تکزاس رنجرز همه کاره می شود تا یک رقیب فوری بسازد

سن دیگو – روز جمعه تلفن بروس بوچی به صدا درآمد و کریس یانگ، مدیر کل تگزاس رنجرز در خط بود. پس از چند گفتگوی عمومی، یانگ دست به کار شد.

او را به بوچی اطلاع داد. جیکوب دگروم مال ماست.

زمان نشان خواهد داد که آیا این حرکت پرفروش، شانس رنجرز را تغییر می‌دهد یا خیر، اما بوچی، یک مدیر بازنشسته که یک دهه پیش مدیسون بامگارنر، تیم لینسکام و مت کین را به سه عنوان قهرمانی در سری جهانی رسانده بود، می‌تواند یک بلیط بخت آزمایی را ببیند. یکی

بوچی در جلسات زمستانی این هفته با توصیف آن تماس تلفنی یانگ گفت: «سرحالی در آن نقطه رخ می دهد. من نمی توانستم بیشتر از این هیجان زده و هیجان زده باشم که توانستیم او را به اینجا بیاوریم.

رنجرز اواخر این هفته دگروم را در گلوب لایف فیلد در آرلینگتون تگزاس به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

سپس، برنامه این است که تابستان آینده خود را دوباره به دنیای بیسبال معرفی کنند. تیمی که در سال‌های 2010 و 2011 در سری‌های جهانی پشت سر هم بازی کرد – رنجرز قربانی اولین قهرمانی بوچی در سانفرانسیسکو در سال 2010 شد – اخیراً روزهای سختی را پشت سر گذاشته و در حال تغییر جدی است.

پس از سه مقام پنجمی در چهار فصل، آنها زمستان گذشته دنیای بیسبال را با امضای قراردادی 10 ساله به مبلغ 325 میلیون دلار با کوری سیگر و مارکوس سمین با قراردادی 7 ساله به ارزش 175 میلیون دلار، دنیای بیسبال را شوکه کردند.

با این کار آنها از رتبه پنجم به رتبه چهارم در AL غرب رسیدند.

بنابراین آنها جان دانیلز، رئیس عملیات بیسبال خود را اخراج کردند و وظایفش را به یانگ سپردند. سپس، آنها بوشی را از بازنشستگی اغوا کردند، مایک مادوکس، مربی قدیمی و بسیار مورد احترام زمین‌بازی را به سازمان بازگردانند و دگروم 34 ساله را که طی پنج سال با مبلغ 185 میلیون دلار قرارداد امضا کرد، به پایان رساندند.

بوچی گفت: «این برای ما بسیار نیاز بود، مردی که قرار است این چرخش را رهبری کند. “شما در مورد یکی از بهترین پرتاب کننده های بازی صحبت می کنید. برای او پیشرو بودن یک نیاز بزرگ برای ما بود. و وقتی بازیکنی مثل این می گیرید باشگاه ما را خیلی بهتر می کند.”

بوشی از زمان بازنشستگی خود در سانفرانسیسکو پس از فصل 2019 از بازی دور بوده است. اما او در حال تماشا و مشاهده است و به طور فزاینده ای احساس خارش برای بازگشت دارد. این یانگ بود که از رابطه خود با مدیر سابقش نه تنها تصمیم گرفت که به گودال بازگردد، بلکه این کار را در تگزاس نیز انجام دهد.

بوچی که در سال 2006 یانگ را در سن دیگو مدیریت کرد، گفت: “او علاقه واقعی به تلاش برای ایجاد یک فرهنگ برنده در تگزاس دارد.” او از آنجاست. او اهل منطقه دالاس است. برای او معنی زیادی دارد. بهبود باشگاه توپ برای هواداران و رسیدن به بازی بیسبال عالی و امیدوارم که به فصل پسین بازگردیم و در نهایت امیدوار به کسب قهرمانی باشیم، بسیار معنی دارد.

“و او از آن خودداری نمی کند. و شما اشتیاق را احساس می کنید. شما می توانید آن را احساس کنید، انگیزه او برای انجام این کار. و به شما الهام می بخشد. من صادقانه خواهم گفت. مطمئناً برای من مفید بود.»

شروع چیزی در تگزاس به معنای پایان چیزی در کوئینز بود، جایی که دگروم برنده دو جایزه Cy Young (2018 و 2019)، یک جایزه تازه کار سال (2014) شد و کمک کرد تا آنها را در یک سری جهانی (2015) قرار دهند. بیلی اپلر، مدیر کل متس، به سرعت به جای دگروم جاستین ورلاندر، برنده ی حاکم بر جایزه لیگ آمریکایی Cy Young را جایگزین کرد، در حالی که چند دقیقه به دگروم پیامک داد تا به او تبریک بگوید و برای او آرزوی سلامتی کند.

اپلر گفت: “او یک پرتاب کننده عالی است.” او خاطرات بسیار خوبی را برای طرفداران متس به ارمغان آورد. برای او بهترین ها را آرزو می کنیم.

“دلمون براش تنگ میشه.”

در تگزاس، دگروم با چرخشی روبرو خواهد شد که شامل جان گری راست دست نیز می شود که قبلاً در کلرادو به میدان رفته است. مارتین پرز چپ دست، که رنجرز در ماه مارس گذشته به عنوان بازیکن آزاد با او قرارداد امضا کرد و نتایج تماشایی داشت. و راست دستان جیک اودوریزی که ماه گذشته در معامله ای با آتلانتا خریدند و دین دانینگ.

این گروه روز سه‌شنبه زمانی تقویت شد که تیم با اندرو هینی، یک چپ دست کهنه کار، با قراردادی دو ساله به مبلغ ۲۵ میلیون دلار به توافق رسید.

در حالی که بوچی همیشه با پیتینگ پیروز شده است، و بومگارنر، لینسکوم و کاین همگی در سانفرانسیسکو رشد کرده بودند، رنجرز در تلاش است تا چرخشی را با هم بسازد که پایدار بماند و به آنها فرصت بدهد.

برای کمک به این عمل متعادل کننده، آنها با مدوکس به گذشته غوطه ور شدند. مدوکس که مدت‌ها به عنوان یکی از بهترین مربیان بازی به حساب می‌آمد، از سال 2009 تا 2015 در تگزاس حضور داشت و سپس به واشنگتن و سپس سنت سنتز رفت. لویی.

بوچی اضافه شدن مدوکس را “بزرگ” می نامد.

بوچی گفت: «او در آنجا تاریخ دارد. «او در آنجا موفقیت داشت. او هر جا که رفته موفق بوده است. مایک، او به عنوان یکی از بهترین مربیان زمین بازی در نظر گرفته می شود. و با تجربه، دانش و موفقیت او، این فقط یک تناسب عالی است.

“برای من هم مناسب است. مناسب برای کارکنان پیتینگ. و برای شنیدن صدای او، راستش را بخواهید، برای توسعه این آهنگ در تگزاس کمی مشکل بوده است. و بنابراین، ما او را در حال حاضر هدایت کردیم. و او یک تفاوت‌آفرین است.»

حرکات رنجرز در این فصل خارج از فصل اخیر مردم را مورد توجه قرار داده است. برای یک چیز، اضافه کردن بوشی 67 ساله به داستی بیکر 73 ساله هیوستون، میانگین سنی مدیران را در غرب AL افزایش می دهد.

اسکات سرویس، مدیر مارینرز، 55 ساله، با خنده گفت: «تجربه و تعداد سال‌های مدیریت شده افزایش یافته است. “من جور دیگر نمی گویم.

بدیهی است که آن بچه ها کارهای زیادی در حرفه خود انجام داده اند و من برای هر دوی آنها احترام زیادی قائلم. آنها مطمئناً موفق بوده اند. همه چیز بالاتر است.»

بیکر که Astros او از قهرمانی خود در سری های جهانی دفاع خواهد کرد، گفت که تنها حرکات تهاجمی تگزاس نیست که در سال 2023 یک بخش سخت تر را ایجاد می کند. او به خرید هانتر رنفرو از میلواکی توسط لس آنجلس اشاره کرد. ماه گذشته و این واقعیت که آنها باید آنتونی رندون سالم داشته باشند. و پس از شکستن خشکسالی دو دهه پلی آف، مارینرز در این فصل خارج از فصل با بازیکن پایه دوم کلتن وانگ و تئوسکار هرناندز بازیکن خارج از زمین مبادله کردند.

بیکر که وارد چهارمین فصل خود در هیوستون می‌شود، گفت: «پیش‌بینی می‌کنم که بازی‌های کمتری برای پیروزی در بخش ما نسبت به هر زمان دیگری از زمانی که من آنجا بوده‌ام، صرفاً به این دلیل که برابری بیشتری وجود دارد، طول می‌کشد. و برخی از تیم‌هایی که سال گذشته در برابر آن‌ها 14 بر 4 بودید، می‌توانید در نهایت 7 تیم را به پایان برسانید و هر چه باشد، چون آنها در حال شکست هستند. هیچ حصیر واقعی وجود ندارد که فقط فکر کنید می خواهید آن را جارو کنید. بنابراین، این چیزی است که من پیش‌بینی می‌کنم.»

تگزاس می گوید که پس از امضای deGrom تمام نشده است. رنجرز می‌خواهد یک خفاش دیگر و بازی‌های بیشتری اضافه کند.

و سپس، آنها همه چیز را به بوچی می سپارند و به او اجازه می دهند کارش را انجام دهد.

بوچی گفت: «چندی پیش نبود که تگزاس رنجرز بیسبال واقعاً خوبی بازی می کرد. و این فقط چیزی بود که من را هیجان زده کرد. من می‌خواستم بخشی از آن باشم، زیرا می‌دانستید که آنها آماده بودند تا ابزارهایی را برای کمک به این اتفاق در اختیار ما بگذارند.»

او گفت که بزرگترین چیزی که آنها در مورد آن صحبت کردند، نیاز به بهبود توپ اولیه بود. او معتقد است همه چیز با زمین بازی و دفاع شروع می شود. اما او همچنین معتقد است که به اندازه کافی وزنه برداری انجام شده است که بتواند زودتر از دیرتر در تگزاس برنده شود.

او می‌گوید: «گاهی اوقات، وقتی سال‌های سختی را پشت سر می‌گذارید، آخرین بخش این فرآیند این است که باور کنید می‌توانید برنده شوید. “و این چیزی است که اکنون باید اتفاق بیفتد. این وظیفه من و کادر مربیگری خواهد بود.”

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما