است دختران جوان را برای انتخاب حرفه های فنی و علمی ترغیب کند.

ام‌اس. Forestier-Kasapi گفت که دوست دارد ایده های خود را با ساعت سازان معاصر، مانند Maximilian Büsser، بنیانگذار MB&F به اشتراک بگذارد. او گفت: «ماشین های زمان او بسیار متفاوت هستند، و او درهای جدیدی را در ساعت سازی باز می کند.»

وقتی خانم نظرات Forestier-Kasapi برای آقای دکتر تکرار شد. بوسر، او گفت که از او مفتخر است که از او نام برده می شود، و افزود که بهره وری او را “کاملاً شگفت انگیز” می داند.

او گفت: «کارول سطحی از خلاقیت و نوآوری را به ارمغان می‌آورد و کارهایی که هرگز انجام نشده‌اند – در صنعتی که به بازیافت تمام ایده‌ها ادامه می‌دهد.» او در این کار نیست، او کالاها را دوباره بسته بندی نمی کند. و یک چیز که من واقعاً آن را تحسین می کنم و به آن احترام می گذارم این است که او اساساً مسیر خود را ایجاد کرد.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما