نظر چهار آزادی، به گفته جمهوری خواهان

آخرین اما نه کم اهمیت ترین تلاش جمهوری خواهان برای تبدیل جامعه مدنی به یک سالن تیراندازی است. از سال 2003، جمهوری خواهان در 25 ایالت به اصطلاح قوانین حمل و نقل قانون اساسی را معرفی و تصویب کرده اند که به ساکنان این امکان را می دهد که بدون مجوز اسلحه را در ملاء عام پنهان کنند. در اکثر این ایالت ها، طبق گفته مرکز حقوقی گیفوردز برای جلوگیری از خشونت با اسلحه، حمل اسلحه گرم در ملاء عام بدون مجوز نیز قانونی است.

جمهوری خواهان همچنین به شدت برای گسترش دامنه قوانین «ایستاده باش»، که وظیفه دیرینه عقب نشینی به نفع حق استفاده از نیروی مرگبار در مواجهه با خطر درک شده را از بین می برد، حرکت کرده اند. این قوانین که برای دفاع از تیراندازان در موارد بی‌شماری مانند جورج زیمرمن در سال 2013 مورد استناد قرار گرفته‌اند، بر اساس مطالعه‌ای که در سال 2022 در JAMA Network Open منتشر شد، با افزایش متوسط ​​نرخ قتل با سلاح گرم همراه است. اما جمهوری خواهان می گویند که آنها ضروری هستند.

مت گاتز، نماینده مجلس، که لایحه ملی «بایستید» را در این ماه معرفی کرد، گفت: «اگر کسی قصد کشتن شما را داشته باشد، باید حق پاسخ دادن به آتش و حفظ جان خود را داشته باشید. وی افزود: «زمان آن فرا رسیده است که آنچه را که در قانون اساسی ما و در قلب هموطنان آمریکایی ما وجود دارد، در قانون تأیید کنیم». ما باید وظیفه قانونی عقب نشینی را در همه جا لغو کنیم.»

همچنین باید گفت که برخی از جمهوری خواهان می خواهند از تولیدکنندگان و فروشندگان اسلحه در برابر شکایت های قضایی محافظت کنند. دولت بیل لی تنسی دقیقاً این کار را در این ماه انجام داد – پس از تیراندازی در نشویل که در ماه مارس شش نفر از جمله سه کودک را کشتند – با امضای لایحه‌ای که حمایت‌های بیشتری از صنعت اسلحه می‌دهد.

از همه اینها چه کنیم؟ فرانکلین روزولت در سخنرانی سال 1941 خود در مورد وضعیت اتحادیه گفت: «هیچ چیز مرموزی در مورد پایه‌های یک دموکراسی سالم و قوی وجود ندارد» و او همراه با ملت مشتاقانه منتظر «دنیایی است که بر چهار آزادی اساسی بشر بنا شده است». معروف است که این آزادی ها عبارت بودند از «آزادی بیان و بیان»، «آزادی هر شخصی برای پرستش خدا به شیوه خود»، «آزادی از فقر» و «آزادی از ترس». این آزادی‌ها چراغ‌های راهنمای نیو دیل او بودند، و چراغ‌های راهنمای دولت او در طول آزمایش‌های جنگ جهانی دوم باقی ماندند.

من فکر می کنم چهار آزادی وجود دارد که می توانیم از برنامه جمهوری خواهان به دست آوریم.

آزادی کنترل وجود دارد – محدود کردن استقلال بدنی زنان و سرکوب وجود هر کسی که با نقش های جنسیتی سنتی مطابقت ندارد.

آزادی استثمار وجود دارد – اجازه دادن به صاحبان کسب و کار و سرمایه برای تضعیف نیروی کار و بهره برداری از کارگران آن طور که صلاح می دانند.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما