یک & ارتباط جادویی& که در اولین قرار شروع شد

زمانی که آدام متیو دراواس رستوران گران قیمت لس آنجلس گوئن را برای اولین قرار ملاقات خود با آلن جوزف پابلو پرز در فوریه انتخاب کرد. 1، 2020، او کاملاً انتظار داشت که این صورت حساب را بپردازد. او فکر می کرد که این فقط عادلانه بود، زیرا او مکان را انتخاب کرد.

اما پس از اطلاع از اینکه آقای تولد دراواس اواخر همان هفته بود، و او نمی‌خواست کاری را انجام دهد که او آن را «بیل تانگو» می‌نامد. پابلو تصمیم گرفت مخفیانه از شام مراقبت کند زمانی که آقای. دراواس خودش را از روی میز بهانه کرد.

این حرکت به ظاهر کوچک تأثیر بزرگی بر جای گذاشت.

آقای “آلن خیلی مهربان است.” دراواس گفت. “وقتی کسی را پیدا می کنید که با آن رهبری می کند، چنین هدیه ای است. با هرکسی که با او ارتباط برقرار می کند، با مهربانی، عشق و شفقت است.»

این دو در اواخر ژانویه از طریق اینستاگرام با هم آشنا شدند. آقای. پابلو داستانی از آقا را دید. مربی شخصی دراواس، دانیل رایس، که شامل آقای. ترسیم کرد و از آنچه دید تحت تأثیر قرار گرفت. وقتی نزد آقا رفت. مشخصات دراواس، او حتی بیشتر به سمت خود کشیده شد.

آنها پس از لایک کردن استوری اینستاگرام یکدیگر شروع به پیام رسانی کردند.

آقای “ما هر دو بسیار ضد برنامه دوستیابی بودیم.” دراواس، 41 ساله، گفت. “وقتی شما در جستجوی عشق در مقابل دیدن زندگی یکدیگر هستید، بسیار متفاوت است. شما می توانید زندگی خود را در اینستاگرام مدیریت کنید، اما با برنامه های دوستیابی می توانید این کار را حتی بیشتر انجام دهید. با دیدن اینستاگرام آلن، او کاملاً واقعی بود، اعتماد به نفس داشت و خودخواه نبود.»

در اولین قرار ملاقات آنها یک هفته بعد، “در 10 ثانیه اول ملاقات با او فهمیدم که او همان یکی بود.” دراواس گفت. من فقط آن را با هر فیبر بدنم احساس کردم.

آقای. پابلو 36 ساله گفت: «آن شب زمان کند شد. در گپ زدن درباره چیزی که همه چیز به نظر می رسید، آنچه غیرقابل انکار بود، یک ارتباط زیبا و جادویی بود. شب با کامل ترین بوسه به پایان رسید.»

[Click here to binge read this week’s featured couples.]

پنج روز پس از ملاقات آنها، آقای. دراواس مجبور شد برای کار به لندن سفر کند، بنابراین آن دو به سرعت قبل از رفتن او دو قرار دیگر را به هم بستند. آقای. دراواس گفت که نمی تواند از فکر کردن به آقای. پابلو در حالی که او نبود. او در طول سفر خود گنجینه های کوچکی را جمع آوری می کرد. من فقط می خواستم او بداند که هر جا که بودم، او در ذهن و قلب من بود.”

آقای. سفر دراواس نیز اتفاقاً در روز ولنتاین بود. او برای آقای گل فرستاد. پابلوس و از او خواست که یکی از او را نجات دهد. آقای دکتر “من آنها را در موم فرو کردم و هنوز هم داریم.” پابلو گفت.

آقای. دراواس، که در بوستون بزرگ شد، مالک آژانس بازاریابی برند واکر دراواس، مستقر در هالیوود غربی، کالیفرنیا است. او در 18 سالگی به لندن نقل مکان کرد تا برای مدت کوتاهی در کالج مد لندن شرکت کند و بلافاصله پس از آن در Concrete PR به عنوان نظارت بر حساب های برند لباس بریتانیا مشغول به کار شد. او بعداً معاون ارشد بازاریابی و فروش لارا بوهینک، طراح لوازم جانبی بریتانیایی شد.

آقای. پابلو، اهل لس آنجلس، مدیر بوتیک کریستین دیور در بورلی هیلز است. او دارای مدرک لیسانس معماری از موسسه معماری کالیفرنیای جنوبی است.

در اولین سالگرد آنها، فوریه 1، 2021، آقای. دراواس به آقا پیشنهاد داد. پابلو در ساحل کربن در مالیبو، کالیفرنیا، مکانی که آنها با سگ خود، لنوکس، به نام خواننده، آنی لنوکس، رفت و آمد می کردند. آقای دکتر “آن روز پایین ترین جزر و مدی بود که تا به حال دیده بودیم.” دراواس گفت. «احساس می‌کردیم که در این فضای وسیع هستیم. سورئال بود.»

آقای دکتر “آنچه فکر می کردم یک شام در مالیبو باشد، یک پیک نیک غروب آفتاب زیبا روی شن ها بود.” پابلو گفت. “این لحظه فوق العاده فراموش نشدنی بود.”

این زوج در اکتبر ازدواج کردند. 22 در خانه سیمون در بورلی هیلز. آقای. پدر دراواس، نیل دراواس، که به این مناسبت خدمتگزار کلیسای زندگی جهانی شد، همراه با دکتر. آریل پابلوس مندز، آقای پدر پابلو، شرکت می کند.

آقای هر دو پدر نه تنها تایید می کنند، بلکه مراسم را رهبری می کنند. دراواس گفت: “این سطح عمیق تری از پذیرش است.

مائوریسیو د سوزا، دوست نزدیک آقای. دراواس درباره آن لحظه گفت: “هیچ چیز بهتر از این نیست که ببینم شما بچه ها را می بوسید و پدرانتان را پشت سرتان می بینم که لبخند می زنند.”

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما