یو پی اس یکی از بزرگترین حملات تاریخ آمریکا در حال دمیدن است

قرار است مذاکرات قرارداد در بهار بین UPS و Teamsters Union قبل از انقضای قرارداد فعلی آنها در پایان ژوئیه 2023 آغاز شود. در حال حاضر، قبل از شروع مذاکرات، کارشناسان کارگری پیش بینی می کنند که رانندگان و گردانندگان بسته ها از کار خارج شوند. در اعتصاب.

تاد واچون، پروفسور روابط کار در راتگرز، گفت: سوال این است که چقدر طول خواهد کشید. رئیس اتحادیه با اتخاذ رویکردی ستیزه جویانه تر نامزد شد و پیروز شد [to a deal]، رتبه و پرونده برای تصاحب شرکت تشنه خواهند بود.”

اگر این اتفاق بیفتد، اعتصاب در UPS تقریباً همه خانوارهای کشور را تحت تأثیر قرار می دهد. تخمین زده می شود که هر سال 6 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور با کامیون های UPS جابجا می شود. رشد انفجاری خرده‌فروشی آنلاین، این شرکت و محرک‌های آن را بیش از هر زمان دیگری برای زنجیره تامین کشور در حال مبارزه، حیاتی‌تر کرده است. علاوه بر تحویل در خانه، بسیاری از کالاهای موجود در فروشگاه ها، کارخانه ها و دفاتر را نیز تحویل می دهد.

حدود 350000 تیم‌ستر از میان 534000 کارمند دائمی جهانی به عنوان راننده و مرتب‌کننده بسته‌ها در UPS کار می‌کنند. و این به سرعت در حال رشد است – این شرکت از شروع همه‌گیری حدود 72000 شغل با نمایندگی تیمستر اضافه کرده است.

در حالی که خدمات رقیب در وجود دارد فدرال اکسپرس (FDX)، سرویس پست ایالات متحده و سرویس تحویل خود آمازون، هیچ یک از آنها ظرفیت رسیدگی به بخش کوچکی از 21.5 میلیون بسته ایالات متحده را که UPS روزانه جابجا می کند را ندارند.

این شرکت در بیانیه‌ای در این ماه گفت: «ما قراردادی می‌خواهیم که برای کارمندان ما برنده باشد و UPS انعطاف‌پذیری برای ماندن در رقابت در صنعت به سرعت در حال تغییر را فراهم کند.» “UPS و Teamsters تقریباً 100 سال است که برای رفع نیازهای کارکنان UPS، مشتریان و جوامعی که در آن زندگی و کار می کنیم همکاری کرده اند. ما معتقدیم که به یافتن زمینه های مشترک با Teamsters ادامه خواهیم داد و به توافقی می رسیم که خوب است. برای همه کسانی که درگیر هستند.”

این اتحادیه از زمان اعتراض نزدیک به دو هفته‌ای در سال 1997 علیه UPS دست به اعتصاب نزده است. اگر اتحادیه دست به اعتصاب بزند، این بزرگترین اعتصاب علیه یک کسب و کار در تاریخ کشور خواهد بود.

عصبانیت از قرارداد فعلی

مطمئناً نشانه‌هایی از تنش در روابط بین شرکت و اتحادیه وجود دارد – هم رهبری و هم اعضای اصلی آن.

اکثریت اعضا به تصویب قرارداد فعلی در سال 2018 رای منفی دادند، اما رهبری قبلی تیمستر، به رهبری جیمز هوفا، رئیس جمهور وقت، آن را به اجرا گذاشت، زیرا تعداد کافی از اعضا در رای تصویب برای شروع اعتصاب شرکت نکردند.
رئیس جدید اتحادیه، شان اوبراین، در اوایل سال جاری با انتخاب این اتحادیه، مقام خود را به دست آورد قرارداد UPS تمرکز اصلی کمپین او است. او قول داده است که UPS را مجبور کند این بار به اعضای تیمستر به مراتب بیشتر حقوق بدهد و اغلب در مورد صندوق اعتصاب 300 میلیون دلاری صحبت می کند که اتحادیه جمع آوری کرده است تا در صورت اعتصاب به اعضا پرداخت کند.

اوبراین هفته گذشته به CNN Business گفت: “آیا اعضای ما هر روز از خواب بیدار می شوند و می خواهند اعتصاب کنند. من می گویم نه. اما آیا آنها خسته شده اند؟ بله آنها خسته شده اند.” اعتصابی وجود داشته باشد یا نباشد، این کاملا به شرکت بستگی دارد.

یو پی اس گفت که میانگین دستمزد برای رانندگان تحویل خود 95000 دلار در سال است، با مزایایی مانند طرح بازنشستگی سنتی که ارزش 50000 دلار اضافی در سال دارد. رانندگان نیمه تراکتور یو پی اس دستمزد بیشتری دریافت می کنند. این به مراتب بالاتر از بیشتر دستمزدها در فدرال اکسپرس و آمازون است، جایی که بسیاری از رانندگان برای پیمانکاران کوچک مستقل کار می کنند.

قرارداد فعلی در ساعت 12:01 بامداد 1 اوت منقضی می شود. اوبراین قول می دهد که اتحادیه هیچ گونه تمدید قرارداد را پس از این مهلت اعطا نخواهد کرد.

و او این را اضافه کرد علاوه بر افزایش دستمزد و مزایا، اتحادیه خواستار شرایط کاری بهتر است، از جمله افزودن تهویه مطبوع در کامیون‌های پانل مورد استفاده برای تحویل UPS که به گفته اتحادیه برای رانندگان خطری برای سلامتی دارد.

او گفت: «این آسانسور سنگین برای شرکت نیست که تهویه مطبوع نصب کند. گرمازدگی زیادی در حال وقوع است.

رکورد سود در UPS

این شرکت اغلب در مورد اینکه چقدر برای نیروی کار خود که توسط Teamster نمایندگی می شود ارزش قائل است صحبت می کند.

و از یک جهت مهم — تعداد اشتغال — UPS یکی از بهترین دوستانی است که نیروی کار در رده های مدیریت شرکت های ایالات متحده دارد، علی رغم تنش های آشکار. UPS یکی از معدود کارفرمایان اتحادیه ای است که به طور قابل توجهی لیست حقوق و دستمزد و عضویت در اتحادیه را اضافه می کند. در سایر مشاغل، تعداد اعضای اتحادیه برای چندین دهه به طور پیوسته در حال کاهش بوده است.

افزایش مشاغل Teamsters در UPS ناشی از رشد مداوم خریدهای آنلاین، به ویژه در دوران افزایش دوران همه‌گیری است. در سال گذشته، تنها 9 ماه طول کشید تا گزارشی از سود یک سال کامل ثبت شود. UPS سال 2021 را با درآمد عملیاتی 50 درصدی به 13.1 میلیارد دلار به پایان رساند. در نیمه اول سال جاری، درآمدها نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش یافته است.

اوبراین گفت: “همه به جز اعضای ما ثروتمندتر می شوند.”

شرکای فدرال اکسپرس تهدید کردند که تحویل تعطیلات را متوقف خواهند کردشرکای فدرال اکسپرس تهدید کردند که تحویل تعطیلات را متوقف خواهند کرد
کارول توم، مدیر عامل UPS، که این شغل را درست با شروع همه‌گیری آغاز کرد، می‌گوید که قرارداد اتحادیه‌ای شرکت یک مزیت رقابتی در زمان کمبود کارگر است.

او همچنین در تلاش است تا به سرمایه گذاران و مشتریان UPS اطمینان دهد که در صورت اعتصاب اتحادیه، شرکت آماده خواهد بود. او از اظهار نظر در مورد این که این آمادگی ها چیست خودداری کرد.

او در ماه ژوئیه به سرمایه گذاران گفت: “هدف ما با تیم های تیم، برد-برد-برد است.” اما او اضافه کرد که UPS در حال ساختن طرح های اضطراری است.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما