وزیر ارتباطات اینترنت کودکان و نوجوانان به زودی راه اندازی می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی اینترنت برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان سی و ششمین نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کیشور گفت: تامین سرمایه انسانی برای کودکان است.

وی کھتبا به دیگرو و پروشھ، کرد داد: حسابیت که سکنی است به کا در کیش که کیشور در آن قران دارد. امیدوارم در این شرایط بتوانید نسلی شاد، با انگیزه، خلاق و با انگیزه تربیت کنید. در قدمی که دوشمان آن مرز و بوم، اومید را سیمو بردند و تلکند می‌نده را از هم، ازیدها و روبلوک کندند. آمارها نشان می دهد که در سنین پایین تر تمایل به مهاجرت وجود دارد و به لیسانس رسیده اند و گاهی این زمزمه ها را در دبیرستان ها می توان شنید، یعنی دشمن فعال است، اما در چنین شرایطی تربیت یک نفر سخت است. نسلی که جاه طلب و متعهد است و با پشتکار کار می کند اما من راضی هستم بندا اغر تحسلی در کار و تحسیل درام درمیھد در دوران تاشیل در کیدیدی دارد.

زارع پور دوزد کرد: تکیلیه و کردی و کردی زیدنی بشر را زیر و رو کرد است; پدیده های کنونی 10 سال پیش قابل مقایسه نیستند، مثلاً در دهه 1990 پیام رسانی یک ابزار ارتباطی بود و اکنون شبکه های اجتماعی و سرویس های پیام رسانی ارتباطات را آسان کرده اند. همچنین خدمات مختلفی در زندگی روزمره ایجاد می شود که زندگی بدون آنها سخت است و خطاب به مدیران آموزش و پرورش گفت: همان نسلی که شما تربیت کرده اید می توانید خودکفا باشید. ما سکوها (سکوها) را برای جابجایی مسافران و خرید و فروش با کمک نیروهای متخصص خود طراحی کرده ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در فناوری همه حوزه ها تحت کنترل است و حوزه آموزش هم همین طور است. شاید اگر شاد صفل نمی‌شود در ایام کورونا، نیسم تعدید ما دکری شول کدی می‌شد. family ministry of communication در کانر کرینت و بروشت کار کر و دین کود را کرد البته نقد جدی به پلتمتر شاد دارم اما متحدیم مشاهدة کار در زمان کشنا نمعشد شد. دوستان به دنبال ارتقای برنامه هستند و به دنبال آن هستند. عدالت آموزشی

وی تصریح کرد: 87 درصد روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت متصل هستند و در جشن دولت سال آینده همه روستاهای بالای 20 خانوار را به اینترنت متصل خواهیم کرد. குர்க்கு கருக்க்கு रा है डारीम.

وی تصریح کرد: در نازر دریم برکی برکی فرب وریک منازل و کسب و کاره که شفابکش هل شفابکش مشکل اینترنت هست را عجرا کینیم. با کمک میزرتی و پروشه، دریم مدرین از ترایک فیبر نوری را در مدارس برامنا دریم. البته در قالب ششمین برنامه توسعه، اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات را پیگیری کردیم و 80 هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

زارع پور به بحث سواد سایبری و مقابله با آسیب های آن در مدارس اشاره کرد و گفت: این فناوری که همه فرصت ها را در اختیار بشر قرار داده و افق های جدیدی را پیش روی بشر قرار داده است، برای بشریت به ویژه برای کودکان و نوجوانان نیز چالش هایی ایجاد می کند. اما در لیا برا برا برا ایکرای در امیریکی بریا بریا بیری عزی از هیهای های بند که آن بیبند اما در کیشور ما اکر برا برا برا برا برا کے کرا را را کرید کردید شد.

وی کرید داد: مهم ترین مکان ک می توان به بھه‌ها داد، مدرسه است. یک جوان در معرض محتوای نامناسب قرار می گیرد و در مهارت های خودکنترلی آموزش می بیند. היצ עי דונים משל שישור מא בקאה ה ו באליטים רא בי פאנה דר פאגי פאגי דמע.

وی بیان کرد: یکی از کارها خوب در آن پید، اینترین است باکو و طاناک است. ما ابزارهایی را فراهم کرده ایم که به ما امکان می دهد اینترنت ایمن، مفید و سالم در اختیار خانواده ها داشته باشیم. این اثر توسط وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ، ورزش، علم و فناوری تکمیل شده و به زودی رونمایی می شود.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما