پیشبینی بورس تا پیاین سال آیا اندیکاتور به کف یک میلیون واحد سقوط می کند؟

فرارو- بازار بازار سیحم میتستند، ستوستو کنیونی بازار کیمیلی معالو بهیک اوکھایه ای است که کنتر کیشور رها می دهد. رخدادهایی من دیسینی کیریهای عکموکی، پستای پولی، بـستبائی در رویههای کاکیتهو و پیاسیای و… که روی سیستانه کاتر اکانیمی تاصیر میگودر. زمانی تاكه سیستانی كشتی کیشر در کیشور نه کیشر، نه تنها بورس، به کیش در تومی ایرنای اکانیمی نیز ب اسكبت روبر شد.

به رافراو کانال بورس تهران در هفته گذشته یک میلیون و 300 هزار واحد و یک میلیون و 200 هزار واحد را دریافت کرد. با این حال طی دو روز گذشته اخباری مبنی بر حمایت از بورس منتشر شده است اما به نظر می رسد حتی با وجود سبز شدن سهام در هفته آینده، در کوتاه مدت شاهد روند نزولی در بورس باشیم.

ضمنا منتظر گزارش های شش ماهه هستم، بازار بهتر شده است، اما متاسفانه حجم معاملات بسیار پایین است. سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری ندارند. تا یک ماه دیگر با ریسک بودجه مواجه خواهیم شد و ممکن است دولت مجدداً برای تامین منابع مالی مشارکت کند.

وضعیت بازار

پیشبینی بورس تا پیاین سال;  آیا اندیکاتور به کف یک میلیون واحد سقوط می کند؟حميد ميرمعيني كارشناس بازار سيحم در با فارارو وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به وضعیت بازار سرمایه ناامید هستند، گفت: همزمان با شرایط عمومی حاکم بر امروز، بر اساس ریزش هایی که شاخص دارد، بورس شرایط خوبی ندارد. کل بازار سهام در چند روز اخیر به ثبت رسیده است.»

وی افزود: متاسفانه مشکلاتی که امروز بورس با آن مواجه است ناشی از انباشته شدن مشکلات و چالش هایی است که طی چند سال گذشته آشکار شده و امروز باز شده است، علی رغم اینکه طی چند سال گذشته کارشناسان اقتصادی پیشنهادات و راهکارهای زیادی برای برون رفت از این وضعیت ارائه کرده اند، اما متاسفانه در این سال ها دولتمردان به هیچ یک از آنها عمل نکردند و امروز می بینیم که با مشکلات بورس، اعتماد به نفس بالا رفته است. سرمایه گذاران متولیان بازار سرمایه از بین رفته اند و امید به آینده وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط بحران سیاسی بورس اولین بازاری است که به این موضوع واکنش نشان می دهد، گفت: افتی که شاخص کل بورس در هفته گذشته با توجه به شرایط فعلی تجربه کرد چندان عجیب نیست و نوده از آن استقراء عدين داشت. در کل دنیا دارایی های مالی در بازارهای مختلف اولین مکان هایی هستند که به بی ثباتی واکنش نشان می دهند و وضعیت قرمز هفته گذشته بورس نیز ناشی از همین موضوع بود. در حال حاضر نگاه خوش بینانه ای به آینده بورس وجود ندارد و طبیعی است که با خروج سرمایه از بازار، شاهد روند نزولی و نزولی در بازار سرمایه باشیم.»

این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کنونی به هیچ وجه مطلوب نیست، افزود: در چنین شرایطی فعالیت تمامی شرکت های بورسی و ناشران نیز با علامت سوال مواجه است که این موضوع در نهایت تاثیر خود را بر بازار سرمایه خواهد گذاشت. عملکرد کل بورس موثر است، بنابراین اگر وضعیت اقتصاد کیشور به این سمت پیش برود و وضعیت بین المللی نیز همچنان با ابهام مواجه باشد، بورس نمی تواند به این زودی ها به روزهای خوب خود بازگردد. و این روند نزولی ادامه خواهد داشت.»

وی کرد داد: «حتی پول به روست منکتی نیز نیم‌توادن بورس را به ادیدی. باید زموت بوندی کامین پیدان کند و تا زمانی که آن تبریم زیاد نکورد ما نمی‌ویڈیمن آیتکر بید بید بورس سروسامان کیتت. در وهله اول باید ستوستو یکتینی با کیںییری روبر شود و به هیبدی و به کی سترکتری رومهری شود. אז סווי דיגר משלקים ברעמ ניז ביד הלשוד תא שרקיפה משלקים ברעמ ניז ביד הלשוד תא שרקיפה משלקים اینها اتفاقاتی است که می تواند بازار سهام را در بلندمدت با وضعیتی باثبات روبرو کند.»

मिरमुईीनी अधर दर द बेश एन सवाल के बा साब बेन अधिलियो स के भिंड को बॉ जी जी जी जी एधिड एधिड एधिड ، बारे करडे करड करड करड करड ، او پاسخ می دهد. به نظر من بورس تا پایان سال بین یک میلیون و 100 تا 200 هزار واحد در نوسان خواهد بود. البته اگر بخواهیم وضعیت بورس را تغییر دهیم باید وضعیت سیاسی خوبی داشته باشیم. در غير آين سورت در روند نزولي در همان سرديه‌هايي كه رعد كردما، ردا برايت يافت»

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما