شغال دو بچه را که در حیاط خوابیده بودند گرفتار کرد

ریس تریکی داممیکتری کاشمر گفت: بر ثر امله یک قلاده شغال در کند شب متوالی، تعدادی از احالی روستای قوزد از تفرین بکش کاله کاشمر مجروح شدند.

بر اساس گزارش های دریافتی از شهرستان، سعید خانزاده افزود: بر اساس گزارشات دریافتی از شبکه بهداشت و درمان کاشمر مبنی بر حمله و عبور یک شغال به چند تن از اهالی روستا، کارشناسان دامپزشکی از شغال قلود شده تسوف نمونه برداری کردند. اهالی کردن

و با اشاره به نمونه برداری از شبکه دامپزشکی کاشمر توسط یک شغال که چهار نفر از اهالی روستای قژد را مورد حمله قرار داده و به شهادت رساند که مجروح و به بیمارستان اعزام شدند، گفت: بلافاصله پس از بستری شدن مصدومان در بیمارستان، قربانیان از حادثه واکسن هاری دریافت کرد و اکنون عمومی است مفید است.

امیر افشار رئیس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر در این خصوص گفت: یک شغال ابتدا عصر وارد منزلی شد که دو کودک پنج و 11 ساله در حیاط خانه خوابیده بودند و به آن حمله کرد.

و مشخص کرد: در آئین دیں یک کامت پیز ساله از کریں کامی جدی دید و بری درمان به ختم‌الانبیاء مشهد عزام شد. کودک 11 ساله نیز در کشمیر تحت درمان اسیر شد.

افشار با بیان اینکه همین شغال همچنان وارد خانه دیگری می شود و به زن جوان و مادرش حمله می کند، گفت: بر اثر حمله و عبور این شغال در مجموع چهار نفر مجروح شدند.

لاشه شغال که تستوبر احالی تلف شده بود، با تحمیل داممیتاقتری شهرستان پس از نصوتوبدری با تمشیدت تمهیدات حنایت شد.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما