ضعیف ترین پیوند شما از آن برای خردکن سبزیجات استفاده کنید

خردکن USB کوچک دارای 3 تیغه است که عملکرد عالی را ارائه می دهد. 8 تیغه متنوع به شما امکان می دهد به راحتی خرد کنید، تکه کنید، تکه کنید یا رنده کنید، در حالی که 3 تیغه خردکن با اندازه های مختلف و 5 تیغه قابل تعویض، برش و جولین کردن را آسان می کند. چندین کاربر گزارش دادند که تیغه‌ها هنگام خرد کردن به راحتی خم می‌شوند، که می‌تواند باعث شود قاب تیغه‌ها به قاب خردکن رنده شده و تکه‌های پلاستیکی را که داخل ظرف گیره می‌افتد، کنده شود. همان‌قدر که ما SHOOF را دوست داریم، می‌توان آن را با افزودن یک رنده خردکن و یک کیف حمل برای اتصالات و ابزار اضافی بهبود بخشید تا آن را تا حد امکان فشرده نگه دارد. ممکن است بتوانید بیشتر این ضمائم را در ظرف گیره قرار دهید، اما SHOOF یک کیف ذخیره برای این قطعات اضافی ندارد.

ظرف نگهداری و ابزار تمیز کننده موجود در بسته. با این حال، برخلاف ماندولین سنتی فرانسوی یا ژاپنی، این یک ظرف جادار جداشدنی برای گرفتن تمام سبزیجات آماده دارد. خردکن OXO Good Grips یک ویژگی خاص دارد: یک ظرف با انتهای باز که به شما امکان می دهد غذای خرد شده خود را بدون درآوردن آن بیرون بریزید. علاوه بر این، به دلیل کانتینر شکار بزرگ، فضای پیشخوان بیشتری را نسبت به چندین انتخاب دیگر در این لیست اشغال می کند. محصول به طور خودکار در یک ظرف ذخیره سازی چهار فنجان داخلی بارگیری می شود که مفید است و با ضمانت مادام العمر همراه است که طولانی ترین ضمانت موجود در این لیست را دارد. ماندولین دارای محافظ بزرگی است که از شما محافظت می‌کند و دارای دو جعبه ذخیره‌سازی است – یکی برای ضمیمه‌های بزرگ‌تر و دیگری برای موارد باریک‌تر – بنابراین می‌توانید آن را به‌طور مرتب در جای خود قرار دهید. SHOOF با دو شبکه خرد کردن، یک اسپیرالایزر و یک خردکن آن را ساده نگه می‌دارد. اگر به دنبال چیزی ساده و سرراست هستید، OXO ممکن است یک خردکن عالی به نظر برسد، اما یک ایراد نسبتاً بزرگ دارد: این خردکن فقط با یک شبکه خرد کردن سایز متوسط ​​عرضه می‌شود.

در شماره 2، ما خردکن Orpat Express 250 وات را داریم.

اگر به دنبال سبزی خردکن برقی زیر 200 تومان هستید. سبزی خردکن Chef'n را در Amazon، Ace Hardware یا Bed Bath & Beyond دریافت کنید. معمولاً 15 تا 20 دلار برای تهیه یک سبزی خردکن دستی/دستی نیاز است در حالی که یک دستگاه برقی 25 تا 45 دلار قیمت دارد. چاپگر Orpat Express 250 وات قیمت Rs دارد. خردکن برقی Orpat دارای 2 سال گارانتی می باشد. در شماره 2، ما خردکن Orpat Express 250 وات را داریم. همچنین باید مکانی را که قرار است عمدتاً از هلی کوپتر استفاده کنید نیز در نظر بگیرید. یکی از مزایای بزرگ خردکن‌های غذای دستی این است که می‌توانید آن‌ها را در هر جایی با خود ببرید، بنابراین برای سفرهای کمپینگ عالی هستند. خردکن سبزی SHOOF 4-in-1 ممکن است به اندازه برخی دیگر از خردکن های چند منظوره لیست ما عملکرد اضافی نداشته باشد، اما آنچه که از نظر کمیت ضمیمه ها کم است، کیفیت طراحی آن را جبران می کند.

می‌توانید خردکن‌هایی با شیشه‌ها و ضمیمه‌های اضافی پیدا کنید. برای دانستن همه چیز در مورد این سبزی خردکن های برقی، تا انتها به این مقاله بروید. اگر وقت نگذارید سبزیجات خود را از قبل به ورقه های 1 اینچی برش دهید، آنها را روی رنده قرار دهید و به جای لبه بیرونی، به مرکز درب فشار وارد کنید، ممکن است رنده فلزی را خم کنید، بشکنید. لولاها، و/یا در نهایت با سبزیجات برش ناهموار ختم می شود. این مدل همچنین دارای یک کاسه شیشه ای به جای یک کاسه پلاستیکی است و اگر مقداری دیپ یا گواکامول در آن درست کرده اید، می توانید به سادگی کاسه را جدا کرده و بردارید. آن را مستقیماً روی میز قرار دهید تا داخل آن بنشینید. همچنین توصیه می شود تا حد امکان این خردکن را با دست بشویید و فقط از قفسه بالایی ماشین ظرفشویی استفاده کنید تا ظرف یا برس تمیزکننده پلاستیکی همراه آن ذوب نشود. برخی از کاربران همچنین دریافتند که تمیز کردن Zalik می تواند خسته کننده باشد، اما اکثر آنها مشکلی برای جدا کردن آن و ریختن آن به ماشین ظرفشویی در قفسه بالایی نداشتند.

عده‌ای آن را دست و پا گیر می‌دانستند، در حالی که برخی دیگر احساس می‌کردند که اندازه و ظرفیت بزرگ آن، آن را برای پختن وعده‌های غذایی بزرگ مفید می‌کند، اما شاید راحت‌ترین آن برای استفاده روزمره نباشد. در حالی که برخی از کاربران فکر می کنند جادوگر خرد کردن به اندازه کافی آسان است برای تمیز کردن، بسیاری دیگر دریافتند که تمیز کردن آن خسته کننده است، حتی با شانه تمیز کننده پلاستیکی همراه آن. سوال: به نظر شما یک آیتم باید چند ساله باشد تا قدیمی باشد؟ در حالی که برخی تیغه های پلاستیکی را زیر سوال برده اند، اما به نظر من کیفیت کلی محصول خوب است. همچنین دارای چندین دستگیره لاستیکی در قسمت زیرین آن است که از لیز خوردن آن در حین خرد کردن جلوگیری می کند. خردکن SHOOF تمام نت‌های مناسبی را نشان می‌دهد: از پلاستیک بدون BPA ساخته شده است، تیغه‌های آن از جنس استیل ضد زنگ است، کف آن ضد لغزش است، قابل شستشو در ماشین ظرف‌شویی است، در رنگ‌های انتخابی موجود است و به راحتی تمیز می‌شود. دکمه فشاری پیشرفته باعث می شود که خردکن به راحتی تمیز شود. آیا برای صرفه جویی در وقت و تلاش به خرید یک سبزی خردکن فکر کرده اید؟

وقتی صحبت از تهیه غذا به میان می آید، سبزیجات خردکن زمان زیادی را برای شما صرفه جویی می کند. سبزیجات خردکن موجود در انواع مختلف یکی از لوازم ضروری آشپزخانه در دوران مدرن است. پیشنهاد حمل و نقل رایگان 300 کیلوگرمی QS630 دستگاه خردکن سبزیجات برش غذا از فولاد ضد زنگ دستگاه پردازش میوه چند منظوره با کارایی بالا با ارسال رایگان به سراسر جهان! آزاد کردن دست ها و صرفه جویی در زمان: با مچ درد خداحافظی کنید! به غیر از این، چیز زیادی برای شکایت وجود ندارد. SHOOF یک خردکن قابل اعتماد و کاربرپسند است که در زمان و استرس شما در آشپزخانه صرفه جویی می کند.

اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه Vegetable Chopper خود را تغییر دهید!

صرفه جویی در زمان – یکی از مزایای اصلی سبزی خردکن این است که در زمان صرفه جویی می کند. انواع سبزی خردکن چیست؟ محصول بعدی در لیست بهترین سبزی خردکن برقی هند از Inalsa است. ظرفیت زیاد و ظاهر جذاب آن را به یکی از بهترین سبزی خردکن برقی در هند تبدیل کرده است. اکثر سبزی خردکن ها دارای تیغه ها و ضمیمه های مختلفی هستند که به شما امکان می دهد کارهایی را انجام دهید که هرگز فکر نمی کردید ممکن باشد! سبزی خردکن وسیله ای است که برای گچ کردن انواع سبزیجات به راحتی استفاده می شود.

همچنین موتور برای خرد کردن سبزیجات مختلف قدرتمند است.

ظرف به اندازه کافی بزرگ است که شش فنجان سبزیجات را در خود جای می دهد و از پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده است. نکاتی را برای انتخاب بهترین سبزی خردکن که بعداً در پست ذکر کردم را از دست ندهید. شما محصولاتی با ظرفیت حداکثر 1000 میلی لیتر در لیست بالا ذکر کرده اید. 8. ویژگی های اضافی: چندین محصول دارای ویژگی های اضافی هستند، مانند پیوست هایی که آنها را چند منظوره می کند. با این حال، به همان اندازه که دارای اتصالات است، می‌تواند از افزودن یک شبکه برش ظریف‌تر که می‌تواند سبزیجات سخت‌تر را مدیریت کند، بهره مند شود. دارای تیغه های تیز استیل ضد زنگ برای خرد کردن سبزیجات نرم و سفت است. همچنین موتور برای خرد کردن سبزیجات مختلف قدرتمند است. کوچکترین شبکه ای که با آن عرضه می شود فقط برای میوه ها و سبزیجات نرم مناسب است. این یک دستگاه دستی است که دارای تیغه های فولادی ضد زنگ برای خرد کردن میوه ها و سبزیجات است. دارای عملکرد 2 سرعته است که این محصول را برای خرد کردن و آسیاب کردن مفید می کند. جاشوا یکی از بهترین بررسی کنندگان محصول است. بسیاری از طناب‌های کششی می‌توانند شل و ول باشند، اما بسیاری از بازبینان آنلاین می‌گویند که این طناب‌ها با کمی نگرانی در مورد شکستن آن بسیار مهم است.

نابغه! چگونه تعیین اگر بهترین است در واقع Vegetable Chopper را انجام دهید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه سبزی خرد کن در ویترین نت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما