نظر بایدن به انقلاب آرام پول دادن به مردم کمک کرده است

قبل از این گسترش، تقریباً 27 میلیون کودک آمریکایی در خانواده‌هایی با درآمد کم یا بدون درآمد، واجد شرایط دریافت مزایای کامل اعتبار مالیاتی کودک نبودند، و همه کسانی که این مزایا را دریافت کردند، آن را به عنوان بخشی از بازپرداخت مالیات سالانه دریافت کردند. طرح بایدن نیازهای فوری مردم را کاهش داد. در ژوئیه 2021، درست زمانی که سایر کمک های مرتبط با بیماری همه گیر در حال پایان یافتن بود (آخرین پرداخت از سه پرداخت محرک فدرال در مارس همان سال آغاز شد)، 59 میلیون کودک آمریکایی اولین قسط ماهانه این اعتبار را دریافت کردند. بیشتر آنها مجبور نبودند کاری انجام دهند تا آن را بدست آورند. پول به تازگی در حساب های بانکی که آمریکایی ها قبلاً در خدمات درآمد داخلی ثبت کرده اند نشان داده شده است. در مقایسه با، مثلاً، راه اندازی اوباماکر، اجرای آن خانه ای بود که توسط کاخ سفید بایدن اداره می شد.

پول تفاوت زیادی ایجاد کرد. محققان دانشگاه کلمبیا دریافتند که تنها پس از پرداخت اولین ماه اعتبار مالیات بر کودکان، نرخ ماهانه فقر کودکان در آمریکا 25 درصد کاهش یافت که نشان دهنده حدود سه میلیون کودک است که به دلیل این اعتبار بالاتر از سطح فقر نگه داشته شده اند. پرداخت های اولیه همچنین منجر به کاهش 25 درصدی «کمبود غذایی» در خانواده های کم درآمد دارای فرزند شد. تعداد دریافت کنندگان افزایش یافت: در ماه های بعدی برنامه، تعداد کودکانی که با این اعتبار از فقر دور نگه داشته شدند، 800000 نفر دیگر افزایش یافت.

برای طرفداران درآمد تضمینی، موفقیت اعتبار مالیاتی کودک چیزی شبیه به اثبات نهایی ایده‌ای است که سال‌ها در مقیاس کوچک‌تر آزمایش کرده‌اند.

عایشه نیاندورو، مدیر اجرایی Springboard To Opportunities، یک مسکن گفت: «اعتبار مالیات بر کودک نمونه کاملی از آنچه که به نظر می‌رسد اجرای سیاست‌های مبتنی بر پول نقد در سطح فدرال است، و – واقعاً به سرعت – مزایای آن را نشان می‌دهد. گروه غیرانتفاعی در جکسون، خانم.

در سال 2018، اسپرینگ برد، صندوق مادر ماگنولیا را ایجاد کرد، که تصور می شود طولانی ترین برنامه درآمد تضمین شده در ایالات متحده باشد. این برنامه به گروهی از مادران سیاه پوست – دریافت کنندگان با قرعه کشی انتخاب می شوند – ماهیانه 1000 دلار برای یک سال ارائه می دهد. مادرانی که در این برنامه حضور داشته اند می گویند که این برنامه زندگی آنها را تغییر داده است – پول آنها را به والدین و ارائه دهندگان امیدوارتر و توانمندتر تبدیل کرده است.

و برخلاف آنچه شکاکان ممکن است حدس بزنند، این برنامه به بیکاری منجر نشد. افراد به دلیل اینکه چک های ماهانه دریافت می کردند، شغل خود را به تعداد زیاد ترک نکردند. مؤسسه Mother’s Trust دریافت که حتی با وجود اینکه بسیاری از مادران به دلیل بیماری همه گیر دچار از دست دادن شغل شدند، تقریباً همان تعداد زن در آغاز برنامه به کار گرفته شدند که در پایان آن. بر اساس گزارشی در این برنامه، مادران همچنین “گزارش کردند که انگیزه بیشتری برای دنبال کردن اهداف خود، حفظ این انگیزه و شناسایی عاملیت خود دارند.”

تجزیه و تحلیل آزمایشی دیگر درآمد تضمینی اولیه، که در سال 2019 در استاکتون، کالیفرنیا آغاز شد، نشان داد که کمک های نقدی منظم منجر به افزایش اشتغال شده است. در آغاز برنامه استاکتون، که 500 دلار در ماه برای 125 نفر به مدت یک سال ارسال می کرد، 28 درصد از دریافت کنندگان به طور تمام وقت مشغول به کار بودند. یک سال بعد، 40 درصد تمام وقت کار می کردند. یافته‌ها نشان می‌دهد که با دادن مقداری پول به مردم، «موانع مادی» برای یافتن کار تمام‌وقت از بین می‌رود – برای مثال، به‌جای گذراندن وقت خود در کنسرت‌های بن‌بست، افراد می‌توانند دوره‌ها، دوره‌های کارآموزی یا برنامه‌های آموزشی را که به آنها اجازه می‌دهد بگذرانند. برای ایجاد مشاغل پردرآمد

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما