نیراج چوپرا می‌دانم انگلیسی‌ام خیلی کامل نیست، ستاره نیزه پاسخ کاملی به عدم تسلط به زبان انگلیسی می‌دهد سایر اخبار ورزشی

نیراج چوپرا که روز پنجشنبه جام لیگ الماس را به دست آورد، می گوید که تمام تلاش خود را می کند تا به زبان انگلیسی صحبت کند زیرا ورزش او نیاز به دانش زبان دارد. ستاره 24 ساله نیزه اهل هند می گوید که در یکی دو سال اخیر در زبان انگلیسی بسیار پیشرفت کرده است، بیشتر به لطف مربی اش که مجبور است با او به یک زبان صحبت کند.

می دانم که انگلیسی ام کامل نیست اما تمام تلاشم را می کنم. با صحبت با مربیم خیلی پیشرفت کرده است. می دانم که دو و میدانی یک ورزش جهانی است و می خواهم به همه برسم. می دانم که نمی توانم مترجمی پیدا کنم. در همه جا، بنابراین من تمام تلاشم را می کنم.”

تعهدات تجاری و تعهدات اجتماعی بر نیراج چوپرا پس از طلای تاریخی المپیک وی تأثیر گذاشت. او با “یادگیری” از تجربه، قصد دارد تا در فصل آینده کارها را متفاوت انجام دهد.

چوپرا، پرتاب کننده نیزه، دارنده مدال طلای المپیک، روز پنجشنبه به یک شاهکار تاریخی دیگر دست یافت و اولین هندی شد که عنوان معتبر فینال لیگ الماس را در زوریخ به دست آورد.

ساعاتی پس از آخرین شاهکارش در این شهر سوئیس، این جوان 24 ساله با حضور کاتبان هندی که منتظر دریافت یک یا دو نقل قول از نخبگان دوومیدانی این کشور در طی یک تعامل مجازی بودند، بیدار شد. یکی از سوالات در مورد برنامه ریزی خارج از فصل او در آینده بود.

چوپرا گفت: “سال گذشته تجربه بسیار جدیدی برای من بود، حفظ تعادل دشوار بود، اما از فصل گذشته آموختم.”

او ضمانت کرد که از هر کاری که در فصل گذشته انجام داد اجتناب خواهد کرد تا در زمان مناسب به اوج برسد و آمادگی جسمانی خود را حفظ کند.

“این بار برای چند تعهد تجاری تاریخ را از قبل اعلام خواهم کرد. وقتی زمان آموزش فرا برسد، کاملاً روی آن تمرکز خواهم کرد … تا آماده سازی به خوبی انجام شود.

زیاد استراحت نخواهم کرد، زودتر تمرین می کنم و با نخوردن زیاد وزنم را کنترل می کنم.

با ورودی های PTI

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما