احتمال بازگشت دامار هملین به فوتبال قطعی شده است

براندون بین، مدیر کل بیلز، روز سه شنبه اعلام کرد، دامار هملین، ایمنی بوفالو بیلز که قلبش در یک بازی ابتدایی در ژانویه متوقف شد، برای بازگشت به فعالیت های فوتبالی آزاد شده است.

بین گفت که سه متخصص در روز جمعه به اتفاق آرا هملین را برای از سرگیری تمرین موافقت کردند و او این هفته برای شروع برنامه تمرینی خارج از فصل بیلز در مرکز تیم حضور داشت.

هملین روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: قلب من هنوز در بازی است. “من عاشق بازی هستم. این چیزی است که من می خواهم به خودم ثابت کنم – نه هیچ کس.

هاملین، 25 ساله، پس از ایست قلبی در زمین بازی در کوارتر اول بازی بیلز مقابل بنگال ها در سینسیناتی در ژانویه، تحت مراقبت های نجات دهنده قرار گرفت. 2. او پس از انجام یک تکل معمولی بر روی گیرنده تی هیگینز، که سرش را در سینه هاملین فرود آورد، به زمین افتاد. بعد از تکل، هاملین از جایش بلند شد و دو قدم برداشت و روی زمین افتاد.

متخصصان پزشکی CPR را به هاملین انجام دادند و به مدت 10 دقیقه از او مراقبت کردند زیرا بازیکنان هر دو تیم به وضوح ناراحت شدند، برخی در کنار زمین اشک ریختند و برخی دیگر دور هم حلقه زدند و در نماز زانو زدند. هاملین در زمین بازی احیا شد و سپس به بیمارستان سینسیناتی منتقل شد و نزدیک به یک هفته را در بخش مراقبت های ویژه گذراند. او بعداً برای ادامه بهبودی به بیمارستانی در بوفالو منتقل شد.

در روزهای پس از فروپاشی، هاملین با کمک بیش از 200000 نفر بیش از 9 میلیون دلار به اسباب‌بازی درایویی که هاملین قبلاً در صفحه GoFundMe تأسیس کرده بود، حمایت شد. یکی از نمایندگان هاملین گفته است که این پول به بنیاد خیریه هاملین خواهد رفت.

ایرا ترنر، ایرا ترنر، ایجنت هملین، در مصاحبه کوتاهی در روز سه شنبه گفت که هاملین برای بازگشت به بازی نیازی به امضای معافیت ویژه یا تکمیل مراحل قراردادی اضافی ندارد. بیل هاملین را در لیست ذخیره مصدومان در حین توانبخشی قرار دادند. ترنر گفت که هاملین به تمرینات خود ادامه داده و در شرایط “عالی” قرار دارد.

ترنر گفت: “او آماده است، او هیجان زده است.” من مطمئن هستم که مثل هر چیزی اعصاب وجود دارد، اما او آماده رفتن است.”

هملین از زمانی که در ژانویه از بیمارستان مرخص شد، چندین ظاهر عمومی را به نمایش گذاشت. او به تجلیل از کادر آموزشی و پزشکی بیلز و همچنین کارکنان بیمارستانی که در مراسم قبل از بازی در Super Bowl در ماه فوریه او را درمان کردند، کمک کرد. چند روز قبل از بازی قهرمانی، هملین پس از دریافت جایزه انجمن در مراسم افتخارات NFL سخنرانی احساسی کرد.

او می‌گوید: «من یک راه طولانی در پیش دارم، سفری پر از ناشناخته‌ها و سفری پر از نقاط عطف، اما وقتی هدف خود را بدانید، رویارویی با ترس‌هایتان بسیار آسان‌تر است».

در ماه مارس، هملین با پرزیدنت بایدن در دفتر بیضی شکل ملاقات کرد و در مقابل کنگره در حمایت از لایحه‌ای صحبت کرد که در صورت تصویب، دسترسی به دفیبریلاتورهای خارجی خودکار یا AEDها در مدارس را تامین مالی می‌کند.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما