سهام سهام عدالت است و زمانی که واریز می شود؟

فرارو- سود سهام اداتا هر سال معمولاً با تعريف يك ساله مي‌شود. بدین شکل که سهام على در سال 1398 در سال 1399 و سود سهام عدالت در سال 1400 انجام شد. در حال حاضر دارندگان سهام عدالت منتظر تعیین میزان سود سهام خود در سال 1400 هستند که قرار است در ماه های آینده پرداخت شود.

به رافراو پیمان حدادی، دستیار سازمان بورس و اوراق بهادار اخیراً در گفتگو با یکی از خبرگزاری های دولتی گفته است که نرخ سود اوراق مشارکت 1400 دو برابر سودی است که دارندگان اوراق بهادار در سال گذشته کشف کرده اند.

در سال 1400، سهامداران به ازای برغه سهام عدالت 532 هزار تومانی 550 هزار تومانی به ازائی برغه صیحم اداتا 1 میلیون تومان نیز حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان به کسب سهامداران وریز شد.

در چنین شرایطی به نظر می رسد برای سال 1401 دارندگان اوراق سهام عدالت 532 هزار تومانی حدود یک میلیون تومان و دارندگان اوراق سهام یک میلیون تومانی سود سهام عدالت حدوداً دو میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.

بهره سهم عدالت در سال 1401 که زمانی برادی می‌شود؟

در مدر زمد زمان به سود سهام آدالتا نیز دستیار ریس بورس و اوراق بهادار است که هم به شرکت های کیمینه درد درد می دهد. به آن روست که شرکت ها باید هاید را که در مجموع مصور کرد را به شرکتی که شرکت داده است کرکیند کند. در گام دیگر شرکت سبرده‌فعدی کرنز سودها را بر اساس سوره شوریا عالی بورس کند

و گفت چه تعداد شرکتی سود خود را به سرمایه بانک مرکزی منتقل کرده اند و مدت هاست سود خود را از دست داده اند.

اما بررسی پرداخت ها در سال های اخیر نشان می دهد که به طور معمول پرداخت سود به پایان سال و حتی پایان ماه به تعویق می افتد. اما باید دید که این سنت در سال 1401 می‌شود و اوریز واریز سود در روزهای پیاینی سال نمعر شد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما