کشف یک کوسه ایکی با زایری شایتانی

فرارو- يك كوسه ايماق و غريب در عماق دريا با اعماق برونده و عملي ازاردائه و يكون عنسان به تعليم از عماق سوهال استراليا بيرون شده است. نکته جالب این است که کارشناسان به این امر راضی نیستند.

به لوگر فرارو به نقل از rahnamato، داستان با Trapman Bermagui در سواحل New South Wales در استرالیا، در عمق حدود 2130 فوت (650 متر) آغاز می شود. کمی بعد، ماهیگیر ویدیویی از آنچه در 12 سپتامبر داشت در فیس بوک به اشتراک گذاشت. در آن توبر، پوست مانند سمباده زمخت، بینی تیز، صورت تیز، چشم ها برآمده، و دندان ها موی سفید مرواریدی است.

ویژگی های غیرمعمول این شیب توجه سایر کاربران فیس بوک را به خود جلب کرد تا جایی که بسیاری از آنها شوکه یا شوکه شدند. این شومتر در فیسبوک باعث شد تا کارشناسان نیز وارد میدان شوند و گومانه زنی‌های علمی در شباب هویتا در موجودات شکل کیرد. برخی از کارشناسان آن را به گونه Isistius brasiliensis، برخی دیگر به گونه Mitsukurina owstoni و برخی به Etmopteridae نسبت دادند.

در آن میان، mahighir mörd nazar با امناء این اپیکرین کرد کرد و ایشتر دادشت که پوست کاهسه کشن ین بیشتر بہ کے کے سگ ماهی کے کوسه دارد تا کوسه. موسسه تحقیقات استرالیا نیز با این ماهیگیر موافق بوده و گفته است که این حیوان احتمالا یک سگ هندی (Centrophorus moluccensis) است.

با آن همه، برکی از کوسه با تعریف کردی کرد. کریستوفر لو، مدیر آزمایشگاه ماهی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا به نیوزویک گفت: به نظر من ماهی مشابهی (Dalatias licha) در آب های استرالیا وجود دارد که شناخته شده است.

دین گرابز، زیست شناس دریایی و زیست شناس مو در دانشگاه ایالتی فلوریدا نیز نتایج متفاوتی ارائه کرد و آنها را با نوعی سگ ماهی (Centroscymnus owstonii) مقایسه کرد. برت فینوچی، کارشناس شیلات در موسسه ملی تحقیقات آبزیان در نیوزیلند، که متخصص در ماهی های اعماق دریا است، در ایمیلی به وب سایت Live Science گفت: “این یک ماهی gulper است.” و افزود، با إن حال، تحقیقً شماء نیست که به كادام غوم از ین غروف تعلق دارد.

به هر روی به نازر می‌رسد هیک کیں بر سر identifiability ان کوسه شیتانی مین هیک دیکدید

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما