واقعیت درباره سئو چیست در 3 دقیقه

اهمیت سئو در مشاغل مختلف بستگی به نیچ اون شغل داره. وقتی گروه خود را ایجاد کردید، میتوانید افراد زیادی را برای کسب درآمد از تلگرام به آن اضافه کنید ولی ماندن یا نماندن کاربران در گروه به خودشان بستگی دارد. در صورتی که به دنبال یک کسب و کار نوین و خوب در اینترنت باشید، گزینه های که می توانید از آنها یک ترافیک پایدار برای سایت خود ایجاد کنید و بتوانید مشتری را جلب کنید زیاد خواهد بود ولی این موضوع که این ترافیک برای شما بازدهی داشته باشد، یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشت و اگر بدانید که سئو چیست می توان گفت که نیمی از مسیر ایجاد آن برای سایت خود را طی کرده اید.

با این حال، یک سئو خوب نیز می تواند به بهبود یک سایت موجود کمک کند. در ادامه مخاطبانی که صرفا قبلا یک بار به سایت شما سر زده باشند، تبدیل به مخاطبان دائمی گروه سئو وب سایتتان میشوند. اما سئو به زبان خیلی ساده و خودمانی یعنی، به موتور جستجوگر کمک کنیم تا بهترین و با کیفیتترین نتایج را نشان کاربر دهد تا بتواند رضایت کاربران خود را جلب نمایید هر چقدر شما بتوانید رضایت کاربران موتور جستجو را از نتایجی که به کاربرانش نمایش داده است جلب کنید موتو جستجو هم اهمیت و اعتماد بیشتری به کسب و کار شما کرده و آن را در نتایج بهتر و بالاتری نمایش میدهد تا بتواند نیاز کاربرانشان را رفع نماید. همونطور که میبینید محتوا به صورت بخشبندی شده و شامل تمام نیازهای کاربر هست.

از تکنیکهای سئو که بگذریم، سئو را در حالت کلی به دو نوع داخل سایت (On-Page SEO) و خارج سایت (Off-Page SEO) نیز تقسیم میکنند. اکنون در بیش ۵۰ سال بعد اینترنت به یکی از بزرگترین و مهمترین ارکان تجارت جهانی تبدیل شده است و با یکپارچه کردن سیاره ای که روی آن زندگی می کنیم، یک نظام اقتصادی بزرگ را پدیدار کرده است که با سرعت روز افزونی کسب و کارهای سنتی را به داخل خود می کشد. حتما رپورتاژ های دائمی را فقط قبول کنید نه شش ماهه و یک ساله و لینک Follow باشند.

حتما هنگام انتخاب شرکت به مواردی که برای شما مهم است توجه نمایید، شاید همکاری طولانی مدتی با آن شرکت داشتید. اما خب اگر به دنبال این هستین که ویژگی hreflang رو هم پیادهسازی کنین، حتما باید نقشه سایت کاملی داشته باشین. همه ما وقتی به دنبال کالا و یا محصولی می گردیم، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهیم این است که آن را در گوگل جست و جو می کنیم و باید گفت که بعضا به اطلاعات خوب و کاملی هم دسترسی پیدا می کنیم و در صورتی که بخواهیم محصول خودمان هم موفق باشد باید بتوانیم به این جایگاه دست پیدا کنیم. شما با تحقیق کلمات کلیدی می توانید بدانید که مخاطبان هدف به دنبال چه هستند؟

به طور خلاصه این دو ابزار اطالاعات مفیدی به شما میدهند که میتوانید از آنها برای بهبود وبسایتها استفاده کنید. همچنین موتور جستجوی Bing نسخه خاص این ابزار رو برای خودش داره با نام: Bing Webmaster Tools. اکثر قابلیتهای موجود در این ۱۵ ابزار رایگان هستند، اما برخی از آنها نیز برای اینکه امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند به شما پیشنهاد میکنند که نسخه کامل آنها را اری کنید. تلگرام اجازه تبلیغات و ارائه محتوا به صورت پولی و غیر رایگان را نمیدهد و با توجه به خواسته سازندگان آن، این برنامه برای همیشه رایگان خواهد بود. انجام دادن این کار دلایل مختلفی داره و بیهوده نیست.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما