آیا کافئین راز یک تمرین بهتر است؟

دکتر “برای ورزشکاران نخبه یا سطح بالا، معنای زیادی خواهد داشت.” نلسون گفت.

مطالعات نشان می‌دهد که دوز بهبود عملکرد ایده‌آل بین 1.4 تا 2.7 میلی‌گرم به ازای هر پوند از توده بدن است (اگرچه برخی تحقیقات نشان می‌دهند که حتی دوزهای پایین‌تر نیز می‌توانند موثر باشند).

به عنوان مثال، یک فنجان قهوه هشت اونسی حدود 100 میلی گرم کافئین دارد، اگرچه این مقدار بسته به نوع قهوه و روش دم کردن می تواند متفاوت باشد. بنابراین، دو فنجان قهوه برای یک فرد 150 پوندی به 1.3 میلی گرم در هر پوند می رسد. ممکن است برای یافتن دوز مناسب برای شما کمی آزمایش لازم باشد، زیرا افراد کافئین را متفاوت متابولیزه می کنند. دوز ایده آل شما هر چه باشد، حتماً آن را حدود یک ساعت قبل از ورزش مصرف کنید تا زمان لازم برای جذب کافئین در جریان خون شما وجود داشته باشد.

دکتر “تنها چیزی که من می گویم.” مهمان گفت: “این است که کسی که واقعاً انرژی زیادی مصرف نمی کند، مثلاً می خواهد پیاده روی کند، احتمالاً می خواهد با دوز کمتری برود، زیرا وقتی شما تحریک می شوید، به یک خروجی نیاز دارید.”

در حالی که کافئین می تواند به عملکرد ورزشی شما کمک کند، اما اثرات نامطلوبی دارد.

دکتر دکتر “اگر عملکرد شما شامل مهارت های حرکتی خوب است، به طور حکایتی، این افراد تمایل به انجام کارهای بدتری دارند.” نلسون گفت.

اگر در اواخر روز برای کمک به تمرین عصرانه خود قهوه می نوشید، ممکن است خواب خود را مختل کنید.

دکتر دکتر “مردم ارزش خواب را دست کم می گیرند.” مهمان گفت. هر دستاوردی که کافئین به شما می دهد، در صورت تجربه کم خوابی مزمن، می تواند باطل شود. کافئین همچنین برای برخی افراد عوارض جانبی دیگری از جمله عصبی بودن، اضطراب و افزایش فشار خون دارد.

اگر کافئین خواب شما را بدتر می کند، او توصیه می کند که آن را حدود 8 تا 12 ساعت قبل از خواب مصرف کنید، بسته به اینکه بدن شما چقدر سریع این ماده شیمیایی را متابولیزه می کند.

در مورد خانم استراتژی گاودرو برای پرهیز از کافئین برای تقویت اثرات افزایش عملکرد آن، تجزیه و تحلیل اخیر مطالعات متعدد نشان داد که مصرف همیشگی اثرات افزایش عملکرد کافئین را کاهش نمی دهد. اگر مصرف کافئین خود را برای قبل از مسابقه ذخیره کنید، ممکن است اثر دارونما قوی تری را تجربه کنید. اما دکتر مهمان همچنین هشدار داد که عوارض جانبی ترک کافئین، مانند سردرد، خستگی و اختلال در تمرکز، می‌تواند بر جلسات تمرینی شما تأثیر بگذارد و در روز بازی آمادگی کمتری داشته باشید.

برای افرادی که ورزشکاران رقابتی نیستند، فواید کافئین ممکن است بیشتر در مورد رفتن به باشگاه باشد تا عملکرد خوب در آنجا. به هر حال، اگر فنجان قهوه صبحگاهی شما را از رختخواب بیرون می‌آورد، ممکن است تمام بهبود عملکرد مورد نیاز شما باشد.

هیلاری آخائر یک نویسنده مستقل است که بر تناسب اندام، سلامتی، تندرستی و فرزندپروری تمرکز دارد.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما