زندگی، مرگ و فوت فتیش

برخی از محققان این فرضیه را مطرح کرده اند که فوت فتیش به عنوان پاسخی به اپیدمی های بیماری های مقاربتی افزایش می یابد. باعرض سلام با توجه به اینکه شما درگیر با مسیله جدی در حوزه جنسی می باشید بصورتی که این اختلال شما را درآینده دچار مشکل خواهد نمود ، بهتر است هرچه زودتر برای درمان به روانشناس مراجعه بفرمایید زیرا با اقدام هرچه سریع تر شما برای درمان ، امکان بهبودی را در شما افزایش می دهد . در صورتی که روانشناس یا روانپزشک تشخیص دهد که نوع خاصی از یادگارپرستی، اختلال روانی است، درمان را آغاز میکند. به عبارتی همه انسان ها در مسائل جنسی خود دارای فتیش (یا همان سلیقه) هستند. زیر بغل (به انگلیسی: Armpit یا Axilla یا Underarm یا Oxter) ناحیهای در بدن انسان است که بازو به شانه متصل میشود.

به گزارش وبلاگ داستان نویسی، فوت فتیش یکی از رایج ترین فتیش ها در میان انواع آنست که می تواند به شکلی بسیار عادی یا به صورت بیمارگونه در شخص وجود داشته باشد. تنها موضوعی که وجود دارد راهنمایی افراد در جهت درست است و بدیهی است که این راهنمایی با مذمت، توهین، سرزنش، تحقیر و تابو پنداری امری ست ناشدنی! لطفا منو راهنمایی کنید. مخصوصا اگر در دوران بلوغ انرژی بالای جنسی آن ها در جهت درستی راهنمایی نشده باشد. موی سیاه زیربغل همچون موی زهار در دوران بلوغ رشد کرده و این در هر دو جنس مرد و زن یکسان میباشد. به خوبی می دانیم که مشکلات جنسی و تبعات آن ، در تمامی دوره ها وجود داشته و تا امروز حل نشده باقی مانده است اما فراموش نکنیم که تا دو دهه قبل ، جوانان ما این حس را اینقدر شدید نداشته اند … 《دلیل به وجود آمدن این بیماری می تواند،ریشه در کودکی داشته باشد،معمولا کودکانی که مورد آزارهای جنسی و پرخاشگری بزرگسالان قرار گرفته اند یا در سنین کم، شاهد روابط جنسی پدر ومادر خود بوده اند یا در خانواده های نابسامان که دعوا و جر بحث، پایه و اساس آن را تشکیل داده،پرورش یافته اند میتوانند مستعد ابتلا به این بیماری و اختلال باشند.》 این متن شما توهین به افرادی هست که این گرایش رو دارن.

هنگامی که اعضای خانواده دورهم در میز ناهار خوری . پای یکی از اعضای خانواده را به بوس کردن میپرداختم. ولی اگر از بین 2 زوج یکی از آن ها تمایل به رابطه جنسی داشته باشد آن گاه تبدیل به یک هدف می گردد! حالا این تمایل به پا می تواند بگونه ای نمود این مسائل روحی در سلیقه جنسی آنان باشد. در بین کسانی که اعضای بدن را می پسندیدند، فتیش پا و انگشت دارای بالاترین میزان بود و 47 درصد اشخاص شرکت نماینده به این فتیش علاقه داشتند. در بین کسانی که اعضای بدن را میپسندیدند، فتیش پا و انگشت دارای بالاترین میزان بود و ۴۷ درصد اشخاص شرکتکننده به این فتیش علاقه داشتند. در این موارد، بازی جنسی به عنوان یک جایگزین جنسی امن در نظر گرف می شود با این حال، محققان خاطرنشان کردند که این همهگیریها با دورههای رهایی نسبی زنان همپوشانی داشتند. فوت فتیش یعنی همان سلیقه جنسی که در آن شخص به پا های شریک جنسی اش علاقه دارد؛ که این علاقه می تواند همانند علاقه همه مردان دیگر به سایر اندام های زنانه یا علاقه همه زنان به ویژگی های مردانه باشد.

ادریس البا بازیگر از سال 2013 در مصاحبههای خود تأیید کرده است که او فتیش پا دارد، برای مثال در سال 2016 به یو کی اسکوایر گفت: “من فتیش پا دارم و به پاهای زنان علاقه مندم.”، و او زمانی به این سوال پاسخ داد که از همه نظر به رسانه پلی گراف برای وانیتی فر در سال 2019 نیز در ارتباط بود. دقیقا من هم با شما موافقم آقای سروش هر وقت من از شما نظر خواستم،نظر بدید. هنگامی که من سه یا چهار ساله بوده ام .

بر طبق تجربیات بالینی این گونه انحرافات جنسی و یا بیماری های جنسی . به نظر بنده افراد به دلیل عدم دستیابی جنسی و شکست های ارتباطی و جذابیتی از رابطه جنسی انتظاراتی را پیدا می کنند که بر پایه حسرت می باشد تا واقعیت . به نظر می رسد فتیشیسم بو (مربوط به بوی پا) نقش مهمی در فتیشیسم پا دارد و ارتباط نزدیکی با آن دارد: در یک مطالعه در سال 1994، 45 درصد از کسانی که فوت فتیش داشتند مشخص شد که با جوراب یا پاهای بدبو تحریک می شوند.

فوتجاب همچنین به عمل استفاده پا یا انگشتان فرد برای تحریک پستانها یا فرج شریک زن به کار برده میشود. اگر واقعا منشا فوت فتیش این افراد همین مشکل باشد پس آن ها با حل کردن صورت سوال (یعنی رسیدگی به مشکل خود کم بینی یا هر مشکل دیگر) می توانند به تدریج یک رابطه عادی را تجربه نمایند. بعدخودم یه کم مطلب تو اینترنت خوندم و با این بیماری آشنا شدم. اما جدای از تعارض فرهنگ و مذهب با مبحث فوت فتیش بیمارگونه، بسیاری از روانشناسان اعتقاد دارند که افراد مبتلا به فوت فتیش دچار خود کم بینی و تمایل به انتقام گیری از خود می باشند. بهتر است افرادی که تمايلات فوت فتیش دارند ، اول محرك ها را از بین ببرند . در برخورد با گرایشات جنسی گوناگون آن هم با موضوعی مانند فوت فتیش بیمارگونه که واقعا تا خود شخص دچارش نگردد نمی تواند حس و حال شخص مبتلا را درک کند، باید یک رویکرد سیستماتیک فراتر از امر و نهی کردن در پیش گرفت و ریشه این تمایلات را پیدا کرد.

اما مفهوم فتیش بسیار فراتر از این هاست. در حالی که بسیاری از آثار علمی در این زمینه وجود دارد، ولی باید بدانید نتایج آنها اغلب به عنوان بسیار حدس و گمان در نظر گرفته می شود. پس همه فتیش هایی که وجود دارند می توانند یا فتیش عادی باشند یا اینکه از نوع شدید آن (فتیش بیمارگونه) باشند. بعضی از مردان علاقه جنسی زیادی نسبت به پاهای زن دارند. اغلب کسانی که تمايلات فوت فتیش دارند بیشتر از هركسي مي دانند که این حس ، جز ضرر چيز ديگري ندارد اما باز اصرار دارند که الگویی برای تحقیر دیگران تجویز کنند که شامل فانتزی ها و تجربه های متنوع جنسی ست . بتدریج احساس غم می کند و مایل است روش های ترک خودارضایی را تجربه کند. √ برای انجام ماساژ پاها، روی یک صندلی کوتاه بنشینید و تمام قسمت های کف پا، رویه پا، پاشنه پا و انگشتان پا را به آرامی ماساژ دهید. √ برای ماساژ پا یک دست خود را روی پا و دیگری را زیر کف پا قرار دهید و به آرامی از انگشتان پا به سمت قوزک ماساژ دهید و این حرکت را به سمت انگشتان ادامه داده و تکرار کنید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما