فرارو دردسرهای مکبند مشکی

روزنامه شرق نوشت: مرگ مهسا امینی، دختر 22ساله سقزی که کان روزی به تهران سفر کرده بود، موجی از عربیت را در پی هالد است. اختریات المزید در ایران در کیمت کے کے کے کے کیمیر کسی فوتست می‌کرد دومن آن تا به این هد کریبان فوتولب و فیلتایر فوتبل ایران را گژیت کرد. الان شرایط به این شکل است، بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر دنبال می شود، یکی دو فوتبالیست سابق به عنوان رهبر معترضان نام می برند، تعدادی از فوتبالیست ها دستگیر و آزاد شده اند، چندین پاسپورت ضبط شده و بقیه. هنوز در خطر دستگیری هشدار هستند

تازه ترین اتفاق در همین زمینه مربوط به حمید لک مدیرعامل باشگاه آقای رفسنجان است. لاک کہ کہ کہ کہ از فوتبلیت در پی مرگ محسا امینی ب مکبند شمکی در زمین مشکس میشد میشد، هلا باید به جرم بستان نور مشکی روی دستش دیںد; البته اگر شانسی برای باشگاه داشته باشید، خانم رفسنجان با احتساب صحبت هایی که نماینده شهر مطرح کرده است، با محرومیت و جریمه مواجه نمی شود.

دو، سه هفته پیش تعدادی از فوتبالیست های لیگ برتر به همراه باند همتایی در جریان مسابقه حضور داشتند تا درگذشت مهسا امین را تسلیت گفتند. این مک‌بندها، ولی کرد از روی دست پیکتیر محو شد; به توری ک هیلا خیلی دیه می‌شود پیایری با مشبند مشکی در زمین می‌شود. بخشی از این موضوع به این دلیل حذف شده است که مدیران باشگاه به ویژه باشگاه های دولتی به بازیکنان داده اند و گفته اند در صورت تکرار چنین اتفاقی با جریمه و جریمه مواجه خواهند شد. ولي داستان حاميد لك وارد فاز عديه شده است و در نهمین دوره لیگ برتر به همراه تیمش برای بازی مقابل پرسپولیس تیم فصل قبل به تهران سفر کرد و بند مشکی هم دستکش داشت. وی در ویدئویی که در صفحات مجازی بارگذاری شده است در پاسخ به یکی از همبازی های قدیمی خود که گفته بود جرات دارم بند مشبک بپوشم اما خنده دار است. و در ربع می‌پرسد که «تو هم جورادداری؟»

این ویدئوی کوتاه باعث شد چنین موضوعی به بحران تبدیل شود به طوری که غیبت او در بازی هفته دهم با شایعات زیادی همراه شد. خیلی از آنها گفتند که با آقای رفسنجان ارتباطی ندارند و باید منتظر کمیته باشگاه انضباط باشند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که شانس در این فصل یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان فصل است و اعداد و ارقام خوبی نیز از کرمانی در این تیم به جا مانده است.

در همان زمان که شایعه خروج به گوش می رسید، خبر صحت نداشتن چنین چیزی به گوش رسید و به دلیل کشف کارت زرد چهارم، محروم شد و بازی هفته دهم به پایان رسید. این موضوعی بود که علی علیزاده دستیار باشگاه خانم رفسنجان نیز به آن اشاره کرد و گفت: در تحمیل تیم قران نغرف». و در شاهه شاهه تجمل آن درواز‌بان از تیم رضا داد: «چونینی چی‌زی سحات‌داد».

با آين حال، ين به آن منائن نيست كه قران است حاميد لاك تزكري نگيرد. An​​torkeh Auchistichnыy klubam ms Rafsanjan migіvіd, karan ist ba hamid lak show show showd: «Tim ms Rafsangan ne drahіd in beh other marizhaniy nist. מא בא המיד לאק נשדעים מי​כנים מא בא המיד לק נשדעין بازیکن نباید از لباسش پول بکشد و اصول اخلاقی را زیر پایش بگذارد. در للسلاء كاميتي عندبيري را در بازي با تخت جمشيد رخود دادا، از و‌مي‌سيم تا تعريد از ماجرايي كه قاران بوده است. برکی سورین در خلوت حرف‌هایی می‌زنیم در رفاقات و دوستی‌ها شنین оченьение ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ او مدت زیادی را در پرسپولیس سپری کرد و با بازیکنان تیمش دوست شد و شوخی کرد و شاید نامه هم داشت.

موضوعی برای حمید لک از یک سو، مس از سوی دیگر و شهر رفسنجان در نعیم دیگر، به یک براینیک شده است. روز گذشته حسین جلالی نماینده مردم رفسینجان و سایر مردم در مجلس گفته بود: «بازیکنان تیم غیر بومی یک تیم خوب را نباید با عملکرد خودشان زیر سوال برندارند. آسیب خواهد دید.”

همین جبهه‌گیری‌ها هم می‌شوند تا حامید لاک با اینتره یک استوری، از اساس هم کیز را تکذیب کند. او در سابحت‌هایی گفت که در سابحت‌هایی گفت که شرکت ربطی به مک‌بند مشکی لهدی و کلا مک‌بند مشکی هم‌ربتی به هیرفوتبالی لهدی است. لاک در استوریاش نوشت: «من یک یرانی‌ام و جانم را برای میهن و مردمم می‌دهم و جهر نمی‌دهم یک وجب از خاک وطانم به دست بدخوان کیشرم. اگر در بازی آخر کنار تیمم نبودم فقط به خاطر محرومیت بود نه دلیل دیگری و اگر در بازی آخر هفته قبل چسب مشکی روی دستم بود به خاطر رنگ بود. از دستکش هایم و قانون فوتبال به من اجازه نمی داد رنگی غیر از خودم انتخاب کنم و دلیلی برای آن ماجرا وجود نداشت. شاهبتی هم که از من بهازی شد، یک شاهبت خفید با هم‌بازیان عقیمم بود که یک شیطنت بود که در آن فیلم شد و از آن سوئت شد».

مشکلی که در این زمینه مغفول مانده این است که اساسا مچ بند مشکی می تواند معنای متفاوت، متفاوت و شاید خطرناکی داشته باشد که مدیران باشگاه و نمایندگان مجلس باید با بازیکنان برخورد کنند؟

این اولین بار نیست که باشگاه رفسنجان بازیکنان خود را به دلایل غیر فوتبالی به کمیته انضباطی می فرستد. پیش‌تر و زمانی که روسیه به وکرینا کردگکشد کرده بود، کلبام مس به دیلی آنکی یک تیم فوتسال زنانش باد از کل‌زنی که کی بود، و را به کمک اندیپری فراکوند! ماجرای مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال خانم رفسنجان است که پس از گل بازی مقابل نفت آبادان در همین وضعیت قرار گرفت. مهسا بر روی پیراهنش شرح انگلیسی به همین «stop the war» بود. Ин гаракт о ба регистрация клюбам мес Рафсанжан робх‌ро шедь ист. روابط عمومی و رسانه باشگاه دوشیزه رفسنجان با اقدام مهسا کمالی بازیکن تیم فوتسال بانوان رفسنجان واکنش نشان داد و در این اطلاعیه اعلام کرد: پیام و سیاست باشگاه فرهنگی ورزشی دوشیزه رفسنجان سیاسی نیست. امور جاری.” باشگاه تا کنون تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف فرهنگی ورزشی خود به کار گرفته است که حرکت بازیکن تیم فوتسال بانوان رفسنجان یک اقدام کاملا شخصی و احساسی بوده و ربطی به سیاست های کلی باشگاه ندارد.

در رضاعان عندایه هم بیان شده بود: «طبق قوانین و مقررات باشگاه، آقای رفسنجان، آن تیادر به كمیتی اندبودیری كلبام احدار شده است. مسئولیت کلیه تخلفات در کمیته انضباطی با فرد خاطی بر عهده باشگاه آقای رفسنجان است.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما