(ویدئو) جنگ در اوکراین و پناهگاه های هسته ای در آلمان

جنگ در اوکراین و پناهگاه های هسته ای در آلمان

این رابرت شوین است و او ما را به یک تور در پناهگاه های شهر کلن آلمان می برد که برای محافظت از بیش از 2300 نفر در طول جنگ هسته ای طراحی شده است.

به روگر فرارو، شوین باخر ریس انجمون اکتونسازی جنگ سرد در علمان است، زمانی که نیمی از کیشر پشت پرده اهنین بود.

در ابتدای سال جاری، دولت آلمان اعلام کرد که به فکر ارتقای امکانات از این طریق -آنهایی که خارج از رده بودند- و حتی به دلیل جنگ در اوکراین است. در دهه 1960 این پناهگاه دارای 2000 پناهگاه بود و به تدریج همه آنها را تعطیل می کرد. فقط 599 تاسیسات هنوز در خدمت هستند.

در ماه دسامبر، آلمان قرار است تمام آلارم های اضطراری طبیعی خود را به طور همزمان با پیام های متنی روی تلفن هر فرد آزمایش کند. به آن «روز هشدار» می گویند و این دومین بار در تاریخ است که این کار انجام می شود. شهرهای سراسر آلمان نیز برای سناریوهایی مانند قطع برق آماده می شوند.

تاسیسات Schwienbacher در یک ایستگاه مترو ساخته شده و با وجود اینکه در حال حاضر در خدمت نیستند، ناگهان این سوال پیش می آید که آیا می توانند در چنین شرایط غیرقابل تصوری از آنها استفاده کنند؟

پناهگاه هسته ای دقیقاً همان تأسیسات دفاع غیرنظامی است و تفاوت زیادی بین پناهگاه و تأسیسات دفاع غیرنظامی وجود دارد.

اوکراین تنها 9 ساعت با برلین فاصله دارد. هیچ تهدید فوری وجود ندارد، اما نظرسنجی یک شرکت بیمه در این ماه نشان می دهد که 42 درصد آلمانی ها از جنگی که فرزندانشان درگیر آن هستند می ترسند، در مقایسه با 16 درصد در سال گذشته.

شرکتی به نام BSSD برای کیتینیتی که می‌ساد. این یک صنعت خاص است، اما فقط به این دلیل که من رشد زیادی در تجارت گزارش می کنم. انها سالانه محدودیت سد فروش دارد. بعد از شروع جنگ در اوکراین گفتند 300 درصد افزایش داشته است.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما