راهنمای خرید آنتی ویروس برای مقابله با ته

در عصر فناوری اطلاعات که همه‌ی ما به صورت دائم با اینترنت و دستگاه‌های الکترونیکی در تعامل هستیم، یکی از مسائل بسیار مهم و حساسی که نیازمند توجه و مراقبت است، موضوع امنیت داده‌های شخصیمان است. با توجه به گسترش روزافزون ویروس‌ها و نرم افزارهای خطرناک در فضای مجازی، نیازمند استفاده از آنتی ویروس قوی و پایدار می‌باشیم.

تهدیدات خرید آنتی ویروس

با افزایش تهدیدات امنیتی در محیط دیجیتال، بازار خرید آنتی ویروس نیز پرشور و پر رقابت شده است. اما به دلیل وجود نرم افزارهای جعلی و پراکنده در بازار، خرید آنتی ویروس مناسب و اعتمادساز، به چالشی تبدیل شده است.

اهمیت خرید آنتی ویروس:

زیرا برای پیدا کردن نسخه اورجینال این آنتی ویروس قدرتمند باید از منبع ارائه دهنده آن کاملاً مطمئن باشید. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا حسابهای بانکی ما اهمیت بسیاری برای ما دارند و اگر آنتی ویروس اورجینال خرید نکنیم ممکن است اطلاعات حسابهای بانکی ما هک شود و دارایی های ما به خطر بیوفتد. شرکت مک‌آفی McAfee در کالیفرنیا قرار دارد در سال ۱۹۸۷ توسط جان مک‌آفی تاسیس شد.

  • حفاظت از داده‌های شخصی و حساس
  • برای مثال، Scanning تصاویر، موزیک و ویدئوها خیلی سریع تر از فایل های DLL و یا فایل‌های اجرایی صورت می گیرد. دسترسی سریع به بخش های مختلف یک آنتی ویروس و تنظیمات ساده و کاربرپسند، یکی از گزینه هایی است که سبب محبوبیت آنتی ویروس در میان کاربران می شود. البته این پارامتر، یک پارامتر تعیین کننده برای انتخاب یک آنتی ویروس نیست و نسخه های امروزی، تقریباً امکان و گزینه‌های مشابهی دارند. Kaspersky Lab با کسپر اسکای شما با چیزی فراتر از یک آنتی ویروس ساده روبرو هستید. در مقایسات انجام شده در سال های مختلف همواره نام کسپر اسکای به عنوان یکی از بهترین ها مطرح بوده است. بعد از تستی که از آنتی ویروس های مختلف گرفته شد، تنها کسپرسکی توانست تمام تهدید ها را به طور کامل رفع کند.

  • جلوگیری از نفوذ ویروس‌ها و بدافزارها به سیستم عامل شما
  • عملکرد نسخه های ESET Endpoint از نظر کارایی با نسخه های خانگی نود 32 و اینترنت سکیوریتی مشابه است با این تفاوت که ایست اندپوینت را علاوه بر سیستم عامل های خانگی روی ویندوز های سرور هم میتوان نصب کرد. نسخه های اندپوینت شامل ESET Endpoint Antivirus و ESET Endpoint Security می شود. نسخه ESET Endpoint Antivirus فقط موتور آنتی ویروس را دارا می باشد نسخه ESET Endpoint Security علاوه بر آنتی ویروس از فایروال قدرتمندی نیز بهره می برد. نصب و به روز بودن این ابزارهای آنتی ویروس برای کاربران بسیار مهم است، زیرا رایانه ای بدون نرم افزار آنتی ویروس در عرض چند دقیقه پس از اتصال به اینترنت آلوده می شود. بمباران و حملات بدافزاری دائمی است، به این معنی که شرکت های آنتی ویروس باید به طور مرتب ابزارهای تشخیص خود را به روز کنند تا با بیش از قطعه بدافزار جدید ایجاد شده روزانه مقابله کنند. نرم افزار آنتی ویروس در ابتدا برای شناسایی و حذف ویروس های رایانه ای توسعه یافت، از این رو نام آن به این نام است.

  • حفظ و بهینه‌سازی عملکرد دستگاه الکترونیکی

اما مصرف‌کنندگان باید روی ویژگی‌هایی مانند حفاظت از سرقت هویت، امنیت تلفن همراه، و گزینه‌های پشتیبانی در مورد امنیت داده‌هایشان نیز پافشاری کنند – ویژگی‌هایی که معمولاً در راه‌حل‌های رایگان وجود ندارند. توصیه تیم پی سی باز به شما همراهان عزیز خرید آنتی ویروس است باکیفت است به هیچ عنوان از نمونه های رایگان استفاده نکنید. برای بسیاری از کاربران، مخصوصاً آن دسته از کاربرانی که کامپیوتر آن‌ها کمی قدیمی شده است، این مسئله مهم است که آنتی ویروس نصب شده، سبب کـُندی عملکرد کامپیوترشان نشود. اما نباید فراموش شود که هدف اصلی از نصب آنتی ویروس، ایجاد و حفظ امنیت است. طبیعی است که وقتی آنتی ویروسی، برای محافظت از سیستم شما، درگیر پیاده‌سازی روش های تعریف شده‌اش است، مقادیری از منابع CPU شما را اِشغال می کند و این امر، کــُندی نسبی سرعت سیستم را به دنبال دارد. زیرا کامپیوترهای امروزی کهCPU آن ها از تکنولوژی Core بهره‌مند است (نظیر Corei5 یا Corei7)، کمتر دچار افت سرعت می شوند.

خرید آنتی ویروس

راهنمای خرید آنتی ویروس

ویندوز یکی از محصولات شرکت مایکروسافت است که به عنوان محبوب ترین سیستم… ◀ از این پس فایل های آپدیت آفلاین آنتی ویروس ها فقط در یکم ماه میلادی در سایت قرار خواهد گرفت. ▪️ ثبت سفارش خرید اکانت مکافی به این معنی است که شما تمامی قوانین و نکات ذکر شده و همچنین قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی مجازیته را پذیرفته اید. همه نوع تهدید از جمله ویروس، روت کیت، کرم و جاسوس افزار ها را در محیط شبکه آنلاین یا آفلاین شما نابود می کند.

دسته‌های محصولات

برای مقابله با ته خرید آنتی ویروس و انتخاب بهترین راهکار، می‌توانید از راهنمای زیر استفاده کنید:

کاربران باید اسکن ها و به روز رسانی ها را به صورت دستی انجام دهند و معمولاً نسخه های رایگان نرم افزار آنتی ویروس در برابر پیوند به وب سایت های مخرب یا کدهای مخرب و پیوست های ایمیل ها محافظت نمی کنند. در زمان خرید آنتی ویروس باید دقت کنید تا نرم افزار مناسب را تهیه کنید. ارائه دهندگان محبوب محصولات آنتی ویروس رایگان و تجاری شامل AVG Technologies، Kaspersky، Malwarebytes، McAfee، Norton و Trend Micro هستند. اما دیگر آنتی ویروس اورجینال که در این فروشگاه به فروش میرسد و شما عزیزان میتوانید آن را خرید فرمایید آنتی ویروس اورجینال ای ست (نود32) میباشد. آنتی ویروس ای ست نود32 از سال 1380 به صورت رسمی در ایران وارد و به صورت پکیج آنتی ویروس اورجینال به فروش رسید که با خرید بالای ایرانیان مواجه شد.

البته آنهایی هم که طرفدار آنتی ویروس اورجینال ای ست نود32 هستند خرید و فروش آنتی ویروس ای ست نود32 را پیشنهاد میدهند. خیر.در جدیدترین نسخه نرم افزار امکان نصب بر روی ویندوز 7 نیست و باید نسخه های پایین تر از 16 را دانلود و نصب نمایید.لایسنس آنتی ویروس نود 32 از سیستم عامل ویندوز 10 و 11 پشتیبانی میکند. برای نصب نرم افزار آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus روی سیستم عامل ویندوز ابتدا باید فایل نصب را از اینجا دانلود و نصب کنید. راهنمای نصب لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus را اینجا مطالعه کنید. بر خلاف آنتی ویروس های کرک شده، لایسنس های اورجینال کاملا امنیت سیستم را تضمین می کنند.

1. تحقیق کنید

خرید لایسنس آنتی ویروس ویندوز سرور ورژن فایل سکیوریتی

مطالعه و تحقیق در مورد آنتی ویروس‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا با قابلیت‌ها، عملکرد و قیمت‌های مختلف آن‌ها آشنا شوید. همچنین، نظرات و تجربیات کاربران دیگر را نیز بررسی کنید.

ممکن است در زمان هایی نیاز به غیرفعال کردن آنتی ویروس باشد، همیشه بعد از انجام کارها یادتان باشد که آنتی ویروس خود را دوباره فعال کنید. اگر بخواهید آنتی ویروس جدیدی را نصب و استفاده کنید حتما یادتان باشد که آنتی ویروس قبل را بطور کامل حذف کنید. Scareware لینک های مخرب نمایش دهنده هشدارهای مختلف امنیتی به یکی از محبوب ترین تاکتیک های مجرمان اینترنتی تبدیل شده اند. این هشدارها شما را از ویروس های کامپیوتری که به ادعای آنها در کامپیوتر شما وجود دارند می ترسانند و شما را تشویق به کلیک بر روی لینک مورد نظرشان و دانلود نرم افزار ارائه شده خودشان می کنند. آنها شما را از وجود ویروس های موجود بر روی کامپیوترتان می ترسانند اما درواقع این ویروس ها وجود خارجی نداشته و شما بر روی لینک برنامه های مخرب کلیک کرده و آنها را دانلود خواهید کرد. محصولات این شرکت شامل محصولات ذخیره سازی StormaX، لایسنس اورجینال کسپرسکی، سیستم ذخیره سازی Open-E و آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک می‌باشد.

2. بررسی قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

بانک اطلاعاتی مبتنی بر تکنولوژی ابر ESET، باعث افزایش سرعت اسکن و کاهش اسکن های کاذب می شود. آنتی ویروس هایی که عدد نمودار آن‌ها بیشتر است، کمتر باعث کــُندی سرعت سیستم می شوند. ما قصد داریم با اطلاع رسانی مهمترین خبرها و فعالیت های جدید صورت گرفته در این حوزه، کاربران را در استفاده ایمن تر از دستگاه خود یاری رسانیم.

قبل از خرید، با دقت قابلیت‌ها و ویژگی‌های هر آنتی ویروس را بررسی کنید. مطمئن شوید که نرم افزار انتخابی شامل ویژگی‌هایی مانند حفاظت در برابر ویروس‌ها، جاسوس‌افزارها، رمزگذاری اطلاعات و به روزرسانی منظم است.

3. سازگاری با سیستم عامل

مزایای خرید و استفاده از لایسنس آفیس اورجینال

مطمئن شوید که آنتی ویروس قابل اجرا بر روی سیستم عامل دستگاه شماست. همچنین، توجه کنید که آن با سایر نرم افزارهای فعال روی دستگاه شما سازگاری دارد و باعث کندی یا ناسازگاری در عملکرد سیستم شما نشود.

نرم افزار آنتی ویروس (مخفف نرم افزار AV)، به عنوان ضد بدافزار شناخته می شود، یک برنامه کامپیوتری است که برای جلوگیری، شناسایی و حذف بدافزار استفاده می شود. خرید آنتی ویروس اصل به شیوه استفاده و اهمیت اطلاعات کاربران بستگی دارد. منظور از آنتی ویروس مناسب برای کاربران خانگی، شرکتی و سازمانی چیست؟ این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا بتوانید بهترین آنتی ویروس را برای شرکت، کامپیوتر شخصی یا موبایل و تبلت خود انتخاب کنید. کلیه لایسنس های خانگی اورجینال بوده و به صورت اتوماتیک آپدیت می شود و از به روزترین ورژن نرم افزار آنتی ویروس نسخه رسمی eset.com (آخرین ورژن) پشتیبانی میکند . همانطور که می دانید، خرید آنتی ویروس اورجینال و معتبر، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

4. پشتیبانی فنی و به روزرسانی‌ها

نیازمندی‌های شما در طول استفاده از آنتی ویروس ممکن است تغییر کند. لذا، اطمینان حاصل کنید که شرکت سازنده نرم افزار مورد نظر به روزرسانی‌های منظم اقدام می‌کند و پشتیبانی فنی قوی برای مشکلات فنی و احتمالی ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید از این آنتی ویروس به صورت مداوم و به شکلی کاملاً ایمن استفاده کنید و دیگر هیچ گونه نگرانی بابت در خطر بودن فایل‌های شخصی، شرکتی و یا سازمانی خود نداشته باشید. شما همچنین می‌توانید برای فعال سازی آنتی ویروس ESET از طریق پشتیبانی سایت راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. ضمن اینکه برای خرید ایست سازمانی خرید آنتی ویروس نود ۳۲ این آنتی ویروس هم می‌توانید از سایت بنیان سافت استفاده کنید. این گروه در زمینه فروش License یا همان Serial Number فعال‌‌ سازیِ آنتی ویروس های مشهور جهان برای حفاظت از رایانه در حال فعالیت است و همچنین با ارائه آموزش ها و راهنمایی های لازم به کاربران ، آن ها را در ارتقاء سطح اطلاعات در این زمینه یاری می دهد.

5. مقایسه قیمت‌ها

خرید آنتی ویروس

  • اگر زمان استفاده از برنامه شما به اتمام برسد دیگر بروزرسانی های جدید به دست شما نخواهد رسید.
  • عموم شرکتهای ارائه دهنده آنتی ویروس فقط آنتی ویروسهای گروه ۱ و ۲ را تولید می کنند.
  • سرعت جستجو و آنالیز فایل‌ها، پارامتری است که می تواند مشغولیت CPU را رقم بزند.

برای خرید آنتی ویروس، قیمت نیز یکی از ملاک‌های مهم است. پیش از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و با دقت جزئیات پلن‌ها و نحوه‌ی پرداخت را بررسی کنید. بهتر است از تعرفه‌های سالانه یا دائمی استفاده کنید تا هزینه‌های اضافی را جلوگیری کنید.

فروشگاه اورجینال کی لایسنس آنتی ویروس اورجینال 100% اصل با بهترین و ارزانترین قیمت به شما تحویل میدهد تا شما بتوانید آنتی ویروس خود را با اطمینان خرید نمایید. در صورت خرید آنتی ویروس اورجینال از اورجینال کی آپدیتهای آنتی ویروس شما به صورت اورجینال از سرور اصلی شرکت های کسپرسکی ، ای ست نود32 ، بیت دیفندر ، نورتون سیمانتک و اف سکیور دریافت خواهید کرد. فروشگاه اورجینال کی برگشت 100% مبلغ پرداختی جهت خرید آنتی ویروس اورجینال را در صورت بروز مشکل در آنتی ویروس اورجینال تضمین میکند.

در نهایت، خرید آنتی ویروس مناسب نه تنها امنیت داده‌های شما را تضمین می‌کند، بلکه از عملکرد سیستم عاملتان نیز حفاظت خواهد کرد. با رعایت راهنمای خرید آنتی ویروس، می‌توانید بهترین راهکار را برای مقابله با ته خرید آنتی ویروس پیدا کنید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما