لامبورگینی Urus S در هند با قیمت 4.18 کرور عرضه شد. مشاهده عکس اخبار خودرو

لامبورگینی Urus S را با قیمت اولیه 4.18 کرور (نمایشگاه سابق) در هند عرضه کرده است. شاسی‌بلند پرفورمنس تولیدی ایتالیایی میراث پرفروش‌ترین مدل این شرکت را به پیش می‌برد. با این حال، ژن‌های این مدل با تحولات خاص لوکس‌گرا پیش می‌روند. Urus S دومین مدلی خواهد بود که این نام را پیش برده و جایگزین نسخه قبلی خواهد شد. اگرچه، با مشخصات خود، این مدل پایین تر از Urus Performante قرار دارد. Urus S سال گذشته اولین حضور جهانی خود را داشت.

لامبورگینی Urus S دارای شخصیت خاص خود با تغییرات ظاهری خاص در مقایسه با خط Performante است. تغییرات شامل قطعاتی مانند سپر جدید، کاپوت جدید با دریچه های خنک کننده و سپر کمی تغییر یافته است. این SUV همچنین شباهت‌هایی را با Performante با عناصر فیبر کربنی آشکار در کاپوت و سقف نشان می‌دهد. با این حال، این ها می توانند به عنوان یک گزینه استفاده شوند.

همچنین بخوانید : رنو داستر شاسی بلند باز خواهد گشت؟ همه آنچه باید در مورد هیوندای کرتا رقیب بدانید

طراحی داخلی لامبورگینی Urus S شبیه به Performante است. اگرچه، به جای استفاده از آلکانترای سیاه برای پوشش عناصر، Urus S از چرم استفاده می کند. مصرف کنندگانی که آلکانترا را ترجیح می دهند، امکان سفارشی سازی را دارند. از آنجایی که مدل سفارشی‌سازی است، مواد انتخاب‌های متنوع‌تری خواهند داشت. این برند ایتالیایی همچنین گزینه‌های دو رنگ Sportivo و Bicolor Sophisticated را با الگوی دوخت جدید Urus Performante در کابین ارائه می‌کند. علاوه بر این، تریم چرمی مشکی با رنگ‌های متضاد مانند Blu Leandro و Verde Aura در کنار قهوه‌ای، کرم و قهوه‌ای ارائه می‌شود.

لامبورگینی اوروس اس نیرو را از موتور 4.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 خود که همان اوروس پرفورمانته است، دریافت می کند. این موتور 666 اسب بخار قدرت با 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. قدرت با استفاده از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود. این باعث می‌شود این شاسی‌بلند بتواند در ۳.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

همه اینها، همراه با یک سیستم تعلیق جدید، پیشرانه به آن اجازه می دهد تا سه حالت آفرود به نام های Sabbia، Neve و Terra داشته باشد که به عبارت دیگر به ترتیب Sand، Snow و Mud هستند. علاوه بر این، این SUV دارای حالت‌های Strada، Sport و Corsa است که می‌تواند قدرت خروجی خودرو را تغییر دهد.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما