& شاهد 136& معمای جدید تنش میان ایران و غرب

فرارو- در کان وکت اکریه، ب رمش پهپادهای شهید 136، وجی بریده از به کیں و بیدیاهای بری شیدنی پی ایران به میانه جنگ وکرین به ترایه است. مقامات دولت اوکراین، سیاستمداران اروپایی و آمریکایی و در موج اخیر رسانه های غربی ایران را به حمایت از روسیه و ادامه ارسال تسلیحات نظامی متهم کرده اند.

به رافراو بنویسید двіст в сей в гафт роз за очень онлайн анлайн низами Россия бех اکراین، از این زمین در درخت باغ دنبال صفحه ی کاوشگر در کیشوريخای گاربی کارت تارد. همی امر هر کی ورود یک بایگیز کید به میانه برایش، اوکراین را به می سلیسی بری بیدی‌های برای اپیپر برای و آمریکا، همین ورود یک بایگیس جدید به میانه‌یز، به سلیسی به بریمی‌های بری اوروا و امیریک.

در آیین میان، کاکدای اسلام اسلام از سوی ایران برای نیزامی از روس‌ها استمی است که میتوباتی جدی را بر آینده عمومات ایران و غرب به همة. حتی برخی از ناظران سیاسی معتقدند که این موضوع می تواند تأثیر عمیقی بر مذاکرات آینده بگذارد. همین امر رایکتیکی‌های را در استور درینی نیبت به هر کوک ورود ایران به جھوگرین به هملد است.

אנגו אתקורים אוקראינע אליה טהרענו ו בה סדא דר בארן זאנג

از على مهر ماه، عرض المزيد دولت كيف عليه يران مترحة شد. وزارت امور خارجه اوکراین با докузнать koran даден длябай компку незима иран бех Россия др женг, аз гажан ступ проеметат миан Киїф ба Техран сохно бех миан.

از عمق این عمق، از 136 تا 136 تا 136 سال گذشته در روسیه، خانه‌های غربی را می‌خوانید. همچنین، واشنگتن پست чанди пиш др рогопи домашный бод кех иран др хал программы брай задень испальный سایت، به مسکو است.

علاوه بر این، پیتر استانو، سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: «به این نکته توجه خواهیم کرد که پهپادهای تولید آمریکا در آینده نزدیک در خطر رسیدن به ایران هستند. “

Оросла фондерлайн, райс комисини اروپا низ Душбенше и программы объявление растех Россия за пехады рани дер ژنگ با اوکراین از پهادы ندیده شده дер ژنگ بە اوکراین очень :

دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین روز سه‌شنبه گفت: اوکراین از ایرانی بودن این پهپادها راضی است و برای ادعای خود حاضر است «برخی از اسناد» را در سایت قرار دهد. سلب قدرت های اروپایی.» و هذا در يك كنفرة برامتماني گفت: «ايران لامسيلي كامل سراميت ليكنگ ب اوكريني را بر درده دارد. من دادة قطع دلوماتيك با تهران را به ريس جموهري وكرينا داده ام»

این ادعاهای دولت اوکراین و کشورهای اروپایی و آمریکا در شرایطی مطرح می شود که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز گذشته در واکنش به گزارش ها مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی برای حمله به کی یف گفت: ما از پهپادهای ایرانی استفاده می کنیم. تجهیزات روسی در عملیات ما در اوکراین است. از گزارش‌هایی که در خصوص خرید پهپاد از ایران منتشر شده است، اطلاعی نداریم و این موارد مربوط به وزارت دفاع است.»

از صلیت غیر علینی شوریت شوریک تا پرستیا دیلم ایران در جام جاهینی

متعابیب ایزهات وزیر امور عمور اوکراین، از دیروز موجی از پاشر و بردایک میدیاهای علیه ایران به ترتیب پیته است. در مهم ترین سطح، خبرگزاری رویترز بر اساس اظهارات دیپلمات ها گزارش داد که آمریکا، فرانسه و انگلیس قرار است امروز در نشست خصوصی شورای امنیت درباره این موضوع بحث کنند.

علاوه بر این، بر اساس نامه‌هایی که رویترز مشاهده کرده است، اوکراین از کارشناسان سازمان ملل دعوت کرده است تا در مورد پهپادهای سرنگون شده ساخت ایران که توسط روسیه خوانده و ادعا شده و برخلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل در جنگ علیه اوکراین، بحث کنند. کرده است، به امل بیاورند.

به گفته دیپلمات هایی که خواستار فاش نشدن نام آنها بودند، آمریکا، انگلیس و فرانسه معتقدند که انتقال این پهپادها از ایران به روسیه مغایر با قطعنامه 2231 شورای امنیت است و به همکاران خود در شورای امنیت گفته اند که آنها امروز از یک مقام سازمان ملل خواستار توضیح برای اعضای شورا خواهد شد.

همچنین بر اساس گزارش خبری رویترز به نقل از «دو دیپلمات ارشد ایرانی»، تهران می‌گوید علیرغم مخالفت و خشم آمریکا و قدرت‌های غربی، کرملین تضمین داده است که علاوه بر پهپادهای بیشتر، این کشور را نیز قرار دهد. موشک های زمین به زمین در اختیار روسیه است.

اما دیگر رسانه های تبلیغاتی سطحی، اخبار عجیب و غریب دیلی تلگراف پیک دادن هوزر نیزامی ایران در Ukraїna beh theme domelet za gam zhana fobal ast. برنامه های دلی تلگراف عبارتند از: «FIFA با ثبت نام bray demplenie ran for gam janihanie chand chatu квел за бази офантариех ход мобальный Инглис, очай шедь ист. این موضوع به دنبال استفاده از پهپادهای ساخته شده در تهران در آخرین موج مبارزات روسیه علیه اوکراین خواهد بود.

اما باید توجه داشت که همه این تبلیغات و فشارهای رسانه ای در شرایطی انجام می شود که پاتریک رایدر سخنگوی پنتاگون در نشست خبری روز سه شنبه خود در رابطه با شایعات منتشر شده درباره وعده ایران برای ارسال موشک های زمین به زمین و … یک پهپاد به روسیه. ما هنوز هیچ اطلاعاتی برای تایید این مشکل نداریم.»

رد کبدای اوزیر از پهپادهای ایرانی در اوکراین

علیرغم ادعای گسترده مقامات و رسانه های غربی مبنی بر فروش و ارسال پهپادها توسط ایران به روسیه و استفاده از آن در جنگ علیه دولت اوکراین، مقامات سیاسی کیشورمان بارها این ادعا را رد کرده اند. در تازه ترین واکنش، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای ارسال تسلیحات و هواپیماهای نظامی از جمهوری اسلامی ایران برای استفاده در جنگ اوکراین، گفت: این ادعا نیست. معتبر.

کنانی با اشاره به بی طرفی جمهوری اسلامی ایران در جنگ با اوکراین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای مناقشه همواره با ادامه جنگ مخالف بوده و بر لزوم توقف درگیری تاکید کرده است. و اختلافات را به صورت مسالمت آمیز حل کنند و در این رابطه جلسات و تماس های متعددی از سوی وزیر امور عمورین کیشورمان با همتایان روسی و اوکراین انجام شده است.

حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه ایران نیز پیشتر گفته بود که جمهوری اسلامی «با هیچ سلاحی برای استفاده از سلاح در جنگ اوکراین تحت اختیار هیچ طرفی و موضع ایران موافقت نکرد». مخالف مسلح کردن هر یک از طرفین جنگ است».

نامریکی‌های انترینی از کلمداد در ایران به تحمیل هامی و تعلیم روسیه در جنگ اوکراین

موجی از تبلیغات، هشدارها و اظهارات مقامات سیاسی اروپا باعث شد تا برخی ناظران سیاسی موضوع را رصد کنند. در همین زمینه نماینده مجلس سابق در گفتگو با روزنامه شرق می گوید: روسیه مانند مذاکرات هسته ای پیروز شد و جنگ اوکراین شکست خورد. در بشوب اسلام بهاباد و دير آسلامت ايراني اوکاکا کود روسياي بکش کلم‌اي از اين اخبار و دلابها را تمتره کرد، نه ايران، کما کيک کيں هيک ماکامت در جموهري اسلامي ايران نيرکدند نیکند نیک این وسلامی را به روسی بریځی کرد. ولی روسیسی از همان بیشتر کرده بود ک ما براده های پهایپادی را از ایران کردی کرده و آن را در جنگ وکرین به بشتهیم. अच ूस‌हा पा रा फातर पुष व अज ज؟ عنیدر در همین مسله هم روسیای کردای نامینی با ایران داشت»

وی کرد داد: «اکنون هم با کوگا عروفی‌ها در تحریم ایران، بیش از همی در روسیه است که کاسه شاله است. زیرا مسکو با اقدامات خود توانست یک شریک در جنگ اوکراین را حذف کند و از دوشنبه نیز یک شریک در تحریم ها را برای خود حذف کرد و یکی دیگر را به لیست تحریم های مربوط به جنگ اوکراین اضافه کرد.»

علی موتاخری، فعال سیاسی و نماینده مجلس گذشته نیز در همین رابطه در صفحه توئیتر نوشت: حضور پهپادهای ایرانی در حمله روسیه به اوکراین نشان می دهد که عرصه دیپلماسی همچنان در سیطره است. وزیر امور خارجه می گوید ما در حاشیه هستیم و اوکراین گزارش می دهد که 136 نفر در حمله هواپیمای بدون سرنشین کشته شده اند. معلوم نیست کسانی که تصمیم گرفته اند ایران را به جنگ روسیه و اوکراین بکشانند یا خیر. чунин дечение байд твесь между градшуд»

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما