پنج دستورالعمل قانونی ماشین چمن زنی

نمی تواند خیلی به نظر برسد و ممکن است شبیه ماشین چمن زنی زنگ زده قدیمی خانه پدربزرگ شما باشد، اما به همان اندازه کارآمد است که برخی از مانکن های دیگر. ممکن است فکر کنید هر چه بزرگتر، بالاتر باشد، اما بسته به ابعاد حیاط، داشتن چیزی بیش از حد عریض احتمالاً می تواند یک جنگ باشد. با این حال، برای یک حیاط کوچک، یک چیز بین 10 تا 15 اینچ باید خوب باشد. ما عمداً برای مدل‌هایی که پهنای زیادی را در عرشه بسته‌بندی می‌کنند، حتی در یک بسته نسبتاً کوچک قابل دستیابی به نظر می‌رسیدیم. فراتر از لوازمی که از آن ساخته شده است، عامل مهم تیغه چمن زنی عرض آن است. برای کسانی که می خواهند از تجربه چمن زنی خود حداکثر بهره را ببرند، Snapper XD در هر منطقه در مقایسه با مدل های دیگر برتر است. به جای بررسی نتایج بعد از عبور از یک منطقه، احساس بیشتری نسبت به کاری که انجام می دهید خواهید داشت. سه نمای اضافی از گله بزرگ تعداد زیادی بز به دلیل ماشین چمن زنی طبیعی در مناطق مسکونی تپه ای.

3 راه وجود دارد که اکثر ماشین های چمن زنی برق خود را تامین می کنند: دستی، با برق یا گاز. حتی تضمین شده بود که از دو یا سه کشش اولیه شروع شود. بهترین روشی که یک ماشین چمن زنی نیرو می گیرد، بر کاهش کیفیت، کارایی و حتی جو آن تأثیر می گذارد. شما باید ماشین چمن زنی قدیمی خود را برای رها کردن، همراه با تخلیه بنزین و روغن از موتور سازماندهی کنید. استفاده از سرویسی مانند LoadUp روشی هوشمندانه برای گفتن «خداحافظ» با ماشین چمن زنی قدیمی و مستعمل است. مانور دادن ساده است و شما می توانید با استفاده نکردن از بنزین یا الکتریسیته به اطرافیان لطف کنید. ابزار او، تیغه چرخشی، در واقع انقلابی در باغبانی قرن نوزدهم ایجاد کرد و تنها دو سال بعد اولین ماشین چمن زنی با استفاده از چرخش Budding ساخته شد. تیغه تیز کردن تیغه چمن زن چرخشی مستلزم حذف تیغه از ماشین چمن زنی و آسیاب کردن یا براده کردن لبه تیغه است.

برای مشاهده تغییرات آنها به جدول زیر نگاه کنید.

چمن زن های چرخشی دارای یک تیغه هستند که به صورت افقی در زیر ماشین چمن زنی می چرخد، درست مانند پروانه های هواپیما. ماشین های چمن زنی نباید از یک ماده واحد ساخته شوند، با این حال باید به آنچه برای عرشه، چرخ ها و دسته ها استفاده می شود گوش دهید. موادی که ماشین چمن زنی از آن ساخته شده است فوراً بر دوام آن تأثیر می گذارد. انجمن مسابقه ماشین چمن زنی آرکانزاس می تواند موضوع گسترده ای در این سال داشته باشد. وقتی ماشین چمن زنی را بعد از تعطیلات زمستانی از انبار خارج می کنید، به نظر می رسد که به راحتی 12 ماه آخر کار نمی کند؟ برای مشاهده تغییرات آنها به جدول زیر نگاه کنید. بررسی دوره ای پیچ و مهره هایی که عناصر موتور را به یکدیگر و بدنه ماشین چمن زنی محکم می کند، عمل ناخوشایندی نیست. آخرین چیزی که می خواهید ببینید هر نوع شکستگی، بریدگی یا پارگی در بند ناف شما است، بنابراین به یاد داشته باشید که مکرراً بررسی کنید. ماشین های چمن زنی از انواع نرم افزارهایی هستند که شما باید مادام العمر خریداری کنید، بنابراین کیفیت بالا را صرفاً برای کاهش ارزش به خطر نیندازید. حدود 20 تا 30 دقیقه در حالت شیب کامل طول می کشد تا دو باطری صاف شوند – من با این کار خوب هستم زیرا یک شارژر سریع دارم – اگر می خواهید از یک ماشین چمن زنی مانند این ارزش معقول حداکثر استفاده را ببرید و 600 متر مربع و بالاتر دارید. حیاط خلوت پس حتماً هم چهار باتری می‌خواهید و هم یک شارژر معمولی، یا برای شارژ سریع سرفه کنید و بین قیمت‌ها یک فنجان چای بنوشید!

ماشین چمن زنی را راه اندازی کنید.

نکته قابل توجه این است که در یک قیمت مناسب قرار می گیرد در حالی که کیفیت آن را به خطر نمی اندازد. شما به سادگی باید تحقیقات خود را به صورت آنلاین و در مغازه ها انجام دهید، ماشین چمن زنی با کیفیت اولیه را که می بینید انتخاب نکنید. ماشین چمن زنی را راه اندازی کنید. شما چندین بار تلاش می کنید، اما مطمئناً از هیچ نظر شروع نمی شود. من ممکن است از شما بخواهم که با فکر کردن به خواسته های خود شروع کنید و پس از آن نگاهی به مقاله ما بیندازید. گاهی اوقات با گزینه های مختلف خودکششی، این احساس را به شما می دهد که گویی تنها مسافری هستید که ماشین چمن زنی شما را به سفر می برد.

انتخاب شما محل تخلیه مورد نظر شما را تعیین می کند.

این تیغه ها دارای طراحی بالدار هستند که 30٪ بریده های کمتری ایجاد می کند، که به معنی تمیز کردن کمتر پس از اتمام کار است. این گیربکس دنده‌ای دارد، به این معنی که یک مانکن خودکشش است و به شما امکان می‌دهد در این روزهای طولانی با راحتی بیشتری از آن استفاده کنید. این بدان معناست که قبل از راه‌اندازی موتورها در آزمایش‌های شخصی خود، ده‌ها مقاله مختلف را مورد تحقیق قرار دادیم و درباره برندها کشف کردیم. مقایسه انرژی بین ماشین های چمن زنی کاملاً متفاوت به دلیل ناهماهنگی بین تولید کنندگان پیچیده است. شما می‌توانید از بین تولیدکنندگان بالا و همه با قیمت‌های مناسب انتخاب کنید و از تیم فروش آگاه ما که انجام هر مرحله از راه را آسان‌تر می‌کند، سود خواهید برد. این می تواند یک مانکن برقی سیم دار باشد، بنابراین نیازی به گفتن ندارد که به سیم طولانی تر و پریز برق نیاز دارید. انتخاب شما محل تخلیه مورد نظر شما را تعیین می کند. شما همچنان باید هل دادن را انجام دهید، اما مطمئناً به اندازه ماشین‌های چمن‌زنی سنگین‌تر خسته‌کننده نخواهد بود. پیشرفت‌ها در تجهیزات و مهندسی منجر به این شده است که این ماشین‌های چمن زنی بسیار ملایم و آسان برای کار و مانور در مقایسه با مدل‌های قبلی خود هستند، در حالی که هنوز هم تمام مزایای کاهش‌دهنده ماشین‌های چمن‌زنی سیلندر حرفه‌ای را دارند.

در بریدن چمن خوب است، اما مجموع گزینه های آن در مقایسه با چمن زنی های مختلف آن را ارتقا می دهد. دارای یک تیغه 12 اینچی است که در مقایسه با سایر مدها ممکن است آنقدر بزرگ به نظر نرسد، اما برای انجام کار کافی است. ماشین های چمن زنی خودکششی در واقع کمک زیادی به شما می کنند، اما این فقط نیمی از کار است. ماشین های چمن زنی خودکششی کل کار را آسان تر می کنند، به خصوص اگر مانند این مدل برای چمن زنی مناسب باشند. با گذشت هر 12 ماه، ماشین های چمن زنی به جای ابزارهای چمن زنی، تعداد زیادی شبیه به ابرخودروها به نظر می رسند. در آن زمان، بیشتر این ماشین های چمن زنی مستقیماً از یک فیلم علمی تخیلی بیرون آمده بودند. با این حال، آنها اساساً خوشایندترین امکان از نظر محیطی هستند و برای خود چمن ملایم‌ترین امکان‌ها هستند. موتورهای چمن زنی بسیار رایج هستند، شاید رایج ترین موتورهای دور موتور باشند، با این وجود ممکن است مشکلی وجود داشته باشد. تشخیص این موضوع آسان نیست، زیرا روش‌های زیادی برای بررسی اتصالات و کابل‌ها وجود دارد. این دارای هفت سطح کاملاً متفاوت از تنظیم ارتفاع است که تقریباً بالاتر از آنچه اکثر مدها ارائه می دهند – چمن زنی برقی بلک اند دکر با شش تیغه نیز می تواند یک گزینه عالی در این زمینه باشد.

احتمالاً می توانید ارتفاع را بین هفت تنظیم کاملاً متفاوت تغییر دهید، از 1 3/8 اینچ تا 3 3/4 اینچ شروع می شود. اگر یک ماشین چمن زنی جدید بخرید، می توانید پیش بینی کنید که میانگین هفت تا 10 سال آن به پایان برسد. این دستگاه دارای تیغه ای به طول 15 اینچ است که ممکن است مناطق بزرگ تری را با دقت پوشش دهد. با این حال، خودکششی نیست و بند ناف می تواند مانع از کار شود. بسیاری از ماشین های چمن زنی سواری ممکن است ضمیمه هایی را بکسل کنند که به آنها امکان می دهد برف را شخم بزنند، زمین را تمیز کنند، کود را باز کنند و کارهای دیگری را انجام دهند که آنها را به ماشین های چند منظوره تبدیل می کند. در حالی که این مقاله بر روی تغییر فیلتر هوا در یک ماشین چمن زنی فشاری تمرکز دارد، قوانین اساسی را می توان برای یک ماشین چمن زنی سواری و سایر دنده های حیاطی با سوخت 4 چرخه (همراه با مواردی مانند واشر فشار یا خردکن خردکن) مورد استفاده قرار داد.. مدل‌های سیم‌دار تا زمانی که به هم متصل باشند، می‌توانند بدون وقفه کار کنند. یکی دیگر از مشکلات این است که آنها بسیار پر سر و صدا هستند. آنها از این نظر راحت هستند که مراقبت از آنها راحت تر، کم صداتر و سبک تر از برق های گازسوز هستند.

از آنجایی که این یک ماشین چمن زنی قرقره ای است، تیغه ها به عنوان جایگزینی برای کشیدن و پیچاندن آنها، علف ها را کاهش می دهند و پاکسازی را نسبت به هر روش دیگری آسان تر می کند. این چمن زن از مالچ به عنوان روشی برای بریدن چمن استفاده می کند. این مدل از چهار تیغه فولادی با دسته حرارتی به اندازه 14 اینچ استفاده می‌کند، که به این معنی است که ممکن است کف قابل توجهی را پوشش دهد بدون اینکه برای هدایت بسیار خسته کننده باشد. این می تواند برای حیاط هایی که کمی کود دهی می خواهند بسیار مفید باشد. شما واقعاً مجبور نیستید کاری انجام دهید، اما 2-4 ساعت صبر کنید، اما کمی آزاردهنده است زیرا واضح است که می خواهید بلافاصله نصب را تکمیل کنید. جابجایی کابل ممکن است آزاردهنده باشد زیرا بر روی فرمان تأثیر می گذارد و پس از آن نیاز به پریز وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای رون بیر – در میان بسیاری – این است که راننده می تواند پشت فرمان در داخل تهویه مطبوع بنشیند. با لبه های تیز متعدد، تیغه مالچ آماده است تا بریده های علف را هنگام پرواز در جریان هوا در زیر عرشه چمن زنی خرد کند. این ماشین‌های چمن‌زنی از تیغه‌ای استوانه‌ای استفاده می‌کنند که چمن را از هم جدا نمی‌کند، بلکه به سرعت آن را برش می‌دهد. این عملکرد برش های بسیار یکنواخت را بدون نیاز به انجام مجدد قسمت های مختلف ارائه می دهد. وقتی باغی به اندازه تمبر دارید و به دنبال ماشین چمن‌زنی هستید که مسیری منظم را با کمی سر و صدا قطع می‌کند، به این Gtech SLM50 کوچولو نگاه کنید. آنها هیچ یک از دودهای ساطع شده توسط ماشین های چمن زنی بنزینی را منتشر نمی کنند و همچنین ساکت تر هستند! می توان با نگهداری صحیح ماشین چمن زنی و با نصب مواد عایق صدا بر روی عرشه، ماشین چمن زنی را آرام تر کرد. می توانید از راهنمای مصرف کننده آن برای استفاده کارآمد استفاده کنید، زیرا همه چیز به درستی توضیح داده شده و ساده است. دماسنج منحصر به فرد پر از گلیسیرین در برابر شکستگی ناشی از ارتعاشات مداوم در طول استفاده منظم بسیار مقاوم است، که هر بار خواندن دمای قابل اعتماد را تضمین می کند.

این ماشین چمن زنی دارای یک سیستم خاموش کننده ایمنی است در صورتی که به طور اتفاقی با مشکلاتی مانند سنگ یا ریشه ضخیم که می تواند به تیغه آسیب برساند، برخورد کنید. ماشین چمن زنی تیغه ای بزرگ 21 اینچی دارد که می تواند مقدار قابل توجهی از کف را بپوشاند. با جدا شدن سیم شمع، تیغه(های) ماشین چمن زنی را بردارید و آنها را با سوهان تیز کنید. پایان قلاب Z شکل کابل دریچه گاز موتور را با یک جفت انبر سوزنی از اتصال دریچه گاز کاربراتور جدا کنید — انتهای Z شکل را با انبردست بگیرید و انبردست را بچرخانید تا از اتصال دریچه گاز خارج شود. برای بقیه سال مجبور بودم مایع استارت را داخل کاربراتور اسپری کنم تا هر هفته کار کند. اسمیت که در سال 1963 کشف شد، 12 ماه بعد با RCA Victor Records قرارداد بست و تا سال 1973 با این لیبل باقی ماند. اولین تک آهنگ او "Once a Day" نامزد جوایز گرمی برای بهترین اجرای آواز کانتری زن شد و در بیلبورد هات کانتری به عنوان مقدماتی راه یافت. نمودار آهنگ ها در نوامبر 1964 و به مدت هشت هفته در رتبه اول باقی ماند، اولین باری که یک هنرمند زن به این موفقیت دست یافت، با اسمیت بیش از 50 سال سند را در دست داشت تا اینکه توسط تریشا یاروود شکسته شد.

با طرز فکر جدیدم، تمام روز را با همان سرعتی که احتمالاً می توانستم، سوار شدم. خوب است که مقدار زیادی زمین را سریع بپوشانید. ماشین چمن زنی به طور مکانیکی تنظیم انرژی خود را با تکیه بر مقدار چمنی که روی آن راه می روید تنظیم می کند تا نتایج بسیار یکنواختی به دست آورید. ممکن است نرها بزرگتر از ماده ها شوند، اما برای تایید این موضوع به تجزیه و تحلیل لیست قیمت دستگاه علف زن بیشتری نیاز است. با این حال، ممکن است استفاده از آن در مکان هایی که به دقت یا قابلیت مدیریت بیشتری نیاز دارند دشوار باشد. به دلیل اینکه قفسه Wire Grid است، خریداران ممکن است به زیر قفسه نگاه کنند تا زیرشاخه ماشین‌های چمن زن را بررسی کنند.

در حالی که انتقال به اطراف ممکن است به دلیل ابعاد تیغه به خطر بیفتد، ماشین چمن زنی به شما این امکان را می دهد که در زمان کمتری زمین بیشتری را بپوشانید. در همین حال، ماشین‌های باطری از تحرک بیشتر لذت می‌برند، زیرا حرکت آنها با سیم محدود نمی‌شود. مقرون به صرفه ترین ماشین چمن زنی رباتیکی که بررسی کردیم، Worx Landroid S300 WR130E برای استفاده ساده است و دارای طیف وسیعی از گزینه های مفید – اما محدود است. از کتابچه راهنمای مالک برای تعیین محل فیلتر استفاده کنید. کتاب راهنمای مصرف‌کننده نمودار شفافی را ارائه می‌دهد که در آن یاد بگیرید چگونه با مانکن سیم‌دار با موفقیت چمن‌زنی کنید و از کار روی سیم کشی خود جلوگیری کنید. موتور بدون جاروبک آن زمان کار آرام تری را ارائه می دهد اما علاوه بر آن عمر آن را افزایش می دهد. با توجه به مشخصات عملکرد، ماشین چمن زنی دارای یک موتور بدون برس است که قدرت قابل اعتمادی را ارائه می دهد. در مجموع، این یک مدل خوب برای آنهایی است که به دنبال ماشین چمن زنی برای پوشاندن تمام پایه های خود هستند. با وجود همه چیز، اگر تیغه ها به طور رضایت بخشی کار نکنند، تیغه های ماشین چمن زنی ضروری است. نویسنده برگزیده، میلی گودیو، موضوعات متعددی را در زمینه باغبانی و محوطه سازی، از ماشین چمن زنی فشاری گرفته تا قیچی حیاط خلوت، پوشش می دهد.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما