چگونه بهترین شرکت هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنیم

در سال 2012، جان کارامانیکا از نیویورک تایمز، میناژ را "تأثیرگذارترین خواننده رپ زن تمام دوران" و در سال 2015 ونسا گریگوریادیس از مجله خود او را "بزرگترین سوپراستار زن رپ جهان" نامید. ند همچنین یک پسر نامشروع به نام جان اسنو (کیت هرینگتون) دارد که به همراه دوست علمی خود، سامول تارلی (جان برادلی) در نگهبانان شب تحت فرماندهی لرد ژور مورمونت (جیمز کازمو) خدمت می کنند. حتی ممکن است یک ساعت کوکتل خانم کوچک با قیمتی در حدود 1000 دلار پیدا کنید. با این حال، اکثر قرص های آزمایش شده، تنها کمی آلیسین در این شرایط سخت تولید می کنند و حل شدن قرص ها اغلب طول می کشد. پس از ملاقات با Warlock Vanguard Ikora Rey، Ghost توضیح می‌دهد که هیچ شکارچی پیشتاز وجود ندارد، زیرا پس از مرگ فرد قبلی، Cayde-6، هیچ شکارچی نمی‌خواهد جای او را بگیرد. او اظهار داشت که "آنقدر به آن طرف رفت که از آنجا فقط یک مکان برای رفتن وجود دارد. شما می توانید به لباس پوشیدن ادامه دهید یا فقط می توانید بگویید: "هی حدس بزن چی؟زوئی جانسون از XXL او را "یکی از همه کاره ترین MC ها" نامید و گفت که او "میلیون ها آهنگ شاد پاپ و صداهای سنتی هیپ هاپ ساخته است که هم زنانگی و هم جنبه قاطعانه او را تامین می کند".

چندین رسانه از جمله نیویورک تایمز، ایونینگ استاندارد و نایلون نیز او را یکی از تأثیرگذارترین رپرها خوانده اند. بیلبورد میناژ را به عنوان چهارمین نوازنده فعال در رسانه های اجتماعی در نمودار اجتماعی 50 مارس 2011 معرفی کرد. فرناندز، سوفیا ام. (10 سپتامبر 2011). "Emmys 2011: سکانس عنوان "بازی تاج و تخت" اولین امی را به سریال می دهد. رز، لیلا (10 ژوئیه 2007). "نیکی میناژ – زمان پخش تمام شد". مور، روآن (2 ژوئیه 2017). "Exhibition Road Quarter: V&A digs deep". در این بین، مددکار اجتماعی زیبا، آلیشیا کلیپول، با بازی جوآنا مور، وضعیت Kwimpers را بررسی می کند تا مشخص کند که آیا از کودکان مراقبت مناسبی می شود یا خیر.

بخش 3: هدایای والدین به فرزندان: هدایای والدین به فرزندان نشان دهنده محبت و آرزوهای آنها برای رفاه و رشد سالم نسبت به فرزندانشان در چارچوب فرهنگ ژاپنی است. او در اوایل کارش، امضای سینه را بخشی از جنبش خود برای توانمندسازی زنان قرار داد. گلمور میناژ را در فهرست 104 زن خود قرار داد که فرهنگ پاپ دهه 2010 را تعریف کردند. Minaj چندین بار در لیست سالانه Maxim Hot 100 قرار گرفته است. در فوریه 2012، میناژ طیف وسیعی از محصولات لب خود را برای شرکت MAC Cosmetics Viva Glam راه اندازی کرد. در سال 2011، میناژ به معرفی Casio TRYX در میدان تایمز کمک کرد و یک مجموعه لاک ناخن شش تکه برای محصولات OPI با رنگ هایی به نام آهنگ های او ایجاد کرد. در آوریل 2011، بیانسه با رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و ژنرال جنگ داخلی آمریکا، اولیسس گرانت، ایالات متحده متحد شد. گلدواتر در یادداشتی خطاب به ویلیام کیسی، رئیس سیا، آنچه را که او «اقدام جنگی» خواند، محکوم کرد و گفت که «این راه راه‌آهن راه‌آهن نیست» زیرا او به صراحت اعلام کرد که تنها کنگره قدرت اعلام جنگ را دارد و این کشور را متهم کرد. سیا از استخراج غیرقانونی آب های نیکاراگوئه بدون اجازه کنگره.

Donkey Kong راه را برای Nintendo Entertainment System (NES) که در ژاپن با نام Famicom شناخته می شود هموار کرد. Eladio اولین بار در Better Call Saul از طریق یک فلش بک فصل 3 ("Sabrosito") ظاهر می شود که در آن هکتور را مسخره می کند زیرا ادای احترام و هدایای نقدی او از گاس پایین تر است. کاخ سفید به او پیشنهاد تماس تلفنی با یک پزشک برای پاسخ به سؤالات مربوط به ایمنی واکسن را داد. برخی از منتقدان بر این باورند که برنامه‌های CSR توسط شرکت‌ها برای منحرف کردن افکار عمومی از سؤالات اخلاقی ناشی از عملیات اصلی آنها انجام می‌شود. آن‌ها یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین رسانه‌های تبلیغاتی برند یک شرکت هستند. میناژ یک مالک مشترک، مدیر خلاق و سفیر برند است. میناژ به چندین شرکت تولیدی وابسته بوده و در طول فعالیت حرفه ای خود تعدادی از محصولات را تایید کرده است.

دمیشیا اینمن، نویسنده نایلون، همچنین میناژ را به دلیل تأثیرگذاری خود که "به عنوان یکی از موفق ترین رپرهای هزاره ایستاده است" می داند و همچنین ادامه می دهد که میناژ "با زن ستیزی و تعصبات صنعتی علیه زنان سیاه پوست مبارزه کرد تا هویت و صدای خود را بسازد. "به این ترتیب روی شغل او تأثیر گذاشت. در سال 2014، اریک نیلسون از NPR گفت که "موفقیت میناژ در دهه گذشته به عنوان یک استثنا از قانون نانوشته ای است که زنان رپر دیگر جایی در بین هنرمندان نخبه ندارند".

در XXL، مادلین راث اظهار داشت که میناژ "به تولد نسل جدیدی از رپرها کمک کرده است که سبک او را تقلید می کنند". میناژ توسط Allure, Time, هدیه تبلیغاتی XXL به عنوان یک نماد مد و توسط Refinery29 به عنوان نماد سبک کمپ شناخته شده است. در سپتامبر 2017، او دو رژ لب به نام‌های «نیکی برهنه» و «The Pinkprint» (نام سومین آلبوم استودیویی او) را با همکاری MAC Cosmetics منتشر کرد. روز بعد از پخش برنامه، جکسون توسط بت دوران کودکی خود فرد آستر تماس گرفت و او را تحسین کرد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما