این کار است، نه دبیرستان


من در بخش بازاریابی یک شرکت بزرگ توسعه املاک و مستغلات کار می کنم. اعتراف به این موضوع باعث شرمندگی من می شود. از آنجایی که بازار املاک و مستغلات چندان داغ نبوده است، شرکت من از کارمندان می‌خواهد نشان دهند که «درگیر» هستند. اکنون از تیم کامل کار از خانه ما خواسته می‌شود که دوربین‌های ما را در هر جلسه روشن کنند، پس‌زمینه‌های تیمی منطبق را قرار دهند و به طور کلی نشان دهند که ما بیشتر درگیر کار هستیم. من صادقانه خواهم گفت – من نامزد نیستم، حداقل نه آنطور که این شرکت احتمالاً از من می خواهد. آیا روسای من می توانند من را اخراج کنند اگر فکر کنند من آنطور که می خواهند “درگیر” نیستم؟ من کار بسیار خوبی در تظاهر انجام می دهم و به هیچ وجه منتظر ارزیابی “نامزدی” به این زودی نیستم.

– گریس، سن دیگو

در کالیفرنیا، بیشترین اشتغال به میل است. شما می توانید به هر دلیلی کار را ترک کنید، و به جز چند مورد استثنا، محل کار شما می تواند به میل خود، کار شما را خاتمه دهد. فقدان تعامل مطمئناً یک دلیل بالقوه برای خاتمه است اگر تعامل چیزی باشد که آنها اولویت دارند. من امیدوارم که آنها از معیار دقیق تری برای تعامل استفاده کنند تا قرار گرفتن در مقابل دوربین در طول جلسات و سایر کارهای زیبایی که دوست دارند شما انجام دهید، اما محل کار می تواند یک جانور بی ثبات باشد. به کار خوب خود ادامه دهید و تظاهر کنید و برای دوربین لبخند بزنید!

من اخیراً برای یک سازمان شناخته شده در نقش فناوری شروع به کار کردم. من تا حدودی جذب این کار شدم زیرا کارفرمای جدید من یک سیستم کار ترکیبی دارد که من آن را به یک سازمان فقط از راه دور ترجیح می دهم. من به عنوان بخشی از یک تیم چهار نفره در یک بخش بزرگتر کار می کنم، و یکی از همکارانم در مورد بیزاری خود از الزامات دوره ای ما در دفتر صحبت می کند.

او بارها شکایت کرده است که موقعیت من تعداد نامزدهای معمول را به خود جلب نکرده است زیرا بسیاری از کارگران واجد شرایط از در نظر گرفتن نقش ترکیبی خودداری کردند. من معتقدم که او این اظهارات را به این دلیل بیان می کند که دوست دارد سازمان خط مشی کار ترکیبی خود را تغییر دهد، نه به این دلیل که سعی دارد من را تحقیر کند.

به غیر از زمانی که او این نظرات را بیان می کند، من همکارم را خوشایند و خوشایند یافته ام. آیا وقتی این اظهارات را می کند باید او را به چالش بکشم؟ بخشی از من احساس می کند که باید به سادگی او را نادیده بگیرم و اجازه بدهم خروجی کارم به جای من صحبت کند. اما بخشی از من می‌خواهد در محل کار قاطع‌تر باشم، به‌ویژه برای یک زن، غیرسفیدپوست، فردی عجیب و غریب که در زمینه‌های مردانه به شدت سیس، غیرقانونی و سفیدپوست کار می‌کند، مهم است. علاوه بر این، اگر صلاح است نظرات او را به چالش بکشیم، چه باید بگویم؟

– ناشناس

همکار شما فقط با توجه به اولویت های کاری خود نظر می دهد. چه کسی می داند چرا؟ خط‌مشی‌های کار ترکیبی نسبتاً محبوب هستند زیرا انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند – توانایی کار از خانه و اجتناب از هر چیزی که به دفتر کار نیاز دارد و همچنین می‌توانید از تعاملات رو در رو و همکاری با همکاران بهره ببرید.

اجازه نده او اینگونه شما را تضعیف کند. شما می توانید او را نادیده بگیرید و اجازه دهید کار شما خودش صحبت کند زیرا موفقیت یک انتقام عالی است. اما این نیز مهم است که از خود دفاع کنید. نظرات او کارفرمای شما را مجبور به تغییر سیاست های ترکیبی خود نمی کند. آنها به سادگی راهی برای او هستند تا نارضایتی خود را بیان کند و شما را به نارضایتی خود بپیوندد. دفعه بعد که او به او پیشنهاد کرد که موقعیت شما تعداد معمول نامزدها را جذب نکرده است، اهمیت کیفیت را به کمیت به او یادآوری کنید و کنار بروید.

من یک ربع قرن از کارم می گذرد و در سال ششم در شرکت فعلی ام هستم. من عاشق همکاران و کارفرمایانم هستم و این کار ثواب دارد. اما چیزی برای یادگیری در این شغل باقی نمانده است و رشد حرفه ای من کند شده است.

چگونه می توانم رضایت شغلی (به علاوه مزایای عالی) را با بی حوصلگی و احساس اینکه دیگر دانش خود را بطور قابل ملاحظه ای ارتقا نمی دهم متعادل کنم؟ آیا درست است که برای چند سال در جای خود بایستم و از احساس رضایتی که از کمک به مردم برای امرار معاش به دست می‌آورم لذت می‌برم؟

– ناشناس

فقط شما می توانید تعیین کنید که آیا تحقق کافی است یا خیر. چقدر برای یادگیری در محل کار ارزش قائل هستید و آیا این برای شما مهمتر از کمک به افراد است؟ اگر در حال انجام کاری هستید، ایستادن در جای خود اشکالی ندارد. این رویای بسیاری از مردم است.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما