سمت و سوي ين دورون بورس

فرارو-رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به اصلاح مضاعفی که طی ده روز گذشته بازار سهام تجربه کرد، این موضوع باعث شد دوباره تقاضا در بازار ایجاد شود و نمادها سبز شوند در حالی که نام روز سه شنبه است. سازمان بورس به عنوان دستیار اولین رئیس جمهور از عموم مردم نیز در این روزها در بورس اوراق بهادار در جریان سفر بورس است.

سمت و سوي ين دورون بورسبورس در که استوی قرد دارد؟
احسان رضاپور کارشناس بازار سرمایه در با فارارو وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت ها در بورس بسیار جذاب است، تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت بسیاری از سهام شرکت های بورسی و فرابورسی به مرزهای جذابی رسیده است، جذابیت برای سرمایه‌گذاری واقعاً ایجاد شده است، اما با توجه به عدم قطعیت‌هایی که وجود دارد، سرمایه‌گذاران ریسک خرید سهام دارند. از بازار کیمیلتی اورد ادست

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به وضعیت بازارهای جهانی که نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده اند و کاهش قیمت های جهانی و از سوی دیگر وضعیت اقتصادی چین و آمریکا نیز این مسائل تاثیرگذار بوده است. در رکود بورس، در چنین شرایطی، بسیاری از سهامداران مواظب هستند و با وجود اینکه شاهد خروج پول از بورس هستیم، سهام جدیدی نمی خرند.

رضاپور همچنین با اشاره به اینکه وضعیت نرخ ارز نیز بر وضعیت بورس در این روزها تاثیرگذار است، گفت: شرکت ها در نیمه اول ماه می توانند وضعیت شرکت های بورسی و فرابورسی را در اول تعیین کنند. بحظردند، از حمامة بسزاعی بشعرید است.»

این کارشناس بورس افزود: موضوع بودجه که در پاییز بسیار داغ پیگیری می شود، با توجه به قوانین وضع شده در رابطه با وضعیت شرکت های بورسی، در کوتاه مدت تاثیر زیادی بر وضعیت بورس دارد. از جمله قیمت انرژی، مالیات، عوارض و…

وی با اشاره به اینکه برای رشد بورس باید نقدینگی هوشمند وارد بورس شود، ادامه داد: تا زمانی که اخبار ناامیدکننده ای در بورس منتشر نشود، نمی توان انتظار حرکت رو به جلوی بورس داشت، در حالی که امروز قیمت نمادها بازار سهام بسیار جذاب است، زیرا با رکود بسیار قابل توجهی مواجه است، اما تا زمانی که اخبار امیدوارکننده ای اعلام نشود، بازار سهام دچار عجله نخواهد شد، زیرا تنها در شرایط باثبات، سرمایه گذاران آماده نقدینگی مجدد به بازار سهام خواهند بود. کنند.»

رضاپور با اشاره به اینکه بورس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه روند مثبتی را پشت سر گذاشت، گفت: با توجه به اصلاح مضاعفی که بورس در ده روز گذشته تجربه کرد، این موضوع باعث شد دوباره تقاضا در بازار ایجاد شود و نماد سبز است اما نام روز، روزی است که رئیس سازمان بورس دستیار اولین رئیس جمهور مردمی باشد.

وی تصریح کرد: در مبادلات دو کشور ریسک هایی وجود دارد، بنابراین اگر سیگنال های مثبتی از سوی مسئولان کیشور به بورس ارسال شود، بازار سرمایه می تواند در مواردی از جمله اصلاح قیمت ها و … روند را تغییر دهد. به نحوی با حذف قیمت‌گذاری دستی، اصلاح قیمت مواد غذایی، پتروشیمی‌ها و همچنین ریسک‌هایی که ممکن است شرکت‌های بورسی را در بودجه سال 1402 تهدید کند، باید بازنگری شود تا بازار سهام به ثبات برسد.»

این بورس فعال با بیان اینکه اخبار باید برای تغییرات در بورس مثبت گزارش شود، در غیر این صورت نوسانات ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم منتظر ادامه این روند صعودی باشیم باید ریسک های اطراف و اطراف بورس وجود داشته باشد. کنترل شود تا تغییر بازار سهام پایدار باشد. ادامه دارد»

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما