eanabanner

مرگ دانشگاه و نحوه اجتناب از آن

سایت خبری ۵ دانشگاه (روی صفحه اصلی کلیک کنیدکلیک کنید لینک) قدیمی در دنیا! لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. فغفوری ادامه داد: در بخش معادن یک هزار و ۷۰۸ فرصت شغلی پیش بینی شده بود که ۱۶۵ مورد از آن محقق شده است. فغفوری اظهار کرد: در زنجان سه هزار و ۲۹۱ فرصت شغلی در بخش اصناف پیش بینی شده بود که با مجوزهای صادر شده، طی ۱۰ ماهه برای هفت هزار و ۴۷۱ نفر فرصت شغلی ایجاد شد. محمدرضا یوسفی افزود: در این قالب با همکاری دستگاه های اجرایی استان هفت هزار و ۶۵۴ فرصت شغلی در سال جاری مورد توجه قرار گرفته است. نیک سرشت افزود: مشارکت دستگاه های اجرایی در کارگروه اشتغال استان اثر بخشی بهتری دارد و ارائه راهکارهای موثر می تواند به پیشبرد برنامه های هدف گذاری شده کمک کند.

وی یادآوری کرد: برای توسعه اشتغال استان علاوه بر دستگاه های متولی، دستگاه های اجرایی دیگری نیز مانند دانشگاه (https://topdrs.ir) علوم پزشکی و دانشگاه (this) های مادر استان هم حضور یابند. وی بیان کرد: ایجاد اشتغال در قالب طرح رونق با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز ایجاد ۸۲۹ فرصت شغلی، با همکاری کمیته امداد ۲هزار و ۲۷۴ فرصت شغلی و بهزیستی نیز ۲۱۵ فرصت شغلی در دستور کار قرار گرفته است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: برنامه پیش بینی شده اشتغال از طریق کاریابی ها در سال جاری یکهزار و ۲۵۰ نفر اعلام شده و در حالی که این مراکز در این استان به وظایف خود عمل نمی کنند. یوسفی افزود: در حوزه کاریابی ها نیز در سال جاری یکهزار و ۲۵۰ نفر از متقاضیان برای بکارگیری در بنگاه های اقتصادی هدایت و شغل رسمی هدف گذاری شده و علاوه بر آن در بحث اجرای مشوق های بیمه ای کار فرمایی نیز سه هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در نظر گرفته شده است.

وی یادآورشد: ۲۵۰ مورد از این فرصت های شغلی مربوط به بخش اصناف، ۱۲۰ هزار نفر طرحهای صنعتی، ۵۰ هزار نفر طرح رونق، ۱۰ هزار نفر معادن و ۲۰ هزار نفر فرش دستباف است. فرماندار ابهر در ادامه از افتتاح ۷۳ پروژه عمرانی و ۱۱ پروژه سرمایهگذاری در شهرستان ابهر خبر – https://gcces.ir – داد و ابراز کرد: این تعداد پروژه در بخش سرمایهگذاری، عمرانی بوده و برای این پروژهها ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. وی با یادآوری اینکه در سال ۹۲ تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در شهرستان ابهر از دست رفته بود، افزود: با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۲ هزار و ۶۶۹ فرصت شغلی در این شهرستان احیاء شده و در سالجاری نیز ۲ هزار و ۵۰ فرصت شغلی در شهرستان ابهر ایجاد شده است. وی ابراز کرد: ازسوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان میزان اشتغال حوزه بازرگانی طی سال جاری ۱۸۵ فرصت شغلی اعلام شده که امیدواریم این کار محقق شود چرا که سختی ها و مشکلات خاص خود را دارد.

خبر برای انتخاب و خرید آنلاین گوشی موبایل سامسونگ، باید به آن فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ اعتماد کرد که قیمت موبایلهای سامسونگ را به صورت معتبر و مصوب دولتی میفروشد و همچنین تعهد به قیمت ارائه شده و ضمانت بازگشت وجه نیز دارد. مقاله لیست تمام سایت های شرط بندی معتبر در حال به روز رسانی است . شهرام طهماسبی افزود: یکهزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای توسعه بخش کشاورزی در سال جاری مد نظر قرار گرفته در حالی که اشتغال حوزه صنایع دستی و گردشگری به یکهزار فرصت نمی رسد و از طرفی ایجاد اشتغال در حوزه های فناوری اطلاعات و آی تی نیز مغفول واقع شده است. به گفته این مسئول، در حوزه صنایع دستی ۷۴۲ و در بخش گردشگری ۲۱۴ شغل ایجاد خواهد شد.

و – را از پد اعداد صفحهکلید در سمت راست فشار داده یا همین کلیدها را بدون نیاز به نگه داشتن کلید Shift از بالای بخش حروف، فشار دهید. این مسئول یکی از رویکرد های این اداره کل در سال جاری را توجه به توسعه اشتغال بخش مسکن ذکر کرد و گفت: بر این اساس در سال جاری در حوزه ساخت و ساخت استان ۹ هزار و ۶۳۵ فرصت شغلی و در حوزه سایر اقدامات مشابه نیز ۴۰۰ فرصت و در مجموع ۱۰ هزار و ۳۵ فرصت شغلی توسط اداره کل راه و شهر سازی ایجاد خواهد شد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه فضای اشتغال متفاوت تری در استان باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: طی جلسات مختلف به بهره گیری از روش های جدید برای اشتغال استان تاکید شده است. خبرگزاری ایرنا : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با صدور ۵۵۲ پروانه بهره برداری طی چهار سال گذشته، از سال ۹۲ تا سال جاری برای هشت هزار و ۹۷۴ نفر در بخش صنعت این استان اشتغالزایی شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در ادامه به برنامه های اشتغال استان درسال جاری اشاره کرد و گفت: برنامه های عملیاتی اشتغال شامل اجرای طرح تکاپو در برنامه کلان، اجرای قانون توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و اعطای تسهیلات به برنامه های اشتغال فراگیر مورد توجه قرار گرفته است. این مسئول ادامه داد: طی سال جاری برای اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده آنها نیز ۱۰۰ فرصت شغلی از محل اعتبارت امور زندانها هزینه خواهد شد. یک بلاکچین قبل از انتشار آنها در این وبسایت، تمام دادههای ایردراپ مورد نظر را به صورت دستی بررسی میکند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال، ۱۰ هزار و ۶۴۵ فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد یا از ادامه فعالیت آنها صیانت شده است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اشتغال ۶۴۰ نفر در حوزه فرش دستباف پیش بینی شده بود که طی ۱۰ ماهه امسال برای ۲۳۰ نفر محقق شد.

خبر جدید فغفوری اظهار کرد: طی چهار سال گذشته در سطح شهرستان زنجان ۳۱۷ پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال برای چهار هزار و ۲۳۰ نفر اشتغالزایی شد. وی یادآورشد: این میزان سرمایه گذاری از سال ۹۲ تا سال جاری به ۳۴ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال رسید. اخبار شبانگاهی نام برنامه خبری شبانگاهی است که از زمان تاسیس شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۲ هرشب ساعت ۲۲ پخش میشود. بخش عربی عصر ایران همچنین با آغاز جنگ در یمن و حملات نظامی عربستان سعودی به گروه الحوثی نیز به انتشار دیدگاههای مختلف و اخباری در این باره پرداخت و کوشید نگاهی دیگرگونه را دربارهٔ این تحولات در جهان عرب طرح نماید.

دانشگاه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: یکی از اشکالات وارده به این بخش این است که عده ای ایجاد اشتغال را منوط به منابع بانکی می دانند در حالی که این منابع در فرآیند تخصیص مشکلات خاص خود را دارد. این مسئول به لزوم فعالیت کانون کارآفرینی استان تاکید کرد و گفت: این مهم به تولید ثروت منجر می شود. حیدری بر لزوم حمایت از سرمایهگذاری خارجی و حمایت از تولید تأکید کرد و افزود: بر اساس برنامهریزی انجامشده ۱۵ هکتار به شهرکهای صنعتی ابهر اضافه میشود.

خبر وی بیان کرد: ایجاد اشتغال از منابع غیر بانکی و روش های دیگر آن باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم موجب می شود، نقدینگی واحدهای تولیدی بطور غیر مستقیم تامین و هزینه های تولید آن کاهش یابد. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اشتغال در حوزه ورزش نیز پروژه شتاب دهی کسب و کار فناورانه جوانان با ۶۰ فرصت شغلی و تاسیس باشگاه های ورزشی به تعداد ۱۵۰ فرصت و در مجموع ۲۱۰ فرصت با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان پیش بینی شده است. این مسئول ادامه داد: هم اکنون ۸۰ درصد صادرات استان توسط ۱۰ واحد تولیدی انجام می دهند و در ارتباط با دریافت تسهیلات مورد نیاز مشکلاتی دارند. نشریات مختلف داخلی و خارجی به دو شکل رایگان یا با دریافت هزینه، اقدام به چاپ مقالات پذیرششده متقاضیان میکنند.

وی بیان کرد: با کارهای انجام گرفته در سال گذشته حتی یک واحد تولیدی به آمار واحدهای تعطیلی جدید در استان اضافه نشد و از ۲۹ واحد تولیدی که به چرخه فعالیت برگشته بودند، فقط ۲ واحد تسهیلات دریافت کرده بودند. نویسنده: Rodd Wagner مترجم: مهدی نیکوئی برگرفته ازکتاب: مهره ها سال 2008، آغاز تغییر در یک رویه مدیریتی قدیمی بود: اختفای میزان حقوق و پاداش کارکنان. وی خاطرنشان کرد: در شهرستان ابهر با صدور ۱۱۷ پروانه بهره برداری، ۱۰ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای ۲ هزار و ۷۸۵ نفر اشتغالزایی شد. وی اضافه کرد: در شهرستان طارم هشت پروانه بهره برداری صادر شد تا با سرمایه گذاری ۵۲ میلیارد ریالی برای ۶۵ نفر اشتغالزایی شود.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.