نظر کانیه نشان می دهد که سیاست ترول های راست به کجا می رسد

چنین لفاظی های کنایه آمیزی به جمهوری خواهان این امکان را می دهد که با یهودی ستیزان صحبت کنند و سپس وقتی دیگران متوجه می شوند، تحقیر شوند. سپس خود آزار بخشی از پیام سیاسی می شود: آن مردم اجازه نمی دهند شما بگویید هر چیزی بیشتر نه! معمولاً این عملکرد به زبانی با حداقل ذره ای ابهام بستگی دارد و به گوینده این امکان را می دهد که حالتی از ساده لوح ساختگی را اتخاذ کند. ماستریانو گفت: «ظاهراً حالا اگر در مورد مدرسه صحبت کنم، یک نوع نژادپرستانه است.

بله، با این حال، با ابهام خسته نمی شود. هفته گذشته، پس از آنکه شان کامبز، خواننده رپ معروف به دیدی، از او به خاطر تی شرت هایش با عنوان «جان های سفید مهم است» انتقاد کرد، یی در اینستاگرام تبادل نظر کرد و کامبز را متهم کرد که توسط یهودیان کنترل می شود. این باعث مسدود شدن حساب اینستاگرام Ye’s شد، بنابراین او در توییتر جایی که بود رفت خوش برگشتی توسط مالک آینده این سایت، ایلان ماسک. در آنجا، یی پس از اعلام انتقام‌جویی‌اش علیه قوم یهود، مستقیماً خطاب به ما گفت: “شما با من بازی می‌کنید و سعی می‌کنید هر کسی را که با برنامه شما مخالفت می‌کند، گلوله سیاه کنید.”

اگر جمهوری‌خواهان می‌توانستند شرم کنند، ممکن بود احساس شرم کنند. شما که مدت ها پیش دونالد ترامپ را در آغوش گرفته بودید، به تازگی مصاحبه ای با تاکر کارلسون انجام داده بود که در آن او “برنامه بی خدا” رسانه ها را مورد انتقاد قرار داد و از سقط جنین انتقاد کرد. محافظه کاران که همیشه تشنه اعتبار افراد مشهور بودند، مصاحبه را تمام کردند. حساب جمهوری خواهان در کمیته قضایی مجلس نمایندگان توییت کرد“کانیه. ایلان ترامپ.” و حالا اینجا بود که یه، به روشی کاملاً بدون رنگ، دقیقاً آنچه را که تبدیل شدن به جناح راست او مستلزم آن است، نشان می داد. (همانطور که مشخص شد، کارلسون قبلاً می دانست؛ Vice از آن زمان فاش کرده است که پارانوئیدترین و غیرقابل توجه ترین نظرات Ye ویرایش شده است.)

تعجب آور نیست که تعداد کمی از محافظه کاران عجله دارند تا از Ye فاصله بگیرند، همانطور که متعهد هستند از حق خود برای بد جلوه دادن دشمنان خود بدون عواقب دفاع کنند. به هر حال، یهودی ستیزها ممکن است ترول های اصلی باشند. همانطور که ژان پل سارتر در کتاب «ضد یهود و یهودی» که برای اولین بار در سال 1948 به زبان انگلیسی منتشر شد، نوشت، یهودی ستیزان «می دانند که اظهارات آنها بیهوده و قابل چالش است. اما آنها خودشان را سرگرم می کنند، زیرا این دشمن آنهاست که موظف به استفاده مسئولانه از کلمات است، زیرا به کلمات اعتقاد دارد. این یهودستیزان بودند که موقعیت را کامل کردند فقط سوال پرسیدن; منکر هولوکاست، دیوید ایروینگ معروف است که از دبورا لیپستاد، محقق هولوکاست، خواسته است که با او مناظره کند.

انتقاد از Ye مستلزم اذعان به این است که چیزی به نام زیاده روی کردن وجود دارد و ارزش هایی بالاتر از داشتن لیب ها وجود دارد. چند محافظه‌کار این چرخش را انجام دادند. مجریان برنامه “Fox & Friends Weekend” که قبلاً تعلیق اینستاگرام Ye’s را محکوم کرده بودند، توییت های او را “زشت” و “مایه تاسف” خواندند. با این حال، دیگران به فیلمنامه معمولی جناح راست پایبند بودند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما