اجاره کنندگان در حال حرکت هستند. آن ها کجا می روند؟

از آنجایی که افزایش نرخ بهره، موجودی کم و قیمت های بالا، خریداران خانه های ناامید بیشتری را به سمت بازار اجاره سوق می دهد، اجاره ها نیز به طور طبیعی در حال افزایش هستند و بسیاری را مجبور به فرار از مناطقی می کند که بسیار گران شده اند.

مطالعه جدیدی که توسط Rent.com انجام شد، مهاجرت اجاره‌کنندگان را با تجزیه و تحلیل فعالیت کاربران در پلت‌فرم خود در ماه‌های جولای، آگوست و سپتامبر بررسی کرد و هدف آن یافتن متروهایی بود که بیشترین سهم را از بهره اجاره ورودی در مقایسه با علاقه خروجی دارند. (اگر کاربر اطلاعات تماس را از طریق rent.com به صاحبخانه یا دلال خانه ارائه کند، به فهرست علاقه مند می شود.)

این مطالعه نشان داد که در طول سه ماهه سوم سال – همانطور که در سه ماهه اول و دوم بود – جنوب محبوب ترین منطقه کشور در میان مستاجرانی بود که سعی در نقل مکان داشتند. Biloxi، Miss.، و Huntsville، Ala.، بالاترین سهم اجاره ورودی را در بین تمام متروها داشتند. محبوب‌ترین منطقه بعدی، غرب میانه بود که مدیسون، ویز، سومین متروی محبوب در میان متقاضیان اجاره، و تولدو، اوهایو، و اسپرینگفیلد، مو، در میان 10 مترو برتر بر اساس علاقه ورودی بودند.

در مقابل، منطقه شمال شرقی بیشترین سهم اجاره‌کنندگانی را داشت که به دنبال ترک مترو بودند، که به کمک تعداد زیادی از نیویورکی‌های گران‌قیمت بود. اما در سطح مترو، شیکاگو و تراورس سیتی، میش، بیشترین سهم جستجوی خروجی را داشتند.

هنگامی که تحقیقات در یک منطقه خاص حفاری عمیق‌تر می‌شد، مهاجرت اغلب ظریف‌تر می‌شد. به عنوان مثال، علیرغم دور شدن از متروهای شمال شرقی، در نیوجرسی بیش از دو برابر بیشتر جستجوهای ورودی نسبت به خروجی وجود داشت، اگرچه بیشتر آنها از سایر متروهای داخل ایالت بودند. مترو در ایلینویز، نیویورک و مین بیشترین فعالیت های خروجی را داشتند، اما در هر سه مورد، اکثر اجاره کنندگان می خواستند در ایالت خود بمانند.

نمودار این هفته متروهایی را با بیشترین سهم مهاجرت اجاره ورودی و متروهایی که کمترین سهم را دارند نشان می دهد.

برای به روز رسانی ایمیل هفتگی در مورد اخبار املاک و مستغلات مسکونی، اینجا ثبت نام کنید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما