نظر باید راه بهتری برای اداره دولت وجود داشته باشد

من این ترس ها را رد نمی کنم. اما آنها یک کیفرخواست از قوانینی هستند که مسدود کردن پروژه ها را بسیار آسان می کند، نه دفاع از روندی که ما داریم. قیمت گذاری ازدحام برای تامین مالی قطارها از خودروها مالیات می گیرد. آلودگی را کاهش می دهد و بزرگراه ها را آزاد می کند. از نظر محیطی کار سختی نیست. با این حال، هرکسی که در این فرآیند دخیل است، از شکایت هایی می ترسد که تحت نظارت قانونی مانند قانون کالیفرنیا یا قانون سیاست ملی محیط زیست یا NEPA که برای حفاظت از محیط زیست تصویب شده است، مطرح شود.

جانو لیبر، رئیس MTA، به من گفت: “ما در این محیط دعوای وحشیانه زندگی می کنیم.” “در یک سطح – من نمی توانم آن را درست کنم. نمی توانم درست کنم که NEPA ابزاری برای حمله به طرح های حامی محیط زیست شد. من می‌خواهم قیمت‌گذاری ازدحام را از اینجا در بزرگترین شهر کشور شروع کنم، آن را ثابت کنم و ارزش زیست‌محیطی آن را نشان دهم. و من فکر می‌کنم که این یک استدلال قوی‌تر بر علیه دعوای محیط‌زیست خواهد بود تا اتهامی که شما پنج تاکسی کم‌درآمد را در شرق نیویورک از دست داده‌اید.»

بحث دیگر این است که این اولین طرح بزرگ قیمت‌گذاری تراکم در ایالات متحده خواهد بود و همه می‌خواهند آن را به خوبی ببینند. من هم به این موضوع دلسوز هستم. تصور کنید شما یک مهندس ترافیک با تجربه در اداره بزرگراه فدرال هستید. شما طرح قیمت گذاری تراکم شهر نیویورک را مطالعه می کنید و در مورد اینکه چگونه می تواند بهتر باشد یا چگونه مقامات محلی می توانند داده های مربوطه را که از دست داده بودند جمع آوری کنند، فکر می کنید. البته به آنها اطلاع می دهید. این کار شماست. شما می خواهید این پروژه موفق شود.

اما اینجا جایی است که آنچه برای هر فردی منطقی است برای فرآیند غیرمنطقی است. همه اینها، در حال حاضر، فقط پیش بینی، تمرین های مدل سازی و حدس و گمان است. راه برای بهبود قیمت گذاری تراکم، پیاده سازی، جمع آوری داده ها و سپس بهبود آن است. تاخیر در برنامه زمانی به تاخیر می افتد که مقامات بتوانند از عملیات واقعی یاد بگیرند.

و پیامدهای مستقیم تری نیز وجود دارد. هر سال که این طرح به تعویق می افتد، سالی است که MTA درآمدی را که در غیر این صورت می تواند برای بهبود اتوبوس ها و متروهای ناله نیویورک استفاده کند، دریافت نمی کند. هر سال بدون قیمت گذاری ازدحام سالی است با اتومبیل های بیشتر، آلودگی بیشتر، حملات آسم بیشتر. محاسبه این هزینه ها وظیفه کیست؟

لیبر می‌گوید: «قانونی که تدوین شده است، فایده‌های زیست‌محیطی را به رسمیت نمی‌شناسد یا تعیین نمی‌کند – فقط مشخص می‌کند که چه کسانی از نظر زیست‌محیطی محروم هستند». “این هیچ مکانیزمی برای سنجش نکات مثبت به عنوان بخشی از یک بررسی زیست محیطی ندارد. این چیزی است که گم شده است – معیاری برای گرفتن مزایای زیست محیطی مثبت.

استدلال سوم این است که این نوع بازبینی ممکن است زمانی که برای قیمت‌گذاری ازدحام اعمال می‌شود عجیب به نظر برسد، اما با این وجود ضروری است، زیرا اغلب پروژه‌هایی را که در طراحی نژادپرستانه یا ساخت‌وساز بی‌ملاحظه هستند متوقف می‌کند. به رابرت موزس فکر کنید که از میان جوامع فقیر بزرگراه می سازد. و این درست است. سوال این است که آیا درست‌تر از عکس آن باقی می‌ماند: اینکه آسیب بیشتری به محیط زیست وارد می‌شود یا به عدالت، زیرا ساخت و ساز بسیار دشوار شده است. مشکلات فزاینده مقرون به صرفه در شهرهای آبی، و داستان های وحشتناکی که از افرادی که سعی در ایجاد زیرساخت های اقلیمی دارند می شنوم، مرا به تردید می رساند که تعادلی که پیدا کرده ایم درست است.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما