پیش‌بینی جالب گوگل از فنالیست‌های جامهینی

کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است. бази учалин хем کاران ист др странчатгах лусил شوд. لوسیل که میزبان هشت مسابقه در جام جهانی قطر بود، برای اولین بار در 20 مارس میزبان یک مسابقه فوتبال بود. العربی و الریان قطر اولین تیم هایی بودند که به ورزشگاه لوسیل رفتند.

دیروز گوگل به اشتباه فینال جام جهانی 2022 را در ارائه رویدادها در ورزشگاه لوسیل یادآوری کرد و بر این اساس تیم های برزیل و فرانسه برگزارکننده بازی خواهند بود. در حالی که جام جهانی هنوز شروع نشده است، گوگل از برگزاری بازی فینال فرانسه و برزیل خبر داده است. پیش بینی ایکی که می شد، می شد، در این صورت بود. آخرین قهرمانی برزیل 20 سال پیش بود و جام جهانی 2002 به کره و ژاپن بازگشت.

فرانسه نیز مدافع عنوان قهرمانی است و در جام جهانی 2018 کرواسی قهرمان جام شد. برزیل پنج بار و فرانسه دو بار قهرمان جهان شده اند. از 20 سال پیش نیز هیک تیمی از آمریکی سکوینی که کاهرانه جام جهانی شود. در جام جهانی 2022 فرانسه با تیم های تونس، استرالیا و دانمارک همگروه است و برزیل نیز در مرحله گروهی با تیم های صربستان، سوئیس و کامرون همگروه است.

تمرین

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما