تیم کوک اپل برای ساختن تاریخ طولانی مدت هیجان زده است اخبار فناوری

اپل 25 سال حضور خود را در هند به پایان رساند. به همین مناسبت، تیم کوک، مدیر عامل اپل، یادداشت ویژه‌ای را به اشتراک گذاشت که در آن گفت که اپل “هیجان زده است که بر اساس تاریخ طولانی خود در کشور ایجاد کند و از مشتریان خود حمایت کند.”

کوک در بیانیه ای گفت: در اپل، ماموریت ما غنی سازی زندگی و توانمندسازی مردم در سراسر جهان است. هند دارای چنین فرهنگ زیبا و انرژی باورنکردنی است، و ما هیجان زده هستیم که تاریخ دیرینه خود را بسازیم – از مشتریان خود حمایت می کنیم، در جوامع محلی سرمایه گذاری می کنیم، و با هم برای ساختن آینده ای بهتر با نوآوری هایی که به بشریت خدمت می کنند، کار می کنیم. او اضافه کرد.

علاوه بر این، اپل همچنین نقاط عطف کلیدی خود را که در طول سال ها در هند به دست آورده است، به اشتراک گذاشت. این شرکت در یک پست وبلاگی فاش کرد که در حال حاضر از بیش از یک میلیون شغل در کشور پشتیبانی می کند. اپل در یک پست وبلاگی نوشت: «گواهی بر رشد فوق العاده توسعه دهندگان در هند، پرداخت های اپ استور به توسعه دهندگان در این کشور از سال 2018 بیش از سه برابر شده است.

«در شتاب دهنده طراحی و توسعه برنامه iOS در بنگالورو، اپل به صورت تک به تک با توسعه دهندگان کار می کند تا به ارتقای برنامه های آنها از خوب به عالی کمک کند. این شرکت افزود: از سال 2017، شتاب دهنده جلساتی را برای بیش از 15000 توسعه دهنده میزبانی کرده است و آنها را قادر می سازد تا بر اساس ایده های خود ساخته شوند و برنامه های پیشرفته را به بازار بیاورند.

این شرکت همچنین به اشتراک گذاشت که برنامه‌های کلاسیک Apple Music و Apple Music تازه راه‌اندازی شده، هنرمندان محلی مانند Mali، Armaan Malik، DIVINE، و Sandunes را از طریق سرپرستی و سرمقاله‌ای متخصص ارتقا می‌دهند. علاوه بر این، این شرکت گفت که این شرکت قصد دارد تا سال 2030 برای زنجیره تامین و محصولات خود 100 درصد کربن خنثی شود. این شامل تاسیسات تولیدی شرکت در هند نیز می شود. اپل گفت که شرکای زنجیره تامین تولید هندی خود متعهد به استفاده 100 درصد از انرژی پاک برای عملیات اپل هستند.

صحبت در مورد تولید آیفون در هند. اپل اعلام کرد که در سال 2017 تولید آیفون را در هند آغاز کرد و از آن زمان با تامین کنندگان برای مونتاژ مدل های آیفون و تولید تعداد فزاینده ای از قطعات همکاری کرده است. این شرکت نوشت: “کار اپل با تامین کنندگان هندی در هر اندازه ای از صدها هزار شغل در سراسر کشور پشتیبانی می کند.”

علاوه بر این، این شرکت با مجموعه‌ای از سازمان‌های غیردولتی در کشور از جمله بنیاد آکانکشا، EnAble هند، و کالج بین‌المللی بره‌فوت و فرانک واتر در میان سایرین کار می‌کند.

شایان ذکر است که این خبر اندکی پیش از راه اندازی فروشگاه های خرده فروشی خود در این کشور در بمبئی و دهلی در اواخر این هفته منتشر می شود.

(این داستان اولین بار در Techlusive ظاهر شد)

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما