نقد و بررسی & کادیش برای برنی مدوف& بازتاب هایی در مورد یک رسوایی

طرح پونزی برنارد مادوف تعداد بی‌شماری از سرمایه‌گذاران را خراب کرد و چنان وتر سیاسی و اجتماعی را برانگیخت که الهام‌بخش پروژه‌هایی مانند “جادوگر دروغ‌ها”، حداقل دو نمایشنامه خارج از برادوی، از جمله “تصور مدوف” و کتاب‌های کافی شد. لیست هایی برای بهترین ها وجود دارد.

به این مجموعه بزرگ موزیکال «یک کادیش برای برنی مدوف» را اضافه کنید، که آلیشیا جو رابینز در سال 2012 روی صحنه رفت و اکنون با کارگردانی آلیشیا جی. رز به صورت فیلمی اقتباس شده است.

رابینز، خواننده، ترانه سرا و ویولونیست، زمانی که در سال 2008 رسوایی فاش شد، در دفتر خالی وال استریت اقامتگاه هنری داشت. او با وجود تردیدهای جدی مجذوب همه چیز مدوف شد: “حقیقت این است که از فکر کردن به مدوف متنفر بودم. او در فیلم می گوید. “این تقریباً تعریف “بد برای یهودیان” است. “

او با نگاه کردن به وقایع از منظر هویت مشترک یهودی آنها، از طریق این کشمکش درونی کار کرد. حاصل ترکیبی از مستند، خاطره‌نویسی و مقاله‌ای موزیکال-عرفانی است. رابینز اغلب آهنگ‌های خود را به‌عنوان افرادی با ارتباط با مدوف (یک درمانگر، یک مامور اف‌بی‌آی، یک سرمایه‌گذار) اجرا می‌کند و برخی از صحنه‌ها حساسیتی سورئال دارند، مانند زمانی که او در مورد ارتباط متقابل فکر می‌کند در حالی که شناگران همگام یک روال را اجرا می‌کنند. اما فیلم به شدت بی‌شکل به نظر می‌رسد، گویی رابینز و رز مطمئن نیستند که دقیقاً می‌خواهند چه بگویند، یا چگونه به دعای عزاداری برسند که عنوان آن را به فیلمشان می‌دهد – و در نهایت، یک کد عاطفی را ارائه می‌کند.

یک کدیش برای برنی مدوف
درجه بندی نشده. مدت زمان: 1 ساعت 15 دقیقه. در Apple TV، Google Play و سایر پلتفرم‌های پخش جریانی و اپراتورهای تلویزیون پولی اجاره یا خرید کنید.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما